Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 64 EersteEerste ... 135361626364 LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #621
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Er staat letterlijk:

    Ruimbagage 1 bagage 15 kg (free of charge luggage)
    Handbagage 8 kg 22x35x23 cm

    Heen is United, terug Lufthansa.
    Heb je al gekeken op de site van United? Daar kun je op boekingsnummer kijken wat de toegestane bagage is. En anders even contact opnemen met United.

  2. Top | #622
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Op de United site staat inderdaad gewoon 23 kilo. Ik ga het reisbureau eens vragen waar dat nou vandaan komt.

  3. Top | #623
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Kreeg gisterenmiddag antwoord van vliegtickets.nl:
    Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot het meenemen van uw baggage. Ik snap dat de email die u heeft ontvangen voor verwarring kan zorgen, onze excuses daarvoor.


    Wat er bij de airline vermeld staat is bindend. Dit is dan inderdaad 23 kg.

  4. Top | #624
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ok, fijn! Daar kan je dus aardig door in verwarring raken.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #625
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Onder normale omstandigheden hadden we vandaag thuisgekomen van bijna drie weken Sebring. Uiteraard, het ging niet door. Weken geleden al, heb ik Vliegtickets.nl gevraagd hoe het nu met die tickets zat, want ik hoorde helemaal niets. Uiteindelijk antwoord gehad, het ticket was 'open gezet', en ik heb ze gevraagd om om te boeken naar september. Bevestiging gekregen dat ze dat zouden doen.

    En toen bleef het stil. Heel stil. Angstwekkend stil.

    Vliegtickets.nl neemt de telefoon niet op (je krijgt een bandje dat je moet mailen), hun whatsapp-dienst stuurt een berichtje dat je moet mailen, en de mail wordt al vijf weken niet meer beantwoord.

    Vandaag dus maar met United gebeld. In Amerika hebben ze geen tweede pinksterdag. Gewoon Amsterdams nummer gebeld, geopteerd voor English en ja hoor, ik krijg een Amerikaanse medewerkster aan de lijn. Uitgelegd dat het reisbureau seems to have vanished from the earth. Ze ging kijken wat ze kon doen en ik in de wacht.

    Na een minuut of tien komt ze met de mededeling dat het lastig zit, want ze kan niet zien wat ik betaald heb bij het reisbureau dus kan ze me geen refund geven. Ik leg uit dat dat niet nodig is, ik wil mijn ticket verplaatsen naar september. Datums doorgegeven, en dat eventueel andere luchthavens in Florida geen probleem zijn. Ik word weer in de wacht gezet, tot twee keer toe komt ze checken of ik nog aan de lijn ben, de aanspreekvorm gaat van sir naar een Southern style sweetie en na drie kwartier meldt ze dat ze er bijna is, maar dat het reisbureau nog een ghost reservation heeft staan, waar ze nog omheen moet werken.

    Het uur is inmiddels om als ze met het goede nieuws komt. De reservering staat er in! Nou nog hopen dat we tegen die tijd weer mogen vliegen. En ook daar kan ze iets over zeggen: de verwachting is dat half juni verlichting komt van de restricties.

    Chapeau voor United! We mopperen wel eens op Amerika's grootste, maar dit is dus ook the friendly skies.

  6. Top | #626
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wij hebben ook onze tickets open laten zetten via Vliegtickets, ik heb alles geregeld via messenger van Facebook.
    Ze reageerde zeer snel en alles is nu geregeld.
    Boeken voor 31 januari, vliegen voor 31 december 2021.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  7. Top | #627
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wat fijn dat United dit wél kon regelen voor jullie.
    Ga zelf een dezer dagen ticket boeken voor januari. Durf het met United wel aan, hebben ook goede voorwaarden qua omboeken mocht dat wellicht tóch nodig zijn.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #628
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Er is een facebookgroep van gedupeerden van Vliegtickets.nl en o wat ben ik blij dat ik het intussen zelf via United heb geregeld. Natuurlijk, mijn vlucht van september ging ook niet door. Maar dit is hoe het hoort: afgelopen woensdag kreeg ik een telefoontje van United. Ik zat in de auto, dus kon ik niet opnemen. Later gestopt om de voicemail te beluisteren. Een dame van United spreekt in dat mijn vlucht gecanceled is, en dat ik 'm om kan boeken.
    Vandaag met United gebeld (nummer in Amsterdam, for English press 1, kom je direct in Amerika terecht) en in acht minuutjes hebben ze me omgeboekt naar november/december.
    Het is natuurlijk helemaal de vraag of we dan wel kunnen, maar ik maak me geen zorgen om mijn ticket: bij United word je keurig geholpen.

  9. Top | #629
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wat fijn om te lezen, Koen.
    spijtig dat jullie de vlucht terug moesten omboeken maar wel fijn dat het zo goed geregeld wordt door United.
    wij vliegen zelf ook regelmatig met hen.
    gelukkig hen nog nooit echt nodig gehad om om te boeken oid. Maar ben wel blij te weten dat deze maatschappij jullie niet in de kou laat staan.
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  10. Top | #630
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Netjes! En fijn te horen. Heb zelf voor januari geboekt, vanwege de gunstige voorwaarden. Fijn te weten dat het goed geregeld is bij hen, mocht het niet doorgaan (denk het niet... maar hoop van wel uiteraard)
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •