Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Boca Raton

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boca Raton

    Hoi allemaal,

    wij gaan binnenkort voor 2 weekjes naar Florida , waarvan we 1 week zullen verblijven in Boca Raton. Nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar enkele leuke uitstapje in de buurt. Genieten van het mooie weer aan het zwembad is leuk, maar af en toe een toffe uitstap mag toch ook niet ontbreken denk ik dan.....
    Ik heb bvb gezien dat het "Arthur R. Marshall Loxahatchee National Wildlife Refuge" niet zover is van Boca Raton. Is er al iemand naartoe geweest? is dit de moeite ? of heb je eerder iets van ...rij een half uurtje verder en dan is park "X" veel mooier...

    Alle tips zijn welkom!

  2. Top | #12
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Boca Raton

    Hoi Probits,

    Boca Raton ken ik redelijk goed (ivm mijn werk). Zelf ken ik dat Arthur Marshall National park niet, dus kan ik daar helaas geen oordeel over geven.
    Maar je zei dat alle tips welkom zijn, dus hier een paar:

    Rondom Boca:
    - Fort Lauderdale is heel leuk en maar 25min vanuit Boca. Gezellig, leuke vibe, heerlijk restaurants (aanrader: CHIMA -met een kanttekening dat het niet goedkoop is). Het liefst via Ocean Blvd rijden om de prachtige villa's en boten te bewonderen
    - Sawgrass mills outlet mall - +/- 45min van Boca - Grootste outlet mall van Florida met alle top merken.
    - Een stuk gaan rijden op Ocean Blvd en bewonderen
    - Via de snelweg is West Palm Beach in 30 min bereikbaar. Hier kun je in situaties terecht komen die grappig zijn! (Ik heb nog nooit zoveel ferraris, poshes, maseratis gezien in een paar 100 mts). Just don't take it serious! (except if it's a policy officer of course!)

    In Boca zelf:

    - Town center is de mall in Boca. Fijne shopping met de meeste bekende winkels. Daar zit ook Cheesecakefactory restaurant (aanrader)
    - Mizner park is in het centrum. Leuk stuk Boca en ziet er netjes uit!
    - Hou je van bioscoop? - In Boca hebben zijn een Ipic theater (https://www.ipictheaters.com/) een super-deluxe bioscoop met speciale stoelen (recliners) en je krijgt een deken & kussen erbij - (tip: ga niet met een jet lag daar naartoe - je valt gegarandeerd in slaap!)
    - Als je nog tips van restaurant wil hebben: Houstons (naast Marriott Courtyard), rocco's tacos and tequilla bar (nachos met verse guacamole en molcajetes zjn de best!), cheesecakefactory en Outback.


    Hopelijk heb je hier wat aan! gr. en veel plezier met de voorbereiding!
    Laatst gewijzigd door Holandesa; 18-03-15 om 12:11.
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boca Raton

    bedankt Holandesa...ik heb al ondervonden dat je niet altijd de beste tips uit reisgidsen haalt, maar wel van ervaringen van andere mensen....dus thanks !!!
    Mensen die al wel naar "Arthur Marshall National park" geweest zijn , mogen nog steeds laten weten of dit de moeite is of niet:-)

  4. Top | #14
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Boca Raton

    Gewoon even googelen en dan afbeeldingen, dan ziet het er uit als een fraai stukje uitlopers van de Everglades. Ik ken het stuk ten westen van het park, dat een enorm landbouwgebied is dat "afgenomen" is van de Everglades. Die liepen vroeger ten zuiden van de Kissimmee river, ofwel zo'n beetje de helft van het schiereiland Florida. De foto's op Google afbeeldingen inspireren mij wel om er eens een keer naar toe te rijden.

    Dus als je er als eerste komt, zien we het verslag met plezier hier op het forum terug.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boca Raton

    zal ik zeker doen, Koenkamphuys! :-)

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boca Raton

    Hoi allen,

    intussen zit mijn vakantie er voor dit jaar weeral op...het aftellen naar 2016 kan beginnen. :-) Toch nog even meegeven dat we niet naar Arthur Marshall zijn geweest , maar wel naar 2 parken vlak in de buurt nl .Green Cay Nature Center and Wetlands + Wokadahatchee national park. Deze zijn gratis en hebben beide een wandelpad van ongeveer 2km...niet te ver en ideaal voor als je niet te ver wilt wandelen met kinderen. Zeker de moeite en een aanrader voor als je in de buurt bent.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Boca Raton

    Voor onze volgende trip staat een tussenstop Boca Raton in de planning
    zijn er resent forumleden geweest?
    wij zouden daar willen overnachten, iemand tips, veiligheid enz
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •