Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: Waar voetbal kijken in Florida?

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Waar het EK kijken in Orlando en Miami

    Denk dat ik dan juist graag de hort op ben met het EK. Is dan bijna niet leuk meer dan in Nederland. In 2010 zat ik gelukkig groot gedeelte in Tunesië. Toen niet veel gezien van de poulefases en de volgende ronde. Alleen toen de laatste 2 rondes gezien.

  2. Top | #12
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Waar voetbal kijken in Florida?

    als echte voetballiefhebber zal ik enkel de finale op zo. 1 juli missen... Nu zal ik, samen met mijn dochters, die dag in Key West vertoeven... ik denk da'k het slechter had kunnen treffen :-\"
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  3. Top | #13
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Waar voetbal kijken in Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Ach, een beetje hoop doet leven, niet dan ? Ben met de ½ Finale ook al thuis, zag ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgske Bekijk Berichten
    als echte voetballiefhebber zal ik enkel de finale op zo. 1 juli missen... :-\"
    Voor die Finale kun je altijd nog een sportsbar opzoeken, die zenden ze wel uit, denk ik.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-12-11 om 16:21. Reden: Ploatje
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #14
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Waar voetbal kijken in Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Voor die Finale kun je altijd nog een sportsbar opzoeken, die zenden ze wel uit, denk ik.
    Ik zie het aan mijn dames de eerste dag al zeggen: "dames, papa gaat vanmiddag naar de finale vh voetbal kijken. Amuseer jullie maar"... hahaha....
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Waar voetbal kijken in Florida?

    Ik denk dat je een engelse of ierse pub een goede kans maakt om naar het voetbal te kijken. Meer kans dan in een amerikaanse sportsbar.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Waar voetbal kijken in Florida?

    Real madrid - Barcelona heb ik uiteindelijk gezien in de ' Billiards Club ' in het Oasis gedeelte van Sawgrass Mils mall.

    Na al de hele ochtend licht gespannen te zijn geweest, heb ik direct bij aankomst in Sawgrass mils links en rechts gevraagd waar ik de wedstrijd kon zien. Bijna iedereen noemde de Billiard club.

    De dame achte de bar van het rain forrest cafe zei dat zij het kanaal ook wel wilde overzetten tegen 4uur, maar toch gekozen voor de Billiards club.

    Grappig dat er redelijk veel mensen waren die gekleed waren in of een barca (zo ook ik) of real shirt. Uiteindelijk waren er ongeveer 30 man die de wedstrijd bekeken hebben, en de sfeer was erg ontspannen. Met een terechte winnaar, maar dat terzijde

  7. Top | #17
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Waar voetbal kijken in Florida?

    Had vraag gesteld aan KNVB of op de een of andere manier de wedstrijden zouden kunnen volgen van het nederlands elftal, zie hun reactie onderstaand. Hopelijk gaat het lukken dan wordt het helemaal een supervakantie.

    Mogelijkerwijs worden deze wedstrijden via de Uefa: http://www.uefa.com/video/index.html uitgezonden. Niet bekend is of de UEFA hiervoor een prijs berekend.

    Met vriendelijke groet,
    KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

  8. Top | #18
    Newbie PetraRemijnse's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    9

    Standaard Re: Waar voetbal kijken in Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martinos Bekijk Berichten
    Het speelschema voor het EK2012 is nu bekend. Nu zitten er vast ook voetbalfans tijdens het EK in Florida, ik zal vast niet de enige zijn.

    Zijn de wedstrijden van het EK gewoon te bekijken in Florida? En zo ja waar?
    Ik ben ook tijdens het EK in Florida (en Las Vegas). De wedstrijd tegen Portugal (17 juni) kan ik sowieso wel kijken want ik ben dan bij m'n nichtje die in Boca Raton woont. Daarna reizen we Florida door, maar we zouden wel graag zoveel mogelijk wedstrijden willen zien.
    Ik hoop op een aantal tips waar je voetbal kunt kijken in Florida.

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Waar voetbal kijken in Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PetraRemijnse Bekijk Berichten
    Ik ben ook tijdens het EK in Florida (en Las Vegas). De wedstrijd tegen Portugal (17 juni) kan ik sowieso wel kijken want ik ben dan bij m'n nichtje die in Boca Raton woont. Daarna reizen we Florida door, maar we zouden wel graag zoveel mogelijk wedstrijden willen zien.
    Ik hoop op een aantal tips waar je voetbal kunt kijken in Florida.
    Zie net op ESPN kanaal 70 van FIOStv (verizon) dat morgen om 11.45 uur Nederland Denemarken live wordt uitgezonden, ze geven veel regen aan morgen in orlanda, dus een prima alternatief.

  10. Top | #20
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Waar voetbal kijken in Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PetraRemijnse Bekijk Berichten
    Daarna reizen we Florida door, maar we zouden wel graag zoveel mogelijk wedstrijden willen zien.
    Gewoon niet gaan en thuis in Nederland de EK gaan bekijken... :roll:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •