Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 24 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 240

Onderwerp: Betalen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

  1. Top | #31
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Volgens mij is er voor de CC een apart topic. Dit topic is juist geopend om de ontwikkelingen met de betaalpas/pinpas debitcard te volgen, sinds enkel grote winkelketens deze plotseling niet meer accepteren.



  2. Top | #32
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Dit zou wel erg jammer zijn. Ik gebruikte de cashback optie heel erg veel. De creditcard alleen voor grote uitgaven, de rest betaalde ik allemaal met m'n pinpas of cash (via cashback). Ben benieuwd naar de antwoorden van de bank.

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker elcrack's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Brugge, Belgium
    Berichten
    17

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Wat ik mij afvraag : zijn het alleen de Nederlanders die hiermee problemen hebben of ook de Belgen ?
    In België is er vorig jaar in het nieuws geweest dat alle Maestro kaarten automatisch geblokkeerd werden in de USA, tenzij je expliciet voordien een uitzondering hierop vroeg bij je bank. Ik heb dat o.a. zelf succesvol gedaan in mei. Misschien (als enkel de Nederlanders problemen hebben) ligt het wel daaraan ?

  4. Top | #34

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Beste forumleden,

    Bedankt dat jullie ons hebben geattendeerd op het feit dat sommige winkels in de VS betaalpassen met het Maestro logo niet meer accepteren. Het kan voorkomen dat een bepaalde winkelier besluit om bepaalde betaalmerken juist wel of juist niet te accepteren. Als een winkel geen Maestro meer accepteert, dan horen ze ook het bijbehorende logo niet meer te voeren. De keuze welke betaalmerken worden geaccepteerd is aan de winkelier en daar hebben wij geen invloed op.


    Als het zo is dat bij deze grote winkelketens Target en Walmart nog wel logo’s worden gevoerd op de winkelruit en bij de kassa, maar jij er niet kunt betalen, dan willen wij daar graag een melding van maken bij MasterCard (Maestro is onderdeel van MasterCard). Hiervoor hebben wij wel aanvullende gegevens nodig:
    • Naam winkel;
    • adres winkel;
    • datum en tijdstip mislukte transactie;
    • betaalrekeningnummer;
    • tenaamstelling op de rekening;
    • pasnummer van de gebruikte pas.
    Zonder deze details kan MasterCard niets voor ons betekenen. Als je ons een privébericht stuurt met bovenstaande gegevens kunnen wij deze doorsturen naar MasterCard.

    Met vriendelijke groet,
    Intan

    ING Webcare Team
    http://www.ing.nl/webcare
    http://www.twitter.com/INGnl_webcare

  5. Top | #35
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Allereerst vind ik dit een zeer goede wending in dit topic, de ING die zelf deel gaat nemen aan het topic omtrent de betaalproblemen. =D> Dat is toch zeker een goede waardering waard.

    En een PM zal wel spoedig gaan volgen aangezien er een aantal forum leden momenteel in Florida zijn en tegen deze problemen aanlopen.

    Toch heb ik nog een aanvullende vraag voor INGWebcare:

    Maar is het mogelijk om een betaal-/pin pas te krijgen bij de ING met een ander logo erop, om op deze manier de problemen te omzeilen of zit je vast aan Maestro als je bij ING bankiert?

    Uiteraard hopen we allemaal op een oplossing zodat we weer met een gerust hart naar onze favoriete vakantie bestemming kunnen afreizen.


  6. Top | #36
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Inderdaad lovenswaardig dat een betrokken grote instantie zelf wil deelnemen aan "ons" probleem.

    Ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord op de vraag van Jeroen, ondanks dat ik een Raboklant ben :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #37
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Ik heb het graag voor jullie geregeld. :grin:

    INGnl_webcare
    We hebben meer gegevens nodig dan gedacht. We zijn nu zelf actief op het forum. ^Intan

  8. Top | #38
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Wow, heel netjes =D>

    Lees sinds dit topic bestaat met veel interesse mee, ga in feb naar Orlando, en zit bij Rabo, dus ook Maestro.

  9. Top | #39

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    @verwijderd: De ING biedt geen mogelijkheid de betaalpas met een ander betaalmerk aan te bieden. Het is dus niet mogelijk een betaalpas te krijgen met een ander logo. Wij adviseren in dit geval een creditcard mee te nemen, aangezien deze in de Verenigde Staten vrijwel overal geaccepteerd wordt.

    Met vriendelijke groet,
    Intan

    ING Webcare Team
    http://www.ing.nl/webcare
    http://www.twitter.com/INGnl_webcare

  10. Top | #40
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Bedankt voor deze snelle reactie en de creditcard gaat uiteraard mee op vakantie, maar het cashback programma met de Debitcard is een financieel gunstige manier om aan contante dollars te komen en wordt daarom veel gebruikt door de forummers op vakantie.

    Maar we wachten de resultaten van de meldingen per PM even af.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •