Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Zoo Miami (voorheen Miami Metro Zoo)

  1. Top | #1
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Zoo Miami (voorheen Miami Metro Zoo)

    Nog geen topic over gezien, maar zeker de moeite waard: Miami MetroZoo

    Het is een heel groot park (tip: huur een fiets), de verblijfplaatsen zijn erg mooi, veel verschillende soorten dieren en voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Ik persoonlijk vind het 1 van de mooiere dierenparken die ik heb gezien.[/url]

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    101

    Standaard

    Een beetje oud zeer, probeer eens http://www.lioncountrysafari.com/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Miami Zoo

    Het valt me op dat ik (na dagenlang op het forum te hebben gelezen) nog niks ben tegen gekomen over Miami Zoo. Daar was ik juist zo nieuwsgierig naar omdat dit één van de weinige subtropische dierentuinen is die er bestaan. Of staat deze dierentuin op dit forum bekend onder een andere naam?

    Groetjes Angela
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  4. Top | #4
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Miami Zoo

    Kijk eens op het verslag van Mattrob. Die is er gisteren geweest: http://www.mattrob.nl/FloridaJuli2012/
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #5
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Miami MetroZoo

    Ben er in april geweest. Leuk dierenpark, wel héél erg groot qua oppervlakte.
    We hadden er ook nog een baby bij, dus mooi zo'n fiets gehuurd waar je met z'n vieren in kan en waarbij je wel met z'n allen moet fietsen om een beetje vooruit te komen.

    Wel geinig dat de chimpansees de bezoekers ook nat kunnen maken. Door aan een koord te trekken komt er water uit een pijp waar bezoekers staan.
    Heb het ze niet zien doen, maar ze zullen vast wel weten hoe het werkt.

    Leuk om een keer te gezien te hebben, maar voor mij is elke dierentuin een beetje hetzelfde.. zelfs de San Diego Zoo waar iedereen zo lyrisch over is.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    17

    Standaard Re: Miami MetroZoo

    Is dit dus aan te raden? Want het ziet er blijkbaar niet zo positief uit.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Miami MetroZoo

    Ik vond het zeker een leuke Zoo, maar ook niet super geweldig of zo. Wij hebben ons er prima vermaakt, maar het is qua oppervlakte wel een erg grote zoo. Met kleine kinderen dus een flinke uitdaging. Maar aan de andere kant hebben ze wel weer heel veel plekken gecreëerd die erg leuk zijn voor kinderen; met water spelen, op veel locaties kleine speeltuintjes gekoppeld aan de dieren die daar in de buurt zijn en zo. Zie ook mijn verslag !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Miami MetroZoo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Ik vond het zeker een leuke Zoo, maar ook niet super geweldig of zo. Wij hebben ons er prima vermaakt, maar het is qua oppervlakte wel een erg grote zoo.
    je vind het een grote zoo, maar hoe groot is groot? want ik las in je verslag destijds (als ik het me goed herinner) dat je er in een paar uurtjes doorheen was? is het qua grootte te vergelijken met een dierentuin in nederland?
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami MetroZoo

    Gewoon groot Zie http://goo.gl/maps/GIhg
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Miami MetroZoo

    ik heb het op dezelfde schaal vergeleken met Diergaarde Blijdorp... ehh... wauw! daar heb je wel een fiets bij nodig ja ;-)
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •