Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 24 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 240

Onderwerp: Betalen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

  1. Top | #41
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    @ING, zelf hebben wij naast onze ING account ook een SunTrust account in Amerika, ook deze werken met MasterCard, dus dat logo zal gewoon op de deur blijven staan.
    Voorheen had de SunTrust een kaart i.s.m VISA, deze werken met 'interlink' en 'plus'.
    De MasterCard werkt met 'star'.... In de geldautomaten die in de supermarkten staan werkt het namelijk nog wel, en die kantoren zitten bijv. In de Wal-Mart supermarkt, dus als je binnenkomt, is het logo wel degelijk te gebruiken, alleen niet bij de kassa van de supermarkt. Maar keurig dat jullie er werk van maken, top!

  2. Top | #42
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    @In de Wal-Mart supermarkt, dus als je binnenkomt, is het logo wel degelijk te gebruiken, alleen niet bij de kassa van de supermarkt. Maar keurig dat jullie er werk van maken, top!
    Bij iedere kassa staan alle logo's die daar worden geaccepteerd. Daar staat het Mastercard logo gewoon bij.

    Overigens vind ik het ook perfect dat ING haar kalnten zo bediend. Daar kan 'mijn' ABNAMRO nog een puntje aan zuigen.



  3. Top | #43
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Hoi Ton,

    Oké, dat wist ik niet, maar dat komt omdat ik altijd met mijn SunTrust account mijn betalingen doe in Florida ;-)
    Thanks!

  4. Top | #44
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Bij iedere kassa staan alle logo's die daar worden geaccepteerd. Daar staat het Mastercard logo gewoon bij.
    Kleine nuance. Op de NL betaalpassen (pinpassen) staat het Maestro logo. Dat is wat anders dan het MasterCard logo. Als dus bij de kassa het Mastercard logo staat (en dat staat bij de WalMart kassa hebben we gezien, evenals bij tankstations) dan betekent dat niet dat de pinpassen met Maestro logo worden geaccepteerd.
    Complimenten overigens dat de ING de moeite neemt om aan dit forum deel te nemen.=D> Heel wat anders dan het slappe antwoord dat ik van de ING helpdesk heb gehad. Daarin werd beweerd dat de oorzaak is gelegen in het feit dat niet alle winkels in het buitenland de nieuwe EMV chip kunnen lezen.

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Den Haag, Netherlands
    Berichten
    41

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Fijn dat de ING zich ook daadwerkelijk met dit probleem bezig houd. Wij zitten momenteel in Florida, en ik vraag telkens aan de kassa of de kaart geaccepteerd wordt, dan zeggen zij, just try it, en tot nu toe is het mij bij zowel de Wallmart als de Publix in Fort Lauderdale gelukt om te pinnen met cashback, dus kennelijk is het nog geen standaard hier. Volgende week zal ik het in Fort Myers en Tampa proberen.

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Jacksonville
    Berichten
    28

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Ik pin hier in Jacksonville met mijn Rabobank kaart nog steeds zonder problemen.

  7. Top | #47
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    @car66: Bij Walmart en/of Target?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Den Haag, Netherlands
    Berichten
    41

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Inmiddels in Napels en Fort Myers Beach zowel bij Wallmart als de Publix met debitcard betaald met cashback. Helaas zijn vandaag ons beider cc van de ING geblokkeerd en ze zijn enkel telefonisch bereikbaar op werkdagen en zaterdags tot 5 uur, heb ik vandaag en morgen dus helemaal niets aan. Thuis maar ook een andere cc aan gaan schaffen.

  9. Top | #49
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    ze zijn enkel telefonisch bereikbaar op werkdagen en zaterdags tot 5 uur,
    Eigenlijk gaat dit topic over de debitcard maar heb je dit nummer al geprobeerd:

    Uploaded with ImageShack.us



  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Den Haag, Netherlands
    Berichten
    41

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Eigenlijk gaat dit topic over de debitcard maar heb je dit nummer al geprobeerd:

    Uploaded with ImageShack.us
    Dank je wel, maar volgens mij is dit enkel om je pas(sen) te laten blokkeren wanneer je ze kwijt bent, ben bang dat dat een computer is, en als er iets mis gaat kan ik straks ook mijn gewone pinpas niet meer gebruiken en dat risico loop ik nu liever niet, we zitten nog 10 dagen hier, dus die pas heb ik hard nodig
    Maar misschien heb ik het helemaal mis, als dat zo is, hoor ik het graag.

    Thuis had ik het volgende nummer genoteerd ING Fraude 31205846441, hier wordt niet opgenomen, en op de site heb ik dit nummer gevonden 31205611619, dit is specifieck voor als je cc geblokkeerd is in het buitenland, maar zoals ik al schreef, enkel op werkdagen en zat tot 5 u



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •