Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 24 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 240

Onderwerp: Betalen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

  1. Top | #111
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    Totdat je je verprutste vakantie komt reclameren vanwege hun weigerachtige kaartje, dan hoor wel anders.
    Al de genoemde instanties hebben als doel om te voorkomen dat je vakantie verprutst wordt. Als jij het er op aan laat komen om je vakantie te laten verprutsen door een weigerachtig kaartje, schort er echt iets aan je voorbereidingen.

    En als het dan toch misschien eens mis mocht gaan: bij de bank heb je nog wat te reclameren als het plastic je op de een of ander manier in de steek laat. Wanneer je contante geld gestolen wordt, is je vakantie ook verprutst. Ben benieuwd wat de bank zegt als je dan komt reclameren....

    Sinds wij beroofd zijn, zijn we er goed van genezen om meer dan 300 euro cash geld bij ons te hebben.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 01-07-12 om 15:27.



  2. Top | #112
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    Totdat je je verprutste vakantie komt reclameren vanwege hun weigerachtige kaartje, dan hoor wel anders.
    Voor de situatie dat al je passen kapot/kwijt/gestolen/etc. zijn heb je de dienst Emergency Cash, o.a. de ING heeft dit, maar ik neem aan dat alle andere grote banken deze optie ook hebben.

    Voor je paspoort neem je contact op met de ambassade/consulaat.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  3. Top | #113
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard

    @chippie;
    In België bestaat er zoiets als Cardstop waardoor je direct je kaart laat blokkeren, er wordt sito presto een nieuwe aangemaakt, rest alleen nog om je bank te waarschuwen waarheen ze de kaart moeten sturen als je op vakantie bent. Zonder bericht, wordt de nieuwe kaart naar je thuis gestuurd of haal je die af bij het bankkantoor.

    @trails;
    Ik bedoel alleen dat ik niet op een paar tientallen dollars kijk als ik op reis ga, als het daar al op aankomt, blijf ik liever thuis. En ik ga dus niet met duizenden dollars cash in mijn bagage rondzeulen. Cashverlies kan je nooit bij je bank terugvorderen, plastic passen wel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-07-12 om 04:45. Reden: 1+1 +fqe

  4. Top | #114
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Wij nemen ook altijd cash geld mee ook al hebben we alletwee een CC en een gewone betaalpas. Afgelopen november waren we bij Alamo en daar werkte mijn CC niet, toen die van mijn man geprobeerd....noppes, gelukkig stonden we bij Alamo in het systeem en konden ze zien dat wij daar elk jaar een auto huren en zodoende hoefte we maar $100 borg te betalen (die we bij het inleveren van de auto weer netjes retour kregen). Daarna bij de Walmart wat boodschappen gedaan en met de CC betaald, dit ging nu wel goed. Echter... toen we de volgende dag een I-pad wilde afrekenen bij Walmart weigerde de CC's weer en ook de betaalpassen deden niets. Ook nog bij Target en een andere Walmart geprobeerd maar nee hoor helemaal niets. Hebben toen contact opgenomen met Ing nederland en wij hoorde toen dat onze rekening geblokkerd was voor grote uitgaven omdat ze een "verdachte transactie" hadden opgemerkt, een heel wazig verhaal in iedergeval en het duurde nog 3 dagen en meerdere telefoontjes eer we de CC's en betaalpassen weer konden gebruiken. Hebben hier nog steeds gesprekken over met Ing, want wat nu die verdachte transactie was weten we nu nog niet.
    Wij waren al met al blij :smile:dat we ook cash geld bij ons hadden en hebben nu inmiddels ook bij een andere bank CC's aan gevraagd.

  5. Top | #115
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Wij nemen ook voor een paar honderd dollar aan cash mee. Afhankelijk hoe groot het reisgezelschap is. Grote uitgaven doen we met creditcard. Iedere volwassene die meegaat heeft een eigen creditcard. Dus als er iets met één van de kaarten is hebben we altijd nog een andere. Bij de supermarkt pinnen we met onze bankpas en nemen we weer cash via de cashback optie. Kleine aankopen en een broodje of een drankje betalen we contant. Om de paar dagen controleren we de aankoopbonnen met onze creditcard afschrift en via internet bankieren onze bankrekening. Als er dan iets niet goed is afgeschreven kunnen we meteen actie ondernemen. Vorig jaar hebben ze bij ons iets ten onrechte afgeschreven. Bij thuiskomst meteen bij Visa gereclameerd en we kregen meteen ons geld terug.
    Meestal zorgen we er onderweg voor dat we voor ongeveer honderd dollar aan cash bij ons hebben voor het geval dat de kaarten niet werken.

  6. Top | #116
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    ...zodoende hoefte we maar $100 borg te betalen (die we bij het inleveren van de auto weer netjes retour kregen)...
    Heb je die in kontanten retour gekregen?
    En van wie, in de garage of bij de balie?
    Moest je daarvoor weer in de rij ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ..om je vakantie te laten verprutsen door een weigerachtig kaartje, schort er echt iets aan je voorbereidingen...
    Inderdaad, we hadden niet genoeg cash bij ons, dat gebeurd geen tweede keer
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 01-07-12 om 22:28.

  7. Top | #117
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    @HRJHaan
    ............Iedere volwassene die meegaat heeft een eigen creditcard.............


    Dan is het wel aan te bevelen, dat dit cc's van verschillende maatschappijen zijn en liefst van verschillende banken.

  8. Top | #118
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    @Knaapje: inderdaad 3 volwassenen. 1 Visa, 1 ABNAMRO en 1 SNSBank kaart.
    Dus geen partnerkaart die meegeblokkeerd wordt.

  9. Top | #119
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    Een kaart via Visa en een via Mastercard is nog beter, maar misschien is je ABNAmro of de SNS kaart wel Mastercard.

  10. Top | #120
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    ja de ABNAMRO en SNS zijn van Mastercard.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •