Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Manuel

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Manuel

    Naam : Manuel G. Calmero (let op géén Calimero! Hahahaha)

    Geboren: Dominikaanse Republiek

    Woonachtig in Nederland: September 1967 tot heden

    Talen : Nederlands, Engels, Spaans en redelijk Duits

    Werk : Werkte als Grondwerktuigkundige bij 'n grote luchtvaartmaatschappij. ben
    sinds 31 juli 2011 met pensioen

    Hobbies: Koken, lezen, SF, TV (goede film met inhoud, docs, reisverslagen e.d.), politiek, PC (surfen, mailen en meer), fietsen, wandelen, reizen, muziek (alle soorten, behalve Chinese- en Arabisch want begrijpt 't niet), sport (niet alles) en ga een pittige discussie over wereld zaken niet uit de weg.

    Waarom dit forum? : Heb interesse in Florida. Wil daar naar toe verhuizen en ben op zoek op info omtrent inkomstenbelasting, verzekeringen (auto, huis, ziektekosten), waar wonen, auto kopen of leasen?, gemeubileerd huis huren of huis kopen ....enz....enz. Mijn verhuizing die kant op is pas volgend jaar, maar ik hou ervan me goed voor te bereiden op zaken die komen gaan.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Manuel

    Welkom Manuel,

    zo uitgebreid heeft volgens mij nog niemand zich voorgesteld. Leuk hoor!
    Op basis van welk visum wil je naar Florida verhuizen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Manuel

    Welkom Manuel, op dit forum voor Floridaliefhebbers. Hoewel een enkeling op dit forum zich er ook gevestigd heeft, zijn het vooral Florida-vakantiegangers die hier op het forum zitten. Dat wil niet zeggen dat je er niets van je gading zult kunnen vinden. Er is een zeer uitgebreid topic over het kopen van een huis en eveneens over de valkuilen bij het kopen van een auto.

    Maar ik zou je zeker aanraden om je licht ook op te steken bij het allesamerika-forum, waar emigrate wel een belangrijk topic is. Ook heel informatief is het Britse Floridaforum (sinds ze ook een klein stukje over Californië hebben, officieel The USA Forum), dat geheel op emigratie is gericht.

    Er is een heel informatief boek geschreven over emigratie naar Amerika (en i.h.b. Florida), geheel vanuit perspectief van degene die emigreert: U.S Immigration and Visas - The Real Story . Ik kan het je zeer aanraden ook al is de schrijfstijl redelijk hopeloos.

    Net als Njit ben ik ook erg benieuwd op wat voor visum je naar Amerika gaat.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 21-10-11 om 09:08.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •