Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 51

Onderwerp: Even voorstellen: Melanie81

  1. Top | #31
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    Menigeen vliegt met Continental zie ook het topic, over het algemeen vliegen ze met relatief kleine 757s, maargoed je komt er wel. Zodra je gegevens hebt (met name de boekinscode, vraag die z.s.m. bij het boekingsbureau), kun je alvast je stoelen vastleggen op hun site, wel zo handig om alvast een fijn plekje te vinden.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    Afgelopen vakantie ook voor het eerst met Continental gevlogen. Prima bevallen. We hebben ook met een 757 gevlogen (3-3). Vond het vooral erg fijn dat alle stoelen een stroomaansluiting hadden voor een laptop (wel een EU-naar-US stekker-adapter meenemen). We hebben dus gewoon lekker op onze eigen laptop films gekeken.
    Maar er zitten ook schermpjes in de stoel waar een groot aanbod aan films op te vinden was. Het eten smaakte prima.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Het eten smaakte prima.
    Ik vond het vooral verrassend dat we uit drie gerechten konden kiezen. In de regel is het vaak chicken or pasta? Maar nu was het beef, chicken or pasta
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    zuid-holland
    Berichten
    24

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Vond het vooral erg fijn dat alle stoelen een stroomaansluiting hadden voor een laptop (wel een EU-naar-US stekker-adapter meenemen). We hebben dus gewoon lekker op onze eigen laptop films gekeken.
    Maar er zitten ook schermpjes in de stoel waar een groot aanbod aan films op te vinden was. Het eten smaakte prima.

    Dit is heel fijn!! En iets wat ik me al afvroeg. Wil inderdaad mijn laptop meenemen, maar bedacht me dat we daar in het vliegtuig weinig aan zouden hebben. Ik dit geval is dat anders. Wereld-stekker (heet dat geloof ik) kunnen wij lenen van mijn ouders, dus dat is geen probleem. Goed idee om lekker films mee te nemen!

    Klinkt allemaal heel positief. Fijn!

  5. Top | #35
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    Wereld-stekker ja Kwam ook even niet op de naam. De films op het ingebouwde systeem zijn allemaal zonder ondertiteling. Nu maakt mij dat niet zoveel uit maar Linda vond het toch wel prettig om met ondertitels films te kijken En het scherm is wat groter van de laptop.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #36
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wereld-stekker ja Kwam ook even niet op de naam. De films op het ingebouwde systeem zijn allemaal zonder ondertiteling. Nu maakt mij dat niet zoveel uit maar Linda vond het toch wel prettig om met ondertitels films te kijken En het scherm is wat groter van de laptop.
    Plus het wordt niet onderbroken door die rot filmpjes en announcements van Continental zelf ;-)
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  7. Top | #37
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    Of het systeem wordt halverwege de film gereboot. Dat zag ik ook een keer gebeuren. 1 passagier kon het systeem niet gebruiken en toen had de rest de rest ook allemaal pech
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    zuid-holland
    Berichten
    24

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    Hahah..daarom ben ik zo blij met dit forum. Zonder had ik niet geweten dat er een stroomaansluiting in t vliegtuig zit en de stekker waarschijnlijk gewoon in t bagageruim gezeten :-P

    Nu wachten op de boeking van USAfunvacations en eens zien waar de tussenstop plaatsvind. Moet zeggen dat ik dat opzich heel spannend vind. Maar zal ook wel weer goedkomen. Er zal wel een topic over zijn, zal ik eens lezen.

  9. Top | #39
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    Ik gok dat je de overstap gewoon op Newark hebt. En is niks spannends aan. Heenweg pak je bij de overstap de koffer van de band en zet hem iets verder op een andere band.
    Terugweg hoef je niks te doen.

    Stroomaansluiting is overigens niet 100% gegarandeerd. Welk vliegtuig je krijgt weet je pas op het moment dat je erin zit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    zuid-holland
    Berichten
    24

    Standaard Re: Even voorstellen: Melanie81

    BINGO!!!

    Eerste en enige mogelijkheid leek tussenstop Chicago, maar moesten we meer dan 6 uur wachten tot de volgende vlucht en zouden we om 23:16 uur landen in Miami...klonk als een lange slopende trip:sad:. Binnen een half uur had ik gelukkig telefoon. Voor een paar tientjes meer een andere vlucht, via Newark, aankomst Miami: 19:30 uur.
    Nou..doe mij die maar!! :grin:

    O klinkt inderdaad niet echt spannend nee.Zal allemaal wel voorzich spreken als we er eenmaal zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •