Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Key West World Champion (Power Boat Race) Special Event

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard

    Hoi, misschien een tip...voor op de kalender. (Weet niet waar ik het anders moet posten).

    Maar wij zijn gisteren aangekomen in Key West. Hebben express het weekend en feestdagen vermeden. Maar toch zijn wij op een Special event gestuit dat elk jaar terug keert, al 13 jaar volgens onze hotel manager.(Volgens internet trouwens 31 jaar)

    In deze periode moet je dus, optijd boeken/optijd komen. Anders zit alles bijna vol. Wij hadden geluk gisteren voor 14.00 uur aan te komen, maar voor het weekend zit alles al bijna helemaal vol, wat jammer is want we wilden mss toch langer blijven. Maar verder geen probleem.

    In ieder geval betaal je tijdens deze races dus een prijs vd feestdagen/special event.

    Voorbeeld, ons hotel, om de hoek duval street, zou normaliter met bijv. met coupon, 68 dollar kosten. Hierbij komen dan uiteraard taxes en eventuele fees.

    Deze coupon kun je nu uiteraard niet in leveren want het is een special event. Ook had ik een paar dagen terug al meerdere hotels aangeschreven, en deze begonnen ook met kamers vanaf 109 dollar excl fee and taxes...een daarvan mailde me later meteen terug en toen was de dag prijs ineens 149 excl fees en tax. (denk dat ze erachter kwam dat het een special event was)

    Event is vandaag begonnen, en eindigt a.s. zondag. EN het keert elk jaar terug. Nu dus al 13 jaar op rij. Groetjes Tessa

    Dit is de link: http://superboat.com/race-schedule/
    Laatst gewijzigd door Tessa35; 11-11-11 om 22:37. Reden: 1+1

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Key West World Champion (Power Boat Race) Special Event

    2 Doden bij ongeluk bootrace

    KEY WEST (Florida) - Bij het wereldkampioenschap voor powerbootraces zijn twee doden gevallen toen hun boot uit het water kwam en er met een doffe dreun weer op neerkwam. Dat meldt de Daily Mail.

    De boot, de catamaran Big Thunder Marine met 1200 pk aan boord, kwam in de derde ronde van in totaal zeven zó hard op het water, dat hij helemaal openscheurde. De twee racers, Robert M. Morgan en Jeffrey Tillman, beiden uit Missouri, raakten daarbij zo zwaar gewond, dat zij later aan hun verwondingen overleden.

    Link naar Filmpje




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •