Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 24 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 240

Onderwerp: Betalen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

  1. Top | #21
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    of van de bank of america

  2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    SUNTRUST geeft bij ons diverse problemen,Belgische kaarten doen het niet en bij Visa melden wij altijd dat wij in Florida verblijven, wij kijken weer uit naar onze overwintering in Kissimmee.

    Groetjes Henke.

  3. Top | #23
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    :-\" Heerlijk hoor een pinpas en CC van de SunTrust bank, nooit problemen :-\"
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arno Bekijk Berichten
    of van de bank of america
    Nou, vertel maar, waar kan ik mij aanmelden. Wat moet ik er voor doen, en wat zijn de kosten.
    Ik was alleen niet van plan om een huis te kopen, dus als dat de dealbreaker is, neem ik wel weer een stapeltje dollars mee.

    Strekkking van mijn verhaal; lekker lullen kost geen geld :evil:. De meeste Florummers zijn niet in die positie dat ze een US bank account hebben, en hebben dus ook niets aan deze info =;.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #24
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Welke creditcards kun je het beste nemen? Hebben zelf een Visa, maar wil er nog 1 bij hebben voor de zekerheid. Stel dat er iets mee is, en aan de Bankpas heb je dus niets meer. Hebben we een probleem....................
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  5. Top | #25
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Alle CC werken prima in USA/Florida. Laat je niet gek maken, wat wel handig is om van te voren je bank in kennis te stellen dat je naar Florida gaat. Als er namelijk ineens verdachte afschrijvingen plaats vinden willen ze deze wel eens blokkeren.
    En dan moet je eerst bellen om dat weer ongedaan te maken. Dus ff doorgeven aan de bank/CC instelling dat je naar Florida gaat is altijd handig!

  6. Top | #26
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronenivonne Bekijk Berichten
    Welke creditcards kun je het beste nemen? Hebben zelf een Visa, maar wil er nog 1 bij hebben voor de zekerheid. Stel dat er iets mee is, en aan de Bankpas heb je dus niets meer. Hebben we een probleem....................
    Als je het voor een veilig gevoel wilt, neem er dan een Mastercard bij.
    Heb je van alle banken en veel winkelbedrijven e.d.
    Je kunt dan via twee organisaties betalen en mocht je onverhoopt problemen met acceptatie krijgen ben je wat beter ingedekt.
    Ik heb zelf een MC via ABNAmro en een Visa via de ANWB.


    Knaapje

  7. Top | #27

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Ik heb Mastercard en nog nooit gemeld dat ik op vakantie ga. Ook nog nooit iets geblokkeerd.

    Daarnaast heb ik een AmericanExpress en ook daar nog nooit problemen mee gehad (ook nog nooit gebeld).

    Afgelopen weekend naar Schotland geweest en ook daar nergens een probleem met blokkering of zo iets.

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Ik heb ook nog nooit problemen gehad.
    Toch werd bij navraag door ICS (de echte uitgever van vele creditcards met allerlei brandnames, bijv. ABN Amro en ANWB) geadviseerd het te melden en liefst ook een 06 nummer op te geven waar je bereikbaar was.
    Knaapje

    Quote:

    Geachte heer XXXXXX,
    Dank voor uw e-mail van 14-09-2011. Graag geven we u onze reactie.
    Bij ICS volgen we dag en nacht de betalingen die met uw creditcard worden gedaan. Als we serieuze vermoedens hebben dat een betaling verdacht is, nemen we zo snel mogelijk contact met u op om dit te controleren. Zo kan het gebeuren dat een betaling (in het buitenland) als zeer verdacht wordt beschouwd. Is het in zo’n geval niet mogelijk om u te bereiken, dan gaan we zorgvuldig te werk maar moeten we soms helaas uw Card blokkeren. Dat doen we ook voor uw veiligheid.
    Het is inderdaad verstandig om bij uw volgende reis aan ons door te geven waar u in welke periode verblijft en hoe u eventueel te bereiken bent. Wij houden daar dan rekening mee bij onze veiligheidscontroles.
    We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    International Card Services BV


    YYYYYYY| Servicedesk
    Postbus 23225, 1100 DS Diemen
    KvK 33.200.596


    --Original Message--
    From: zzzzzzz
    Date: 14-9-2011 19:15:13
    To: service@icscards.nl
    Subject: ANWB Creditcard gebruiken

    Vraag/Opmerking:
    Ik lees soms op forums, dat men bijv. in de USA plotseling geconfronteerd wordt met een geblokkeerde cc.
    Deze zou dan door de verstrekker geblokkeerd worden omdat er bijv. in de USA plotseling mee betaald wordt.

    Men adviseert dan weleens voor men op reis gaar de cc verstrekker te informeren over de reisplannen/bestemming.

    Heeft dit werkelijk nut?

    Het is mij niet overkomen, maar ik wil er liever niet mee geconfronteerd worden als ik in oktober weer in de USA ben.
    Met vriendelijke groeten.
    XXXXXXX
    Laatst gewijzigd door knaapje; 10-11-11 om 22:03.

  9. Top | #29
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Ja, het is ons gebeurd vorig jaar, lekker geshopt en bij winkel nummer zoveel was ie geblokkeerd. Na een belletje naar NL was het opgelost maar het advies was om van te voren even te bellen, en dat doen we dan maar. Kost tenslotte niks (nou ja, een paar cent)
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Ik heb het gehad dat de CC geblokkeerd werd na een betaling aan Dollar autoverhuur, gelukkig heb ik die reservering lang tevoren gemaakt en kwam ik er bij toeval ruim voor de vakantie achter dat de CC niet meer geaccepteerd werd.

    Belletje met de bank leerde mij dat hij dus geblokkeerd was vanwege die betaling die ook nog eens gewoon helemaal klopte. Tijdens het telefoon gesprek heb ik direct gevraagd om een blijvende notitie te maken dat de CC voornamelijk gebruikt wordt voor reizen naar Amerika, dit zodat ze hopelijk niet zomaar de kaart nogmaals blokkeren.

    Maar ik reis ook met 2 CC's, weliswaar alle 2 maestro maar als er 1 geblokkeerd wordt kan ik de andere nog gebruiken. Daarnaast ook altijd nog een goed gevulde portemonnee om eventueel contant te betalen.

    Als het je gerust stelt gewoon een 2e CC aanvragen en je zou dan inderdaad kunnen kiezen voor een VISA en een Maestro kaart zodat je ook wat dat betreft nog wat risico spreiding doet.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •