Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 24 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 240

Onderwerp: Betalen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Wat ik mis in alle berichten is de bank waarvan de pasjes zijn, want is het nu een probleem van een enkele bank of is het met de pasjes van elke bank?
    Bij ons was het debit/tankprobleem met passen van Rabo, ING en SNS.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Ta2Gerrit, het gaat in dit topic volgens mij om het betalen in de winkels. En ik dacht dat je nooit met je debit kaart kon tanken aan de pomp en alleen maar met je CC kon betalen aan de pomp.

    Maar ik kan me vergissen.


  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Inmiddels reactie van INGnl_webcare
    Dit is bij ons niet bekend. Bedankt voor het melden, ik ga het doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Wat ik mis in alle berichten is de bank waarvan de pasjes zijn, want is het nu een probleem van een enkele bank of is het met de pasjes van elke bank?
    Jeroen, het gaat niet om de bank, maar om passen met het Maestro logo. Bij de Walmart is er bij iedere kassa een kaart, waarop staat welke betaalkaarten worden geaccepteerd. Hier staat Maestro gewoon op. Medewerkers geven aan dat de problemen zich voordoen met kaarten van "overseas".

    Verder hebben wij 'vroeger' ook wel met de pinpas aan de automaat bij de benzinepomp kunnen betalen. Dit jaar nog niet getankt......:wink:. Een Kia rijdt bijna voor niks.....
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-11-11 om 09:55. Reden: quote gefixt



  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Ta2Gerrit, het gaat in dit topic volgens mij om het betalen in de winkels. En ik dacht dat je nooit met je debit kaart kon tanken aan de pomp en alleen maar met je CC kon betalen aan de pomp.

    Maar ik kan me vergissen.
    Dan heb je je dus vergist, want dat kan/kon wel :mrgreen:

    Maar je vroeg naar debitcard problemen en welke banken. Vandaar mijn antwoord, sorry :-#
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Dat is mij dus nooit gelukt in het verleden vandaar dat ik dacht dat het niet kon.

    Dan gaan we er nu dus steeds verder op achteruit, straks kunnen we nergens meer pinnen.


  7. Top | #17
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Dan gaan we er nu dus steeds verder op achteruit, straks kunnen we nergens meer pinnen.
    Dan word de vakantie in Florida steeds goedkoper :-\"
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #18
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Dat zal wel even wennen worden, vond het juist ideaal dat je met je bebit kaart bijna overal kon pinnen, gebruikte onze credit dan ook nauwelijks, nu moeten we weer ouderwets een huishoud boekje gaan bij houden, om ons limiet op de cc bij te houden.

  9. Top | #19

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Dat zal wel even wennen worden, vond het juist ideaal dat je met je bebit kaart bijna overal kon pinnen, gebruikte onze credit dan ook nauwelijks, nu moeten we weer ouderwets een huishoud boekje gaan bij houden, om ons limiet op de cc bij te houden.

    Of bij storten op je cc.
    Maar lastig is het wel :???:

  10. Top | #20
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    :-\" Heerlijk hoor een pinpas en CC van de SunTrust bank, nooit problemen :-\"



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •