Hoi Probits,
Boca Raton ken ik redelijk goed (ivm mijn werk). Zelf ken ik dat Arthur Marshall National park niet, dus kan ik daar helaas geen oordeel over geven.
Maar je zei dat alle tips welkom zijn, dus hier een paar:
Rondom Boca:
- Fort Lauderdale is heel leuk en maar 25min vanuit Boca. Gezellig, leuke vibe, heerlijk restaurants (aanrader: CHIMA -met een kanttekening dat het niet goedkoop is). Het liefst via Ocean Blvd rijden om de prachtige villa's en boten te bewonderen
- Sawgrass mills outlet mall - +/- 45min van Boca - Grootste outlet mall van Florida met alle top merken.
- Een stuk gaan rijden op Ocean Blvd en bewonderen
- Via de snelweg is West Palm Beach in 30 min bereikbaar. Hier kun je in situaties terecht komen die grappig zijn! (Ik heb nog nooit zoveel ferraris, poshes, maseratis gezien in een paar 100 mts). Just don't take it serious! (except if it's a policy officer of course!)
In Boca zelf:
- Town center is de mall in Boca. Fijne shopping met de meeste bekende winkels. Daar zit ook Cheesecakefactory restaurant (aanrader)
- Mizner park is in het centrum. Leuk stuk Boca en ziet er netjes uit!
- Hou je van bioscoop? - In Boca hebben zijn een Ipic theater (https://www.ipictheaters.com/) een super-deluxe bioscoop met speciale stoelen (recliners) en je krijgt een deken & kussen erbij - (tip: ga niet met een jet lag daar naartoe - je valt gegarandeerd in slaap!)
- Als je nog tips van restaurant wil hebben: Houstons (naast Marriott Courtyard), rocco's tacos and tequilla bar (nachos met verse guacamole en molcajetes zjn de best!), cheesecakefactory en Outback.
Hopelijk heb je hier wat aan! gr. en veel plezier met de voorbereiding!