Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 24 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 240

Onderwerp: Betalen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

  1. Top | #1
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Betalen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target

    In andere topics is al zijdelings over dit onderwerp geschreven. Er wordt door meerdere forumleden gemeld dat Walmart en Target sinds kort de betaalpassen met het Maestro logo niet meer accepteren.

    Niet alleen kan je zo je boodschappen niet meer betalen bij deze winkels, ook het aantrekkelijke systeem van Cash Back, waar veel toeristen dankbaar gebruik van maken om voordelig dollars te wisselen, werkt niet meer.

    In dit topic kunnen we ervaringen uitwisselen en volgen of er meer retailers bijkomen die de betaalkaart weigeren. Ook reacties van de banken en/of van de betreffende winkels zijn natuurlijk welkom.



  2. Top | #2
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Is er ook bekend waarom ze die kaarten niet meer accepteren ?

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    met de reactie van De Bank kom ik niet veel verder:
    Amerika is het land van de creditcards. Zij willen graag dat hiermee betaald wordt. Wij hebben geconstateerd dat u deze wel in uw bezit heeft. Wij stellen daarom voor bij weigering deze pas te gebruiken.



  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Er wordt door meerdere forumleden gemeld dat Walmart en Target sinds kort de betaalpassen met het Maestro logo niet meer accepteren.
    Kleine correctie: Bij Target op dit moment geen problemen, maar volgens info van de manager van Target aan 192-west gaat ook daar de policy veranderen.
    Publix en Sweetbay eveneens geen problemen.

  5. Top | #5
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Is het nog wel mogelijk om met mijn debit kaart geld te pinnen uit de pin automaten die staan opgesteld in bv de wallmart?

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Heb ik niet geprobeerd, maar kon nog wel pinnen in een ATM in een tankstation, waar de pinpas aan de pomp niet werd geaccepteerd. Ga er maar van uit dat wanneer er een maestro logo op de ATM staat dat je daar geld kunnen pinnen. Ik zal nog wel even kijken of dit logo op de ATM in de WalMart staat.

  7. Top | #7
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Wij konden in ieder geval NIET geld pinnen bij een ATM in de Walmart, met drie verschillende pasjes geprobeert. Kan natuurlijk toeval zijn geweest, storing ofzo.
    In eerste instantie wilden we, dochter en ik, onze aankopen met debetcard betalen om geld bij te pinnen, wat bij beiden niet lukte. Toen konden we ook geen van beiden gewoon betalen, zodat ik uiteindelijk mijn creditcard maar gebruikt heb om voor ons beiden te betalen. (dochter heeft geen creditcard). Daarna dus ook geen geld uit de ATM machine.......
    Wij zijn trouwens o.a. vanwege deze Maestro problemen, ook bij het tanken, bezig met Visacard aan te vragen.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Wat ik mis in alle berichten is de bank waarvan de pasjes zijn, want is het nu een probleem van een enkele bank of is het met de pasjes van elke bank?

    toegevoegd:

    Wat ik me net bedenk zou het probleem in de EMV chip zitten aangezien we daar in NL op overgaan? Oftewel zijn de problemen met vrij nieuwe bankpassen of ook met de oude passen?
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 08-11-11 om 20:20.


  9. Top | #9
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Die EMV chip wordt toch alleen maar gebruikt bij het "dippen " van de pas?
    En in Florida haal je de pas toch nog gewoon door de paslezer, dus dan zou het dat niet kunnen zijn.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: Betalingsproblemen met de Debitcard (betaalpas/pinpas) bij Walmart en Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Wat ik mis in alle berichten is de bank waarvan de pasjes zijn, want is het nu een probleem van een enkele bank of is het met de pasjes van elke bank?
    Heb het "probleem" aan de ING voorgelegd, ben benieuwd naar het antwoord.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •