Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 24 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 240

Onderwerp: Betalen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

  1. Top | #141
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Wij hebben de 1ste week van onze vakantie in juli overval kunnen betalen met de ING pinpas. Cashback bij Walmart en publix ook geen problleem. Maar opeens was het in de 2e week niet meer mogelijk zelf geld opnemen bij de atm ging niet. Natuurlijk contact gehad met ing, maar zij konden geen oplossing vinden voor ons probleem alles stond gewoon "goed" volgens de medewerker. Gelukkig haden we onze CC en mijn pinpas /debit card van de ABN deed het prima nergens geen problemen gehad, cashback ging ook zonder problemen.

  2. Top | #142
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    64

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Wij konden afgelopen keer (mei 2014) niet met de ing bankpas betalen bij Walmart in st Cloud. Met de rabo bankpas ging het prima. Met de creditcards van ing en rabo ging het wel.

  3. Top | #143
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    3

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Wij zijn afgelopen weekend terug gekomen en konden bij Walmart, Target, Winn Dixie en Publix gewoon met ING pas kunnen betalen maar Cashback was niet mogelijk.
    Lokaties Treasure Island, Clearwater, Kissimmee.

  4. Top | #144
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Ik ondervond ook problemen bij het betalen met de ABN Amro pas (met werelddekking). Het probleem is ontstaan nu ze in Amerika de chip hebben ingevoerd. Sindsdien kun je niet meer de magneetstrip gebruiken als je een chip op je pas hebt (zoals wij), maar de chip wordt geweigerd. Ik ben er wel achter gekomen dat als de medewerker aan de kassa de magneetstrip "slide"t (aan ze eigen kant van de kassa) dat het wel werkt.

    Dat leverde een vermakelijk ritueel op dat steeds hetzelfde ging.

    1. eerst haalde ik hem door de slide
    2. Dan in de chiplezer. Kassamedewerker laten zien dat de kaart werd geweigerd.
    3. Dan zei ik: "It only works when you slide it" - en dat een collega van ze het heeft uitgevonden. Ongeloof aan de kant van de medewerker, die soms het ritueel nog een keer probeert omdat ze denken dat je het fout hebt gedaan. Maar goed, uiteindelijk nemen ze het van je aan en proberen ze het. En ja hoor, dan lukt het. Je kunt ook gewoon cashback vragen.

    Ik dacht eerst dat de chips incompatible waren maar de chip van de creditcard deed het wel. En vroeg dan om de pincode van je creditcard. O ja, wat was die ook alweer?

    Ik heb de ABN zojuist een vraag hierover gesteld.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 01-09-14 om 22:47.

  5. Top | #145
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Gisteren boodschappen gehaald bij de Publix in Venice en betaald met Rabo wereldpas (debitcard). Geen probleem, ook cash back was mogelijk. Vandaag bij de Walmart in Venice lukte het betalen met deze zelfde pas niet, ook niet toen we hem in de chiplezer stopten. Toen de creditcard gepakt, ook van de Rabobank. Zowel bij het swipen door het apparaat ging het niet en ook niet met de chiplezer. Toen pakte de caissière de kaart op, typte handmatig het nummer, vervaldatum e.d in en konden we eindelijk betalen. Dat was wel even een raar moment. We hebben ook nog een ING pasje, we zijn benieuwd hoe dat gaat.

  6. Top | #146
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Toen wij in Juni onze rondreis maakten wilde het ook niet met de chip. Wij kregen de betaalpas (debitcard) wel aan de praat door eerst onderin de chiplezer te steken en dan direct erachter aan te swipen. De cassieres kijken wel verbaasd maar het werkte!! Ook met cashback.

  7. Top | #147
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Andere Walmart dan die van afgelopen week: geen problemen met de chipbetaling (met creditcard van de Rabobank die eerder veel problemen gaf). Wie snapt het nog?

  8. Top | #148
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Hadden ze al wel de nieuwe pinapparatuur? Want nog niet alle Walmarts hebben die.

  9. Top | #149
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Ja, met de nieuwe pinapparatuur in twee verschillende Walmarts hadden we dus in de ene wel en in de andere geen problemen met betalen.

  10. Top | #150
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    @Fleurida, bedankt voor de tip. Ook bij ons lukte het nu door de debitkaart eerst in de chiplezer te stoppen, er snel uit te halen en door de swiper te halen! Geen probleem mee gehad, het werkte goed. En ook nog met cash back.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •