Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [Hotel] Loews Portofino Bay Hotel @ Universal, Orlando

  1. Top | #1

    Standaard [Hotel] Loews Portofino Bay Hotel @ Universal, Orlando

    Hallo allemaal

    Zijn bezig met de planning van onze tweede florida trip. Willen graag nog eens naar universal (en een dagje disney). Hotel loews portofino bood bij zijn verblijf een gratis entree aan voor universal...vraag is is hier een fast lane bij te boeken? Heeft iemand hier ervaring mee? Ook wil ik graag weten wat leuker is voor een strand 3 daagse....st petersburg of clearwater...? Bedankt voor je antwoord!

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Loews portofino - universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kietje Bekijk Berichten
    vraag is is hier een fast lane bij te boeken?
    Ja! Op de site van Universal vind je het antwoord uitgebreid toegelicht. Alle info over de Express plus pass, inclusief de voorwaarden en de prijzen, staan daar vermeld. Wist je overigens dat er heel veel info over dit Universal en de Express plus pass te vinden is op dit forum? Kijk eens op deze overzichtspagina voor de topics die daar over gaan.

    Over St Petersburg en Clearwater bestaat ook een uitgebreid topic. Misschien vind je daar de tips die je zoekt en anders kan je daar altijd nog je vragen stellen.



  3. Top | #3

    Standaard Re: Loews portofino - universal

    Het lijkt me sterk dat Loews Portofino een gratis entree aanbied (link graag), als je daar overnacht krijg je de Fastpass, je kamerKey is de Fastpass in Universal Studios en Island Adventure (ieder persoon in de geboekte kamer krijgt een Fastpass maar entree moet jezelf boeken). Vorig jaar maart zaten wij in Loews Royal Pacific (en aankomende maart gaan we weer) en hier geldt hetzelfde: entreekaarten zelf kopen en je kamerKey is de Fastpass, werkt perfect. Ook mag je 1 uur eerder Island Adventure binnen zodat je meteen Harry Potter kan doen voordat de rest van de menigte daar heen gaat.
    Laatst gewijzigd door martinm; 17-01-12 om 19:42.
    Living in Virginia Beach

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Loews portofino - universal

    Ik weet niet als het nog zo is, maar een aantal jaar geleden vond ik dit een gigantisch duur hotel. Mocht dat nog het geval zijn, dan kan een gratis entree kaartje er makkelijk vanaf. Ik heb portofino 10 dagen wel voor 2500.00 euro gezien, zonder vlieg ticket. Ik doe het liever voor minder, bij Legacy resort. dat kost me nog geen 500 voor 10 dagen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-12 om 06:29. Reden: fqe

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: [Hotel] Loews Portofino Bay Hotel @ Universal, Orlando

    Leuke video van / over de Despicable Me / Verschrikkelijke Ikke kamers in dit hotel


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •