Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 56 van de 64 EersteEerste ... 6465455565758 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #551
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ondertussen heeft TV-host Jimmy Kimmel een (naar mijn mening) ontzettend leuk filmpje gemaakt over de kwestie:

    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #552
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Haha geweldig gedaan. Ik vind het wel sneu dat deze man zo voor schut is gezet wereldwijd. Maar dat United belachelijk wordt gemaakt in deze parodie is wel erg grappig.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #553
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wij werden vorig jaar ook tegengehouden bij de gate en vermeld dat we onze handbagage niet mee mochten nemen omdat het vliegtuig vol zou zitten en er geen plek meer zou zijn voor onze handbagage. Eenmaal in het vliegtuig bleek alles nog leeg te zijn in ons gedeelte, dus voelden we ons ook wel bedonderd. Onze handbagage heeft namelijk geen slot en bevat ook medicijnen die ik aan boord bij wil hebben, maar daar werd niet naar geluisterd. Dat was erg jammer, maar uiteindelijk doe je er weinig aan. Toen ik aan boord een steward erop aansprak dat alles nog leeg was, werd ik schaapachtig aangekeken.

  4. Top | #554
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ook ik herken dat dit volgens mij vaak voorkomt bij United. De keren dat wij een binnenlandse vlucht hadden werd er ook altijd geld geboden om een andere vlucht te nemen, handbagage inchecken. Dat gebeurde in ons geval wel telkens voor het boarden en waren er telkens vrijwilligers. Bij andere maatschappijen is dit nooit zo opgevallen maar zal ongetwijfeld ook gebeuren.
    Laatst gewijzigd door Esther43; 13-04-17 om 20:01.

  5. Top | #555
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Handbagage inchecken deden ze bij Air Canada ook vanaf Toronto naar LAX.

  6. Top | #556
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    IJsselstein Holland
    Berichten
    7

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik vlieg het laatste jaar al meerder keren gratis met United, steeds overboekt en ik pak wel een vluchtje later en de voucher + een gratis hotel overnachting met dinner en ontbijt.
    in juni gaat ik weer gratis, bedankt United.

  7. Top | #557
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Tja als je flexibel bent in reis dagen is dat ideaal
    Ik zou er ook geen probleem mee hebben

  8. Top | #558
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    United heeft een excuus-brief verstuurd aan al haar klanten. Ze gaan flink door het stof en hebben een aantal maatregelen genomen.
    Zie https://hub.united.com/united-action...379920604.html



    We commit to:


    • Limit use of law enforcement to safety and security issues only.
    • Not require customers seated on the plane to give up their seat involuntarily unless safety or security is at risk.
    • Increase customer compensation incentives for voluntary denied boarding up to $10,000.
    • Establish a customer solutions team to provide agents with creative solutions such as using nearby airports, other airlines or ground transportations to get customers to their final destination.
    • Ensure crews are booked onto a flight at least 60 minutes prior to departure.
    • Provide employees with additional annual training.
    • Create an automated system for soliciting volunteers to change travel plans.
    • Empower employees to resolve customer service issues in the moment.
    • Reduce the amount of overbooking.
    • Eliminate the red tape on permanently lost bags by adopting a "no questions asked" policy on lost luggage. In these instances, United will pay a customer $1,500 for the value of the bag and its contents.


    While some of these policies are effective immediately, many will be designed and implemented throughout 2017.
    This is just the beginning — we are continuing to work on how we can better serve our customers and make their experience the best one possible.
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-04-17 om 10:19.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #559
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Met de persoon in kwestie waar dit hele verhaal mee begon is inmiddels een schikking getroffen: http://www.nu.nl/buitenland/4652739/united-airlines-schikt-met-vliegtuig-weggesleepte-passagier.html

    United Airlines heeft een schikking getroffen met de 69-jarige man die eerder deze maand hardhandig uit een vliegtuig van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij werd gesleept. Dat meldt de advocaat van David Dao donderdag.De Vietnamees-Amerikaanse dokter moest worden opgenomen in het ziekenhuis na het incident op vlucht 3411 van Chicago naar Louisville. Volgens zijn advocaten had hij een hersenschudding en een gebroken tand.

    Het is niet duidelijk wat de twee partijen zijn overeengekomen. Thomas Demetrio, advocaat van Dao, zegt dat United Airlines "volledige verantwoordelijkheid heeft genomen voor wat gebeurde op de vlucht, zonder anderen daarvan de schuld te geven".
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #560
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ach voor $ 10.000,- is het nog interessanter om van je vlucht gehaald te worden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •