Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 44

Onderwerp: Reisschema AenG: Orlando-Miami-cruise-Key West-Orlando, zomer 2013

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: reisschema AenG: zomer 2013: orlando, miami, cruise, key west, orlando

    Denken ze dan niet dat je een lijk meesleept??? :P

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: reisschema AenG: zomer 2013: orlando, miami, cruise, key west, orlando

    Wij hebben een aantal vakanties terug bij de Walmart/Publix/andere grote winkel een picknick-kleed gekocht. Deze was aan 1 kant voorzien van zwart plastic. En die gaat nu nog steeds mee
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando, Miami, cruise, Key West, Orlando, zomer 2013

    Wij kopen met de rondreizen ook altijd een zwart laken ($3.00 bij Walmart) voor over de bagage.
    Niet dat die nou echt zichtbaar is, meestal zijn de achterruiten van de SUV behoorlijk donker getint.

    Niet dat je bagage nou gelijk gestolen wordt, maar het is meer voor het eigen (mijn vrouw :mrgreen gevoel.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #24
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando, Miami, cruise, Key West, Orlando, zomer 2013

    Op de heenreis heb je vermoedelijk toch nog ruimte in de koffers over.
    Gewoon een stuk zwart plastic folie van een DHZ-zaak of een in landbouwbenodigdheden meenemen en aan het einde weggooien, doe ik al jaren.

    Knaapje

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando, Miami, cruise, Key West, Orlando, zomer 2013

    Tja nu we het toch over de bagage hebben. We willen met arkefly vliegen en dan comfort class. Je mag dan 35 kg PP meenemen. Nou dachten we om alllemaal een eiegn koffer mee te nemen en dan 1 extra koffer per 2 personen voor alle aankopen daar :-P Maarre is natuurlijk wel lastig om met drie koffers te lopen per stel. Ik zag ergens dat mensen van die vaccuumzakken hadden gekocht zodat er meer in de koffer kan... is dat handig??? Enne ik las van alles over zo'n tga slot ofzo. Wij hebben dat niet op de koffers zitten dus zouden dat moeten aanschaffen. Maar ik kan toch ook koffer niet op slot doen en dan laten sealen op schiphol??? Dan kan er niets meer ingedaan worden en kan de beveiliging er toch in... Maarre is er ook zo'n seal ding op vliegveld van miami? Zijn er verder dingen die je beter niet mee kan nemen in je koffer, waar ze in amerika streng op zijn????

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando, Miami, cruise, Key West, Orlando, zomer 2013

    Koffer gewoon niet op slot doen of met een TSA slotje. Sealen mag niet voor trips van/naar de USA. Wat je ook kunt doen is een Ty-rap gebruiken. Deze knippen ze los indien nodig en ze maken hem met hun eigen Ty-rap weer vast.

    Wij doen overigens geen van bovenstaande dingen (behalve dan de koffer niet op slot) en het is altijd goed gegaan. Dure spullen gaan in de handbagage.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando, Miami, cruise, Key West, Orlando, zomer 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wat je ook kunt doen is een Ty-rap gebruiken. Deze knippen ze los indien nodig en ze maken hem met hun eigen Ty-rap weer vast.
    Vergeet dan niet een schaartje in het voorvak van je koffer te doen anders krijg je je koffer niet open.
    Laatst gewijzigd door trails; 24-12-11 om 17:50.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando, Miami, cruise, Key West, Orlando, zomer 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AenG Bekijk Berichten
    Zijn er verder dingen die je beter niet mee kan nemen in je koffer, waar ze in amerika streng op zijn????
    Tsja, alles wat verboden is kan je beter thuislaten.....Ze zijn nu eenmaal streng. Gebruik even de zoekfunctie voor de voorschriften.

    Ennne, hoezo met (drie?) koffers lopen? Op de heenreis gaat de extra koffer in een andere koffer, dus probleem opgelost, toch? Je zet op de terugweg toch eerst alle andere passagiers met hun bagage af voor de juiste ingang van het vliegveld voor je de auto wegbrengt? Je moet er dan nog maar een paar stappen mee maken en zelfs daar kan je een kar of een kruier voor inhuren.....Het is vakantie!



  9. Top | #29
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando, Miami, cruise, Key West, Orlando, zomer 2013

    Als er wieltjes onder zitten loop je toch zo met 2 koffers weg. Handbagage koffertjes kun je ook 2 bovenop elkaar zetten. Wij nemen altijd voor 1 persoon een rugzak als handbagage, zodat deze met twee koffers kan lopen.

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando, Miami, cruise, Key West, Orlando, zomer 2013

    Hey Njit

    Waar zou ik dan zo'n grote ty-rap vandaan moeten halen. Zitten meestal geen dure spullen in de koffer, maar vind het idee wel eng dat er nog iemand in de koffer kan en er iets in kan doen.... Zeker omdat overal staat dat als ze de koffer niet open krijgen ze hem gewoon open breken en dat wordt niet vergoed. Ik heb wel van die schuifjes aan de zijkant, die niet op slot gaan. Ik neem aan dat ze die toch wel gewoon open schuiven voordat ze hem slopen??? En zo'n tsa slotje, hoe werkt dat? zit dat op een soort kofferspanband ofzo? heb zelf twee van die american tourister koffers met een codeslot van 3 cijfers. Heb eigenlijk geen idee of daar als zo'n tsa slot op zit. Wel grappig eigenlijk als dat niet zo zou zijn, heet tenslotte american tourister :-?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •