Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 51

Onderwerp: Extra Magic Hours

  1. Top | #41

    Standaard Re: Extra tijd in disney-parken (Extra Magic Hours)

    Super bedankt voor je snelle reactie.
    Zou ook graag een mening horen van mensen die al geweest zijn? Extra uren echt de moeite waard? of een niet-disney hotel(65 dollar per nacht voor 4 personen ipv 130 dollar per nacht in disney hotel?) een goede optie? Is het vuurwerk bijvoorbeeld in de extra hours?
    Laatst gewijzigd door ivorom; 20-02-09 om 19:34.

  2. Top | #42
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney's Extra Magic Hours (alleen voor WDW-resort gasten)

    Het vuurwerk is nooit in de extra magic hours. Maar als ik kan kiezen zou ik altijd voor een disney resort gaan. Je bent veel flexibeler in je transport en de sfeer is toch anders dan erbuiten.

  3. Top | #43

    Standaard Re: Disney's Extra Magic Hours (alleen voor WDW-resort gasten)

    EVENING EMH WRISTBAND DISTRIBUTION ENDED
    Disney has eliminated distributing wristbands to their resort guests staying for evening Extra Magic Hour. Be sure to have your resort ID as it it will be required at the attractions.
    (wdwinfo.com)

    Laatst gewijzigd door Njit; 23-02-09 om 13:56.

  4. Top | #44

    Standaard Re: Disney's Extra Magic Hours (alleen voor WDW-resort gasten)

    @ wendy. Op die site kom ik in een value resort van disney tot een prijs van 415 euro voor 4 nachten voor 4 personen. Maar ik heb dus al een niet-disneyHotel gezien voor 260 dollar voor 4 nachten voor personen. Dus ik twijfel of het die 200 euro extra waard is om een disney hotel te boeken.

    @ Frank S. We hebben een huurauto, dus naar het hotel buiten disney rijden is toch geen probleem dan, ofwel ? Wat is het voordeel in vervoer als je een disneyhotel hebt?

  5. Top | #45
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney's Extra Magic Hours (alleen voor WDW-resort gasten)

    Moderator Michael66:
    Dit topic gaat over Disney's Extra Magic Hours. Vragen/opmerkingen over de resorts en/of vervoer binnen WDW kunnen in andere topics binnen het WDW-forum worden gesteld/geplaatst.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #46
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    11

    Standaard

    Moet je iets speciaal doen als je wil genieten van de extra magical hours ?
    Als je bv. eerst naar animal kingdom gaat en daarna naar magic, kan je daar dan blijven tot 2 u 's nachts of moet je je ergens inschrijven ?

    Wij gaan met 2 kinderen van 4 en 6.
    Zouden we een hopper nemen of niet ?
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 01-03-09 om 18:05. Reden: berichten samengevoegd

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: Disney's Extra Magic Hours (alleen voor WDW-resort gasten)

    Briene, je hoeft niets bijzonders te doen. Op dit moment werkt men met een systeem waarbij je de KTTW-card* laat zien voor je bij een attractie de lijn in kunt.

    Mijn ervaring is dat het tijdens de avond EMH vooral in het Magic Kingdom in het begin behoorlijk druk kan zijn. Te veel gezinnen met kleine kinderen die nog een uurtje mee pikken, maar die daarna toch echt te moe zijn. Dat eerste uur tot 2 uren vermijd ik zelf dan ook, ga meestal rond half 1/1 uur pas naar binnen als ze tot 2 uur door gaan.

    Park Hopper nemen of niet hangt erg af van de manier van parken doen van jouw gezin. Persoonlijk ben ik het type van altijd Hopper optie hebben. Waarom? Simpel; omdat niets voorspelbaar is en de Hopper optie flexibiliteit biedt. Als ik naar Epcot ga maar het daar onverwacht barstende druk is, dan draai ik me om en stap op de bus naar Animal Kingdom. Hoppa! Of ik ga 's morgens naar de Studio's om wat shows te zien en 's middags naar Epcot om nog even een keer in bepaalde attracties te duiken.

    Met kleine kinderen zoals de jouwe is het handig om de dag op te delen. Bijv. 's morgens een paar uurtjes naar een park, onder de middag terug naar de kamer om even bij te komen. Wat te zwemmen, gewoon even wat rust. En dan bijv. rond een uur of 4 naar een park gaan en nog wat uurtjes mee pikken. Zo voorkom je driftbuien door onafgebroken overstimulatie (want WDW is zelfs voor ons volwassenen een vat vol van 'oh dat wil ik doen' en 'kijk daar eens, en daar en daar') en oververmoeidheid. Zeker als je meerdere dagen hebt. Op dag 1 lijken ze nog wel leuk een volle dag te trekken, maar redden ze dat ook bijv. 7 dagen?

    De resorts zijn dusdanig dat ook daar genoeg te beleven valt voor jong en oud en je toch wat makkelijker even lichamelijke en geestelijke rust pakt.


    *KTTW is de kaart waarmee je 'alles' kunt doen. Je sleutel van de kamer staat erop, je kunt er mee betalen als je die privileges laat installeren, als je een Dining Package hebt staan je credits erop, als je een package met kamer en tickets hebt geboekt staan je parktickets erop etc.

  8. Top | #48
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    11

    Standaard Re: Disney's Extra Magic Hours (alleen voor WDW-resort gasten)

    Ja, ik had daar ook al rekening mee gehouden.
    's Morgens naar het park, dan wat zwemmen (hotel of waterparken) en dan eventueel terug naar het park.
    We zijn maar 4 dagen in WDW en daarna doen we nog een cruise van 4 dagen.
    We zijn van plan het rustig aan te doen, gewoon wat indrukken opdoen.
    We kunnen nog altijd terugkomen hé.
    Hebt u nog tips ?

  9. Top | #49
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Boxtel
    Berichten
    12

    Standaard magic hours

    Hallo, wij gaan volgende maand naar Disneyworld en ik heb de kalender al geraadpleegd, ik had een vraag over de extra magic hours. We hebben het zelf al een keer meegemaakt in Parijs, daar kregen we een polsbandje waarmee we de attracties s avonds konden bezoeken. Hoe gaat dat in Disneyworld, ik neem aan dat ik niet het park uit hoef maar gewoon rond kan blijven lopen. Mag ik bijv naar de late Illuminations, die valt dan in de EMH. Mag ik daar dan wel of niet naartoe. Ik neem aan van niet als ze daar ook werken met polsbandjes, want die heb ik dan niet. We logeren namelijk niet in een Disney hotel.

  10. Top | #50
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Disney's Extra Magic Hours (alleen voor WDW-resort gasten)

    Each day one of the Disney Theme Parks opens an hour early or stays open up to an extra three hours after regular Park closing, so Disney Resort Hotel Guests* get extra time in the Parks. Enjoy easy access to select attractions — even the most popular ones! With Extra Magic Hours you can make the most of your vacation time and see and do everything at an easy, relaxed pace.

    If you want to take advantage of this benefit and have a Magic Your Way Base Ticket, your Theme Park selection must be the Park offering the Extra Magic Hours benefit that day. Remember, you can only visit one Theme Park per day with the Magic Your Way Base Ticket. To get the most out of the Extra Magic Hours benefit, just add the Park Hopper Option to your ticket. Then you can go from Theme Park to Theme Park on the same day, including whichever Park has Extra Magic Hours.


    Groet,
    Pascal

    To take advantage of Extra Magic Hours at the Water Parks, you must have a Resort I.D. and the Water Park Fun & More Option on your Magic Your Way Ticket or a One Day Water Park Ticket for the Park offering the Extra Magic Hours benefit that day
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 23-07-09 om 17:19.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •