Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Feestdagen: Thanksgiving day

  1. Top | #11

    Standaard Thanksgiving day in Disney World

    Wij zijn op het moment alweer plannen aan het maken voor een reis naar the States voor volgend jaar.
    Het lijkt ons een keer heel leuk om in november in Orlando door te brengen,om zo Disney in "kerstsfeer" mee te maken! ( helaas lukt het door werk niet,om in december te gaan...)
    Als we toch in november zouden gaan,lijkt het ons leuk om thanksgiving day mee te maken.
    Wordt thanksgiving op een speciale manier gevierd in Disney met bijv. speciale parade,of is er in de parken niet veel van te merken?

    Graag horen we ervaringen van mensen die thanksgiving day hebben meegemaakt!

    Groetjes Patrick & Linda

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Thanksgiving day in Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linda & Patrick Bekijk Berichten
    Als we toch in november zouden gaan,lijkt het ons leuk om thanksgiving day mee te maken.

    Graag horen we ervaringen van mensen die thanksgiving day hebben meegemaakt!
    Ik zou er nog eens over nadenken; ze hangen met de bekende bruine benen buiten. Dit is nu juist een dag waarop wij de parken mijden. Hou de Crowd calender in de gaten, ik verwacht die dag een dikke 10.



  3. Top | #13
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Thanksgiving day in Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ik zou er nog eens over nadenken...
    Dat geldt dan alleen voor Thanksgiving...

    November is een geweldige maand om in FL te zijn. Heerlijk weer, rustig in de parken, gunstige vliegtarieven en langzaam aan komt alles in kerstsfeer. Thanksgiving hebben wij nooit meegemaakt in FL, maar Teleton wel, dus die kan het weten.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Thanksgiving day in Disney World

    Thanksgiving in de parken is voor mij een absolute NO GO, net zoals het is met Kerstmis. Dit zijn van die dagen die je beter kunt mijden.

  5. Top | #15

    Standaard Re: Thanksgiving day in Disney World

    Thanx voor jullie ervaringen!
    Denk dat we er dan uit zijn...vermoedelijk wordt t dan Orlando in nov.om o.a. in redelijke rust van de kerstsfeer in Disney te genieten.
    En dan vóór thanksgiving day ...wegwezen!
    We overwegen evt.om op de terugweg een stopover te maken in Chicago en hier dan evt thanksgiving day en black friday mee te maken....iemand dáár ervaring mee?!

    Groet,Pat en Lin

  6. Top | #16
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Thanksgiving day in Disney World

    Hallo Linda en Patrick,

    November is echt een supermaand om naar Florida te gaan....
    Ook wij zijn in november van de partij in Florida, thanksgiving vieren we deze keer net als 5 jaar geleden weer in Las Vegas.....maar ook daar is het dan verschrikkelijk druk....en zeker black friday....wij gaan winkelen dan.....hahahaha, hebben we dan ook nog niet gedaan....hahahaha
    Jullie alvast een hele fijne voorbereiding en een supervakantie...

  7. Top | #17

    Standaard Feestdagen: Thanksgiving day

    van 18 t/m 28 november zijn wij (ik en mijn vrouw) in Florida, te weten Dania Beach vlakbij Ft. Lauderdale.

    Aangezien het de 24e thanksgiving is ben ik eigenlijk wel heel benieuwd hoe we als toerist dit hele gebeuren toch een beetje mee kunnen krijgen. Ik begrijp dat bijna alles dicht is, en de restaurants die toch open zijn al maanden van te voren volgeboekt zijn?!

    Iemand nog briljante tips?

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker riwi's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: Thanksgiving

    Wij hebben eigenlijk dezelfde vraag. Zijn van 13-29 nov in Florida en willen eigenlijk ook wel weten of we idd niet bij MacDonalds eindigen, want dat hoeft voor mij ook niet. Dus hoe is de situatie op zo'n dag en zijn de rstaurants echt overvol (lees vol).
    :razz:
    Bedankt voor jullie reacties
    Fam Riwi

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Thanksgiving

    Zoek op google een restaurant uit en bel ze op tot hoe laat ze open zijn. Sommige restaurants zijn gesloten, andere gaan om 9 uur dicht of zelfs om 7 uur. Bellen is weten.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #20
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Thanksgiving

    Sommige restaurants zijn gesloten? Ik heb er nog niet 1 kunnen vinden in Naples die open is.....
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •