Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 122

Onderwerp: [Reisverslag] Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    32

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    Heb genoten van jullie verhaal, idd. al wat voor pret op onze vakantie.
    Gave auto ook! Zelf hebben we ook een Dodge 1500 pick-up,fijne auto, maar hopelijk krijgen we strakjes
    ook zoiets.;D

    Fijne vakantie!
    Laatst gewijzigd door pama; 26-02-12 om 17:31.
    2000 Florida, 2001 New York,2003 en 2006 Florida,


  2. Top | #22
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    Dat ging lekker vlot! Lijkt wel of jullie er al eerder zijn geweest :sun:
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  3. Top | #23
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    Leest weer heerlijk weg. Fijne vakantie!

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker Frans45's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    73

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    Fijn om weer leuke en ondeugende verhalen te lezen.
    Voor ons nog een kleine 4 weken en dan mag het weer.
    Fijne vakantie.

  5. Top | #25
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    And Justice for All.

    Zondag 26 Februari 2012 - As mentioned above; mooi vroeg wakker. De eerste keer dat de ogen open gingen was rond 2.30AM, maar dat was zelfs mij iets te gortig. Na woelen en draaien werd het vanzelf 3.30AM, en ook dat vond ik iets te veel van het korte.
    Om 4.30AM hoorde ik geschuifel op de gang, en blij dat ik was dat er nog iemand wakker was hees ik mijzelf in de kleding, om er achter te komen dat het gehele pand verlaten was.

    Later hoorde ik dat Fred de bedstee even verlaten had om een flesje water uit de koelkast te pakken. Maar ik was er nu toch uit, en om 5 uur begint de eerste nieuwsuitzending op WTVF, dus ik was niet geheel alleen. Als tijdverdrijf begin ik aan het eerste vakantieverslag, meldt de Suburban aan bij Sunpass, stort er gelijk wat geld op, en volg ik 330 keer het nieuws. Dat gaat voornamelijk over de te verwachten drukte bij de twee grote evenementen van dit weekend, het All-Star basketbalgebeuren en het rondje “Take a left turn” om de kerk van Nascar, de Daytona 500, directe veroorzaker van het verplaatsen van Daytona Bike Week.

    Een uurtje later komt Marion op de geur van het verse bakkie Fosters af, en vrijwel direct daarna onze medebewoners, zodat onze ontbijtkok ook aan haar taak kan beginnen. Dat gaat er weer in als de ontbijtkoek die we voor onze lokale vriend hebben meegenomen en we laten het ons dan ook goed smaken.
    We keutelen de ochtend verder door met wat sporten, lezen, facebooken en meer van die belangrijke dingen, en gaan tegen elven richting automobiel.

    De reden dat we zo laat op pad gaan zijn natuurlijk de voornoemde evenementen. Het eerste mijden we door de I4, die door Orlando loopt, letterlijk links te laten liggen en de 417 tolweg noordwaarts te nemen, en het tweede evenement begint om 1.00PM, en is dus vol aan de gang als wij er langs komen.
    We doen eerst nog even de lokale Harley boer op de hoek (Formosa Gardens) aan voor een bestelling, en gaan dan op weg naar Ormond Beach.

    Ondanks de planning blijkt de drukte rond de Daytona Speedway nog niet helemaal weg, maar dankzij de actuele verkeersinformatie en de opgedane kennis van het wegennet in Florida duiken we net voor de file State Road 44 op om de drukte te omzeilen. En zo arriveren we bij Destination Daytona, net nadat we eerst onze quick lunch van Taco Bell hebben verorbert.
    Bij J&P Cycles wordt de volgende bestelling gedaan, een groot deel daarvan in de laadruimte gegooid, en een order gemaakt voor het bezorgen van de rest. Dankzij de clubkaart worden hier behoorlijk wat dollars bespaart. Een welbestede investering, en hij blijft nog zeker 11 maand geldig.

    Bij buurman Bruce Rossmeyer’s Outlet struinen we wat door de sales rekken, en vinden de reisgenoten nog iets van hun gading. Daar horen we ook dat de Nascar races vanwege de al een tijdje aanhoudende regen nog steeds stil liggen.
    Dat geeft ons mooi de gelegenheid om in alle rust weer richting Kissimmee te crossen, maar dat blijkt een misrekening. Nog maar net op de I95 geven de borden anders aan. De junction met “onze” Interstate 4 geeft “heavy congestion” (goed verstopt) aan, dus duiken we weer de rimboe (SR92) in om het grootste gedeelte van deze opstopping te omzeilen. En dat lukt, het kost ons nog geen 5 minuten voordat de cruise control weer op de tachtig mijl vast staat. Hij is fijn !

    Tegen zessen rijden we door Disney om via de Black Lake Road sluipweg bij Longhorn Steakhouse aan te komen. Het gebied rond Orange Lake Town Center ontwikkeld zich razend snel. Er zijn al weer twee restaurants in volle aanbouw (Texas Roadhouse, bijna klaar + Joe’s Crab Shack, net begonnen) op plaatsen waar afgelopen Oktober nog wildernis was, dus kun je zeggen dat dit een gebied in volle ontwikkeling is. Ons vroege diner smaakt weer voortreffelijk, en na een korte stop bij de SuperTarget gaan we thuis uitbuiken (letterlijk) en aan de koffie.
    De rest van de avond wordt gevuld met de gameroom onveilig maken en hangen voor de TV en bij het zwembad. De temperatuur is stukken aangenamer vergeleken met gisteren, dus is het buiten goed toeven. Het lijkt wel vakantie.

    Het was een vruchtbare dag wat onze boodschappenlijst betreft, want die is helemaal aangevinkt, dus kunnen we wat dat betreft naar huis. Maar om onze reisgenoten niet alleen achter te laten, besluiten we maar gewoon te blijven.
    Of daar nog leesvoer uit te halen valt, hoort U in een volgend verslag.

    Oh ja, Nascar is uiteindelijk afgelast. Voor het eerst in de geschiedenis wordt de Daytona 500 niet op Zondag gereden, maar morgen, op Maandag (indien het weer ook dan geen spelbreker is). Dat zal ze leren, om Bike Week te verzetten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    Wie met Bike Week spot zal krijgen wat hij/zij verdient! Veel shop-plezier nog
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    Wat is dit weer genieten voor jullie. Leuk verslag en mooi dat de reis via Dublin zo goed verlopen is.
    Gave auto hebben jullie meegekregen.

    Ik ben superblij te lezen dat er weer een Texas Roadhouse in Orlando komt, jippie =D> Die gaan we in juni zeker bezoeken.
    Er zat er vroeger wel één, maar nu was de dichtstbijzijnde in Ocoee.

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    Wat een headstart! Zo vroeg uit de veren, vast om snel even naar buiten te kijken of die geweldige kar nog voor de deur staat......Verder een geroutineerd begin van een hopelijk heerlijke vakantie. Enjoy!



  9. Top | #29
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    Jullie hebben al een heerlijke start gemaakt, wat een bak voor de deur, Genieten met een hoofdletter!!
    Enjoy!!

  10. Top | #30
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: NO Daytona Bike Week 2012

    Blog is al van start gegaan zie ik, have fun!!!

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •