Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 16 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 155

Onderwerp: Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)

  1. Top | #101

    Standaard Re: Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)

    trouwens, allemaal het beste voor 2013!

  2. Top | #102
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)

    Je zou eens op vliegtickets.nl kunnen kijken, daar staan de tickets nog voor 514 pp, met vertrek bv. 29 juni of 2 juli, gewoon effe wat datums invoeren. Amsterdam/ Tampa heb ik gezocht!! Doe er je voordeel mee!!

    Succes en laat effe weten of het je gelukt is?

  3. Top | #103
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)

    Ook bij WTC zijn nog goedkope tickets te krijgen in ieder geval vertrek eind juni! Misschien dat je daar nog iets kunt vinden!

    Voor iedereen een gezond en gelukkig 2013 met veel Florida vakantieplzier!
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  4. Top | #104
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartjeniels Bekijk Berichten
    Wat een mooie prijzen allemaal. Wij zijn nog steeds op zoek...... Was even een paar dagen niet op het forum en ben dus allemaal buitenkansjes misgelopen. Nu niet meer te vinden. Als iemand suggesties heeft...... . Miami, Orlando, Tampa is allemaal goed. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen. Alvast bedankt voor jullie reacties!
    Het is even een kwestie van zoeken ik heb iig deze nog gevonden AMS MIA 5 juli-MIA AMS juli 22. (+/_ budgetair 554 pp )
    Ik wil wel even meezoeken maar dan zou je even een datum moeten geven.

    Je kan ook even de app skyscanner op je mobiel of tablet zetten dan kan je links onderin een prijs schema zien met hoge en lage tarieven welke je kan combineren zo ben ik ook aan de prijs gekomen.

    Heb zelf geboekt bij vliegtickets voor 555 (midden in de nacht) s'morgens zag ik dat Budgetair nog 30 pp goedkoper was en heb een laagste prijs garantie aanvraag gedaan bij vliegtickets ben benieuwd,...
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #105

    Standaard Re: Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)

    Hoi allemaal,

    bedankt allemaal voor jullie snelle reacties. Helaas kunnen we pas vanaf 8 juli weg, vakantie basis noord.

    We gaan door met zoeken en gaan zo even de skyscanner app downloaden.

    mochten er nog suggesties zijn, we horen het graag.

    Niels

  6. Top | #106
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    63

    Standaard Re: Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)

    Yes, ik mag weer berichten plaatsen.Dankjewel Michael en Daniel.

    Ook wij gaan weer naar Florida

    Geboekt bij: vliegtickets.nl
    dd : 29-12-2012
    periode:25 juli-20 augustus
    route: Amsterdam-Londen-Miami / Miami-Londen-Amsterdam
    maatschappij: britisch airways
    aantal personen: 4
    totaalprijs:2280 euro
    Euro 555 pp

    Heerlijk weer die voorpret.

    Erika

  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aggie Bekijk Berichten
    Je zou eens op vliegtickets.nl kunnen kijken, daar staan de tickets nog voor 514 pp, met vertrek bv. 29 juni of 2 juli, gewoon effe wat datums invoeren. Amsterdam/ Tampa heb ik gezocht!! Doe er je voordeel mee!!

    Succes en laat effe weten of het je gelukt is?
    Hey bedankt aggie, heb net tickets gekocht voor 5 personen € 514,50 p.p. en er kwam nog € 80,00 voor ticketfee, reserveringskosten en cc kosten bij dus voor het prachtige bedrag van € 530,50 p.p. gaan wij begin juli naar Tampa .

    Oh ja, en mocht iemand geïnteresseerd zijn in een kortingscoupon van vliegtickets.nl € 15,00 (krijg je om weg te geven) mail me dan stuur ik de code op (wie het eerst komt..)

  8. Top | #108
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartjeniels Bekijk Berichten
    Helaas kunnen we pas vanaf 8 juli weg, vakantie basis Noord
    wij ook regio noord en vliegen zaterdag 6 juli , ze krijgen 5 juli vakantie ( 8 juli is maandag) . . net nog 8 juli gevonden een goedkope vlucht gevonden maar dat is en met overstap op londen en ook nog eens in chigago naar tampa.
    ze zijn er dus nog wel en hoop dat je nog iets vind
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-01-13 om 13:19. Reden: q

  9. Top | #109

    Standaard

    Hoi Angelique,
    Bedankt voor je aanbod. We hebben vakantie van 6 juli tot half augustus, regio noord.
    Ik heb net skyscannet op mijn tab gezet. Klopt het dat er op het eerste scherm bij indicaties lagere prijzen stasm dan wanneer je verder gaat? Of doe ik iets fout?
    Hoor het wel.

    Niels

    Oeps, 6 juli klopt inderdaad. Met wie vliegen jullie gudu?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-01-13 om 13:20. Reden: 1+1

  10. Top | #110
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard

    british aiways net als bijna iedereen want BA heeft deze sale ik gebruik zelf skyscanner.net als zoeker
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartjeniels Bekijk Berichten
    Klopt het dat er op het eerste scherm bij indicaties lagere prijzen stasm dan wanneer je verder gaat? Of doe ik iets fout?
    dat kan , heb ik ook wel eens gehad maar meestal klopt de prijs op skycanner wel

    17 juli 1 uur overstap op londen hr en 1,5 uur op chigago 543 euro .... oftewel zou zelf even gaan schuiven met dagen etc
    op 16 juli nog een goedkope vlucht maar weer op chigago met overnachting op londen heatrow en 7 uur overstap op chigago
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-01-13 om 13:22. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •