Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 51

Onderwerp: Extra Magic Hours

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Disney's Extra Magic Hours: Alleen voor gasten WDW Resorts

    Op de disney site vond ik bij de kalender de extra magic hours.

    Ik weet niet of ik het goed begrepen heb maar stond er nou dat het park eerder of langer open is speciaal voor gasten van de disney resorts?

    Dus gaat het park dan om 1800 bijv dicht voor de gasten behalve voor de gasten van de disney resorts?
    Dit staat er nl:

    Extra Magic Hours


    Each day one of the Disney Theme Parks opens an hour early or stays open up to three hours after regular Park closing, so Disney Resort Guests* can enjoy easy access to select attractions — even the most popular ones! With Extra Magic Hours, you can make the most of your vacation time and see and do everything at an easy, relaxed pace.

    If you want to take advantage of this benefit and have a Magic Your Way Base Ticket, your Theme Park selection must be the Park offering the Extra Magic Hours benefit that day. Remember, you can only visit one Theme Park per day with the Magic Your Way Base Ticket. To get the most out of the Extra Magic Hours benefit, just add the Park Hopper® Option to your ticket. Then you can go from Theme Park to Theme Park on the same day, including whichever Park has Extra Magic Hours.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Het is inderdaad alleen voor resort-gasten. Bovendien moet je voor de extra avonduren ook nog op tijd een "bracelet" (papieren armbandje) halen, want zonder dat mag je op een gegeven moment de attracties niet meer in. Men kan je ook verzoeken het park te verlaten zonder zo'n bracelet, al zijn ze daar niet altijd even strikt in. De lokaties waar je die bracelets (gratis) kan halen staan aangegeven bij de ingang van het park (meestal op de sandwichborden die bij de ingang staan), maar elke castmember kan je dat ook vertellen. Als de bracelets op zijn, dan heb je pech: first come, first serve.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard

    Ha Frank weer, lollllll heb een abonnement op jou geloof ik :wink:
    Is wel gaaf natuurlijk, zo savonds het park in zonder de rest.
    Was dat vorig jaar ook al dan?
    Heb er nl niks van gemerkt dat er gasten achterbleven in het park.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Men heeft EMH in diverse vormen geprobeerd. Ook vorig jaar was dat zo, alleen is de frequentie ook afhankelijk van het seizoen. Oorspronkelijk is het begonnen in Magic Kingdom als "E-ride night"; daarbij waren alleen een aantal grote attracties (de z.g. "E-rides") 's avonds open. Dit is nu uitgebreid naar een totale openstelling (uitgezonderd wat restaurants) van het betreffende park.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angelina
    Ha Frank weer, lollllll heb een abonnement op jou geloof ik :wink:
    Tja, als je er graag heen gaat, dan wil je er ook graag over praten!

    Het is ideaal om een extra lange dag te plannen en zo het maximale uit je dag te halen. Bijvoorbeeld de extra uren in de ochtend in Animal Kingdom doen (een ochtend-safari is erg leuk) en vervolgens nog te gaan ontbijten in het park. Of wat uitgebreider eten in Magic Kingdom en dan nog een paar uur kunnen doorbrengen in het park.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-09 om 19:39.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard

    Ben toch wel blij dat we nu in een disney resort zitten.
    Je hebt er best wel wat extras bij.
    Ga jij elke keer naar een disneyresort?
    En heb je ook kids?

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Wij hebben geen kinderen, tenzij je onze Rottweilers telt, die af en toe net zo veel aandacht vragen...

    Wij zitten altijd in een Disney-resort. De eerste jaren altijd in All Star Sports, daarna vaak in Caribbean Beach Resort en 1x in Animal Kingdom Lodge. Dit jaar voor het eerst in Pop Century en dat is zo goed bevallen dat we daar in september/oktober weer heen gaan.

    Yacht Club is ook erg mooi gelegen, op loopafstand van Epcot en tegenover Boardwalk, waar 's avonds ook genoeg te doen is!

  7. Top | #7

    Standaard

    Hi Angelina,

    De EMH zijn natuurlijk een leuke extra maar het betekent alleen niet dat het is de parken rustiger is omdat er alleen Disney resort gasten zullen zijn, juist 's ochtends is het dan extra druk. Iedereen wil natuurlijk het maximale halen uit hun dag, dus maken ze er gretig gebruik van. Maar goed, je voelt je natuurlijk wel speciaal! :wink:

    Wij hebben in mei in de Caribean Beach en de Port Orleans Riverside gelogeerd, ook wij konden niet kiezen, volgende keer weer een ander resort, ook al gaan we dan toch eens kijken naar een villa, toch wat ruimer dan een hotelkamer met 2 kids van 8 en toen 16 maanden!

  8. Top | #8
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik heb een vraag , die mij wat onduidelijk is, mischien dat iemand het wel begrijpt.?Als een bepaald park open is t/m 12 am, geld dan ook de extra optie na twaalfen . Het lijkt mij onwaarschijnlijk, dat het nog na twaalfen voor de resort gasten doorgaat? Of zou dan alleen het eerste uur in de ochtend gelden? Wie o Wie heeft hier een antwoord op? Groetjes marisca. 8)

    hoi, FrankS, Ik las dat jij naar Popcentury bent geweest? Hoe heb je dat hotel ervaren ? welk thema zat jij? waar zit je het mooist? Groetjes marisca.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-09 om 19:37.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: disney hotel.

    Wij vinden Pop Century de beste keuze in deze klasse in WDW. Deze valt in de z.g. "Value Resorts" klasse, de goedkoopste resorts op WDW-terrein. Andere Value resorts zijn de All Stars resorts (Sports, Music & Movies). We zijn ook een aantal keren in All Star Sports verbleven, dus kunnen het vrij aardig vergelijken. Pop Century is nieuwer en beter afgewerkt. Het restaurant is groter en heeft iets meer keuze. De zwembaden zijn ruim en leuk gethematiseerd. Wij verbleven in het jaren '80 gedeelte en omdat we een huurauto hebben, maakte het niet zoveel uit dat dit iets verder van de bushalte af was. Heb je geen huurauto dan kun je wellicht beter wat dichter bij het hoofdgebouw en de bushalte zitten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-09 om 19:37.

  10. Top | #10
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard pop-century

    Bedankt FrankS, wij kende het Allstars-movie resort ook al, En dat vond mijn zoon helemaal het einde, maar ik wilde eens iets nieuws, is het ook groter als Allstars (de loopafstand), omdat je zei dat je een auto nodig had? Als wij onze vakantie alleen in orlando blijven , huren wij nooit een auto. Wij pakken de taxi of I-Ride of de lynx (florida mall). En laatst zaten we in een hotel op loop afstand van universal.(Best western movieland)geweldig gelegen hotel. Maar ik ben blij om te horen dat het mooier en nieuwer is. Have a nive day, Marisca.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •