Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Onderwerp: Reisschema AenG: Orlando-Miami-cruise-Key West-Orlando, zomer 2013

  1. Top | #41
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando, Miami, cruise, Key West, Orlando, zomer 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AenG Bekijk Berichten
    wat vinden jullie??
    Tsja, ook hier geldt dat er een topic over de Bahama's is. Heb je die al eens doorgenomen? Misschien is het handig om eventuele vragen daar ook te stellen. Een andere suggestie is om de zoekfunctie misschien eerst eens te proberen voor je de vraag stelt.

    Of het leuk is......voor een stel van 25-30? Sommigen snorkelen in Serooskerke en ze zijn er superenthousiast over! Anderen gaan toch liever naar de Bahama's. In de praktijk is een 'leuk-vraag nauwelijks te beantwoorden. Leuk is zeker niet leeftijdsgebonden maar wel heel erg persoonsgebonden. Of iets leuk is, bepaal je toch uiteindelijk zelf?

    En wat er te doen is op de Bahama's? Je wil er kennelijk wel graag naar toe, maar je hebt echt geen idee wat je daar dan gaat doen? Nou, Eat your heart out: De lokale vvv heeft er een informatieve site over gemaakt. Hier vind je alles over de hoogtepunten.

    En of je een cruise kunt maken en dan brood, soep, worstjes en ranja mee kunt nemen...dat is toch zeker een geintje? Zoek eens op 'cruise' en lees de reiservaringen in de 386 reacties van de forummers die je voorgingen.

    Het forum biedt een schat aan info, maak er gebruik van. Het is niet logisch dat we bij iedere reis alle vragen weer opnieuw gaan behandelen, toch? Is iets niet duidelijk, of kan je iets niet vinden, stel dan gerust je vraag in het betreffende deel van dit leuke en leerzame forum. In dat geval is er altijd wel iemand die je verder kan en wil helpen.



  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando-Miami-cruise-Key West-Orlando, zomer 2013

    @ Teleton:

    Heb al gekeken bij de topic van bahama's maar gaat vooral veel over de lange cruise en de disney cruise vandaar dat ik de vraag hier stelde. Ik ga wel even kijken op die informatieve site van de bahama's, daar heb ik vast iets aan.

    Tja wilde eigenlijk het volgende meenemen: 6 flessen cola, 2 emmers popcorn, twee blikjes knakworst, 6 doosjes cup a soup en 4 stokbroden met wat salades, zou ik dat ongezien naar binnen kunnen krijgen, zonder het in me koffer te doen???

    Nee zonder gekheid, ik dacht meer aan een zak van me lievelings snoepjes en 2 flesjes water om voor het slapen gaan mijn medicijnen in te kunnen nemen? De medicijnen moeten ook gekoeld blijven dus moet nog even nakijken of er in de hut een soort van minibar is.

    Maarre toch bedankt voor je informatieve antwoord, nu kan ik weer wat verder zoeken :-)

  3. Top | #43
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando-Miami-cruise-Key West-Orlando, zomer 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AenG Bekijk Berichten
    De medicijnen moeten ook gekoeld blijven dus moet nog even nakijken of er in de hut een soort van minibar is.
    Overleg, waar je ook gaat, altijd vooraf over de opslag van medicijnen. Juist in de VS zal men er alles aan doen om je behulpzaam te zijn. Zo kan je in ieder geval hulp verwachten met je koelelementen.

    Zorg voor een kloppend medicijnpaspoort en lees de voorschriften over het meenemen van medicijnen en eventueel injectienaalden goed door. Er zijn hier op het forum nooit problemen gemeld, maar dat kan ook komen doordat men precies weet hoe te handelen.



  4. Top | #44

    Standaard Re: Reisschema AenG: Orlando-Miami-cruise-Key West-Orlando, zomer 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AenG Bekijk Berichten

    Nee zonder gekheid, ik dacht meer aan een zak van me lievelings snoepjes en 2 flesjes water om voor het slapen gaan mijn medicijnen in te kunnen nemen? De medicijnen moeten ook gekoeld blijven dus moet nog even nakijken of er in de hut een soort van minibar is.
    Misschien is het een idee om een speciaal medicijnen koeltasje mee te nemen? Als je bij google Frio insuline koeltasje intypt krijg je wat ik bedoel. Andere medicijnen dan insuline kan natuurlijk ook. Wij hebben hier in ieder geval erg goede ervaringen mee. Het blijft ook bij hoge buitentemperaturen erg lang koel.

    Wat betreft het terugvliegen op de dag van terugkomst van de cruise dat doen wij dit jaar ook. Wij komen op 3 augustus terug in Miami na vier dagen Bahama's en aan het einde van de middag vliegen we terug. Wij dachten dat het ontschepen, de rit naar het vliegveld en het daar toch op tijd aanwezig moeten zijn wel wat uurtjes zouden kosten. Als we toch nog wat tijd hebben kijken wij gewoon een film op de laptop :-)
    Laatst gewijzigd door MiRo@USA; 12-01-12 om 21:50.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •