Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Even voorstellen: Veronique maastricht

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Even voorstellen: Veronique

    Hallo allemaal,

    Ik ben Veronique, 27 en woon in Maastricht.
    Ik ga komende zomer (jul.08) voor het eerst naar Florida. Ik ga er samen met een vriendin een 9 daagse busrondreis doen. We hebben al eerder een 14 daagse busrondreis gedaan (mei 06) door California, Utah, Nevada en Arizona en dat was zo goed bevallen dat we nu eens de andere kant van de USA gaan proberen. NY zijn we ook geweest (dec.04) en ben afgelopen zomer (jun.07) nog eens een midweekje in LV geweest. Al deze reizen waren helemaal super en ik ben nu wat informatie aan het zoeken over Florida.

    Dus ik hou mij van harte aanbeloven voor leuke tips etc!!

    Groetjes,
    Veronique

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Veronique

    Welkom Veronique. Er zijn op het Forum niet veel mensen die een busreis doen. Ben dan ook erg benieuwd naar je ervaringen. Via welke organisatie heb je de reis geboekt?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Veronique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veronique maastricht Bekijk Berichten
    ... en woon in Maastricht.
    Wat vervelend voor je :-s

    Nee hoor, hardstikke leuk daar! Ik heb er vijf jaar met veel plezier gewoond toen ik (lang geleden) op de "Hoge Hotelsjool" studeerde. Ik woonde toen ik De Heeg, de Roserije. Ver weg uit het centrum. Wel veel plezier gehad in de stad. Veel gedronken ook.

    Een rondreis van negen dagen is wel behoorlijk kort, vooral voor Floida. Er is daar zoveel te ien en vooral te doen. Zo heb ik inmiddels door de jaren heen al meer dan 100 dagen alleen al in Orlando doorgebracht ...

    Nou ja, zie het als een leuke kennismaking en een goede manier om met het Florida-virus besmet te raken: eenmaal in Florida geweest laat het je nooit meer los!!

    Have fun!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Even voorstellen: Veronique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    "Hotelsjool"
    Correctie :-s Hotelsjaol ;-):smile:

    Welkom Veronique.
    Veel plezier met jullie busreis.
    Ook ik ben ontzettend benieuwd hoe dit gaat bevallen.
    Zoals Michael66 al zegt, 9 dagen met de bus door Fl is kort.
    Maar beter kort dan niet.

    Keep on writing

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Even voorstellen: Veronique

    Hoi!!

    Leuke reacties van jullie! Inderdaad Hotelsjaol... we leren het hem wel goed... :grin:

    Ja inderdaad is 9 dagen niet zo lang maar je moet ergens beginnen en in mei ga ik ook al een weekje Jamaica doen... centen wilden niet meewerken voor een langere rondreis. :-\" En beter 9 dagen dan geen dagen! En als het zo goed bevalt als jullie voorspellen zal ik zeker wel eens terug gaan!

    Wij vinden een busreis ontzettend makkelijk en fijn. Je stapt s'morgens in de bus, de chauffeur legt je koffer erin, die door het hotelpersoneel opgehaald is uit je kamer, (zullen er wel achter komen of dat bij deze rondreis ook het geval is...) en vervolgens tuur je naar buiten en zie je de omgeving en kan je alles goed in je opnemen. Bus stopt meerdere malen voor een "kodak" moment, om te lunchen of om echt iets te ondernemen. Helaas is het wel vaker dat de bus gevuld is met "oudere" mensen (65+) en niet zo snel onze leeftijd maar dat zal door het "gemak" van de bus komen. Zo kom je dus ook overal en je hoeft je geen zorgen te maken over de route die je moet rijden etc. Ik kan het in ieder geval aanraden. Deze reis hebben we eens geboekt via Kuoni. Die andere rondreis was via Holland International. Heb er in ieder geval zin in en moet helaas nog 145 dagen wachten!! 8-)

    Ben dus sowieso met het USA virus besmet... hahahaha.

    Groetjes!

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Veronique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veronique maastricht Bekijk Berichten
    Wij vinden een busreis ontzettend makkelijk en fijn.
    Is het deze: http://www.kuoni.nl/groepsreizen/ver...ida-adventure/

    Ben wel benieuwd wat je voor deze rondreis kwijt bent. Want ik had even een berekening gedaan:



    Die vluchten komen er dus nog bij. En als ik nu de prijzen zie op de site van Kuoni dan kun je voor die periode geen goedkope vluchten meer boeken.
    Laatst gewijzigd door Njit; 15-02-08 om 11:42.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Even voorstellen: Veronique

    Hallo Njit,

    Ja klopt wij hebben die rondreis geboekt.
    We hebben ook een extra nacht geboekt bij aankomst in Miami en de laatste dag, bij terugkomst van de busreis in Miami het hotel 4points by Sheraton. Dat hotel was sowieso de start en eind van de rondreis dus was het wel makkelijk om hier ineens die nachten te verbliijven. We hebben incl. die nachten en met de vlucht iets van een € 1500 per persoon betaald.
    Een auto huren zal zeker goedkoper zijn maar ieder wat die wenst natuurlijk.

    Groetjes,
    Veronique

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Veronique

    1500 per persoon is nog wel te doen. Groepsreizen zijn nou eenmaal duur.
    Zou het leuk vinden als je je ervaringen na afloop zou willen delen op het Forum.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Even voorstellen: Veronique

    Hoi Njit,

    Ja hoor, ik wil mijn ervaring wel delen daarna op het forum.
    Mocht ik het vergeten mag je me zelfs een mailtje sturen om me hier aan te herinneren!!

    Ben zelf ontzettend benieuwd naar Florida!!

    Groetjes,
    Veronique

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Veronique

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veronique maastricht Bekijk Berichten
    Ja hoor, ik wil mijn ervaring wel delen daarna op het forum.
    Mocht ik het vergeten mag je me zelfs een mailtje sturen om me hier aan te herinneren!!
    Ik gok dat je na afloop zo enthousiast over Florida bent dat je dit hier met alle plezier komen melden
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •