Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: 156t (Werner)

  1. Top | #1
    Newbie 156t's Avatar
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    12

    Standaard Even voorstellen: 156t (Werner)

    Hallo daar allemaal ,
    Volgend jaar gaan we terug voor een weekje of 2 naar florida.We gaan naar kissimee ,en ik weet dat je daar goede visplaatsen hebt maar wie kan daar iets meer over vertellen .Mijn hengels en visgerij neem ik persoonlijk mee .En iets vergeten dan ga ik naar de Bass pro Shops in Orlando op de international dr .( loont de moeite )
    Alvast bedank hoor :lol:

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: 156t (Werner)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 156t Bekijk Berichten
    Volgend jaar gaan we terug voor een weekje of 2 naar florida.
    HAllo Werner en welkom hier op het vrolijke Floridavakantieforum, ook voor de verwende visliefhebber! De enige visplaats die ik ken, is de kraam waar ik wekelijks een lekkerbekje haal. Aan mij heb je dus niet veel, maar misschien zijn er best andere forumleden met wie je lekker visserslatijn kunt praten.....\\/

    Je schrijft dat 'we' teruggaan. Dat klinkt alsof je er al vaker was ennne....misschien leuk om te vertellen wie 'we' zo'n beetje aan de haak hebben geslagen als nieuw forumlid?



  3. Top | #3
    Newbie 156t's Avatar
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    12

    Standaard Re: Even voorstellen: 156t (Werner)

    Hahaha,We zijn al ...8 maal geweest naar florida ,maar niet op dezelfde plek natuurlijk.In key- west zijn we al eens geweest ,dat was hèèl mooi en gaan snorkelen moet u zekers doen als je daar bent de onderwaterwereld is daar prachtig vooral voor de lamantijnen,de grote waterschildpadden en de vele soorten vissen . En voor de sportmensen kun je daar fietsen huren en de kustlijn afrijden .( En een lekke band ?geen probleen ,een belletje en ze komen de fiets terplaatse herstellen .Las vegas ook mooi om eens te zien ,san -francisco,tampa ,golf van mexico,en een groot stuk van de west -kust afgereden ( met wagen ).Nu gaan we beetje genieten van al dat moois :-)we huren een villa voor 2 weken ik kissimmee .Dus ik hoop dat er mensen zijn op het forum die in de buurt van kissimmee en visstekje weten zijn .Laat maar komen en alvast bedankt
    Doei...
    Laatst gewijzigd door 156t; 21-12-11 om 23:14.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: 156t (Werner)

    Wellicht kun je hier alvast je hengel uitwerpen: Vissen in Florida
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Newbie 156t's Avatar
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    12

    Standaard Re: Even voorstellen: 156t (Werner)

    Heeft iemand al gevist in het Tohopekaliga lake in kissimmee ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •