Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Even voorstellen: 8bWillem

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: 8bWillem

    Hallo allemaal
    Ik ben Willem en ik ga twee januari 2012 met mijn vrouw en twee dochters voor het eerst naar Orlando toe, maar dan wel voor twintig dagen. Hier hebben we dus ontzettende zin in. Heel apart want dit word voor ons de eerste keer.Terwijl ik me al me hele leven in Amerikaanse voertuigen verplaats. Amerika is gewoon een droom.:-({|= En nu is het dan bijna zo ver.......we worden ook steeds zenuwachtiger voor wat komen gaat. We gaan zeker een verslag schrijven.

    Thanx voor de interesse

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: even voorstellen 8bWillem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8bwillem Bekijk Berichten
    we worden ook steeds zenuwachtiger voor wat komen gaat.
    Welkom, aan Willem en zijn meidengroep.

    Nou, Willem dan staan jullie er niet verkeerd voor! Waarom je je dan ook zo zenuwachtig maakt, begrijp ik niet zo goed........En wat staat er allemaal op het programma voor de familie, wat zijn de plannen, parken, zwembaden, stranden, shoppingmalls? Eet wie vliegen jullie, waar verblijf je en in welke auto gaan jullie rijden? Waar staat dat verslag te lezen?

    We zijn hier niet nieuwsgierig, maar weten wel graag wat voor vlees we in de kuip hebben. Alleen daarom (en verder nergen om.......:---)) willen we het liefst ook zo'n beetje de leeftijd van het gezelschap weten........



  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: 8bWillem

    Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig maar ik wil wel graag weten waar 8b voor staat
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: 8bWillem

    Hoi hoi zie net het berichtje, ik ben Bianca 45 jaar de vrouw van Willem 44 jaar mijn oudste dochter Francisca is 18 en de jongste Maruska is 16 jaar.
    Ja ja nog drie weken en dan is het eindelijk zo ver 20 dagen Orlando nog nooit zo lang van huis geweest, is het niet te lang gaat er door mijn gedachten, maar dat zou wel niet we willen zo veel doen.
    We vliegen met Arke fly kan vanaf morgen mijn stoelen bestellen, heb me laten vertellen dat als je dat niet doet je de kans hebt dat je niet bij elkaar zit.(Vind ik eigenlijk een beetje raar want heb dit met korte vluchten nog nooit mee gemaakt) Iemand hier ervaring mee? Dit is natuurlijk niet de bedoeling dacht zelf aan twee bij twee achter elkaar dan kunnen we af met 2 x entertainment en zitten we bij het raam, lijkt mij wel handig op zo'n lange vlucht. Op de reispapieren staat dat de vlucht 11 uur duurt maar zie op het forum dat het 9,5 uur is. Als het goed is zijn we rond 18.00 uur in Orlando Sanfort daar kunnen we de auto ophalen 4 deurs automaat met airco, ben benieuwd wat we krijgen hebben wel om een amerikaan gevraagd.
    De Tom Tom was 9 dollar per dag best wel duur volgens ons, maar wel belangrijk dus nu twijfelen we een beetje, hier een Tom Tom kopen met kaart voor Orlando of kan het ook tax free op schiphol, maar misschien is het nog beter om hem in Orlando te kopen.
    Wel of geen Tom Tom we moeten toch naar ons hotel we hebben gekozen voor the Enclave Hotel en Suites de meningen van dit hotel lopen uiteen, we hopen er maar het beste van gelukkig zijn we niet zo moeilijk als het schoon is en de bedden liggen goed dan is er niets te klagen.
    We hebben ook de Orlando flex tickets bijgeboekt 6 parken voor 14 dagen, de meiden zijn zo benieuwd naar de attracties vooral de achtbanen.
    Natuurlijk alles al bekeken op internet.
    Maar het worden natuurlijk niet alleen pretparken we willen verschillende stranden bezoeken hopen op mooi weer, hoe warm voelt tropische 21 graden aan. Onderdelen zoeken voor onze auto's een Oldsmobile uit 68 en een Malibu uit 80, heeft iemand ervaring met onderdelen opsturen? en niet te vergeten de shoppingmalls mijn dochters willen graag een nieuwe Blackberry kopen in Amerika ze hebben hier wat rond gevraagd en hebben gehoord dat je hem gewoon kan kopen en zonder problemen in Nederland kan gebruiken als de band breedte maar 900 en 1800 is, weet iemand of dit echt zo is want anders is goedkoop duurkoop.
    Nou dit zijn wel weer even genoeg vragen voor vandaag hoop dat iemand mij antwoord kan geven groetjes Bianca

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: 8bWillem

    Ik ben wel benieuwd wat voor autoklasse jullie gekozen hebben, als US carliefhebbers. Toch minimaal een full-size, hoop ik, want anders (en zelfs dan nog) wordt het stouwen met de bagage met 4 volwassenen.
    De kofferbakken hebben niet meer de mega-afmetingen van weleer

    De TomTom zou ik zeker niet huren, want dan betaal je hem zeker 2 keer, een nieuwe kost daar ruim minder dan 100 dollar, en is eventueel bij terugkomst altijd weer te verkopen, o.a. op dit forum. Of je bewaart hem gewoon voor de volgende keer, want je raakt zeker besmet met het Floridavirus :lol:
    Voor de eerste rit naar het hotel kun je altijd thuis een kaartje uitprinten.

    Veel plezier met de voorbereiding, en als er wat te vragen is, gewoon vragen.

    De vraag blijft staan; waar staat de 8b voor bij Willen. Gewoon nieuwsgierigheid :-\"
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: 8bWillem

    Je bent de eerste die me dit vraagt in al die jaren dat ik deze naam gebruik.Voor mij is het al zo gewoon.Elke keer als ik me ergens aanmeldde dan was mijn naam in gebruik tot ik deze als alternatief kreeg.......OOIT. Niets bijzonders dus:-D

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Even voorstellen: 8bWillem

    Welkom op het forum.
    Wat heerlijk dat je dochters in januari 3 weken vrij kunnen krijgen want januari is een heerlijke periode om in Florida te zijn. Wij zijn in het verleden ook vaak in januari gewest, sommige dagen kan het behoorlijk fris zijn maar je kunt het ook treffen met het weer.
    Wij hebben ook met ArkeFly gevlogen en hebben geen stoelen vastgelegd, wij zaten met z'n drieën naast elkaar. We zijn erg tevreden over ArkeFly en landen op Sanford.
    Het shoppen in Orlando is geweldig, je dochters zullen hun ogen uitkijken. Pas inderdaad maar op voor het Florida virus want als je eenmaal een keer geweest bent wil je zeker vaker.
    Heel veel plezier met de voorpret.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    zuid-holland
    Berichten
    24

    Standaard Re: Even voorstellen: 8bWillem

    Welkom op het forum Willem, Bianca en dochters
    Ik wens jullie bij deze alvast een geweldige vakantie toe!
    Onze 1ste keer Florida zal in mei gaan plaatsvinden, dus ben ontzettend benieuwd hoe jullie ervaring zal zijn! Geniet ervan zou ik zeggen!

    Groetjes Melanie

  9. Top | #9
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: 8bWillem

    Welkom op ons FLorum, Willem en Bianca. Over het versturen van spullen van en naar Florida - voor de oldtimers die Bianca noemt - is een uitgebreid topic. Er zijn ook een aantal forumleden die her en der hebben aangegeven dat onderdelenshoppen een een van de vakantie-activiteiten is.

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    10

    Standaard Re: Even voorstellen: 8bWillem

    we zijn net terug van florida en met arke gevlogen. bij ons was heen en terug het vliegtuig ongeveer 60% gevuld.

    Wat ik zelf heb gedaan is elke dag naar de reserveringen gekeken. en als je ziet dat het vliegtuig vervol is kan je de stoelen alsnog reserveren. Dat was voor ons niet nodig.

    Het reserveren gaat tot 3 dagen voor vertrek.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •