Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 28 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

  1. Top | #21
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    heb toch gekozen voor delta, zo bespaar ik iets meer dan 150 euro. Vind dat toch wat veel alleen voor een videoschermpje.
    Overstappen doen we in atlanta.

  2. Top | #22
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christophe
    heb toch gekozen voor delta, zo bespaar ik iets meer dan 150 euro. Vind dat toch wat veel alleen voor een videoschermpje.
    Overstappen doen we in atlanta.
    Als je een E ticket hebt kun je met de gegevens bij Delta zelf aangeven waar je wilt zitten, of van plaats veranderen. Dit kan door bij Delta in te loggen met je naam en bevestigingsnummer.
    Dit geld voor alle toestellen waarmee je vliegt, zowel de heen als de terugweg.
    Harm

  3. Top | #23
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Dat kan toch alleen op het vliegveld zelf ? Met je E-ticket moet je toch daar ook inchecken ? Dit wordt onze eerste keer bij zo'n apparaat inchecken, Wij vliegen v.a Dusseldorf met LTU. Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christophe
    heb toch gekozen voor delta, zo bespaar ik iets meer dan 150 euro. Vind dat toch wat veel alleen voor een videoschermpje.
    Overstappen doen we in atlanta.
    Als je een E ticket hebt kun je met de gegevens bij Delta zelf aangeven waar je wilt zitten, of van plaats veranderen. Dit kan door bij Delta in te loggen met je naam en bevestigingsnummer.
    Dit geld voor alle toestellen waarmee je vliegt, zowel de heen als de terugweg.
    Harm
    Sinds waneer kan dit ook bij Delta vluchten vanuit europa?
    Afgelopen december kon ik niet met mijn e-ticket van Delta online inchecken.
    Toen kon dat alleen voor binnenlandese vluchten (binnen de U.S.).

  5. Top | #25
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Sinds wanneer weet ik niet. Ik heb mijn E ticket al een tijdje geleden gekocht. In mei vliegen we via NY naar Phoenix. Ze hadden ons de meest ongunstige plaatsen gegeven. Zolang er plaats is kan ik nog steeds wisselen, maar dat hoeft dus nu niet meer.
    Ik doe dit via
    http://www.delta.com/home/index.jsp
    je gaat dan naar
    Travel & chekin
    Daar kies je
    Intinaries & chekin
    Dan kies je
    Intinaries
    Hier vul je je voornaam. achternaam en het bevestigings nummer in en oeps je krijgt de hele vlucht te zien. Je scrold naar beneden en via “Choos your saets” kun je gaan zitten waar je wil.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Sinds wanneer weet ik niet. Ik heb mijn E ticket al een tijdje geleden gekocht. In mei vliegen we via NY naar Phoenix. Ze hadden ons de meest ongunstige plaatsen gegeven. Zolang er plaats is kan ik nog steeds wisselen, maar dat hoeft dus nu niet meer.
    Ik doe dit via
    http://www.delta.com/home/index.jsp
    je gaat dan naar
    Travel & chekin
    Daar kies je
    Intinaries & chekin
    Dan kies je
    Intinaries
    Hier vul je je voornaam. achternaam en het bevestigings nummer in en oeps je krijgt de hele vlucht te zien. Je scrold naar beneden en via “Choos your saets” kun je gaan zitten waar je wil.
    Ik zie het al, jij hebt een binnenlandese vlucht (binnen de U.S.), en dan kan je inderdaad gewoon online inchecken.
    Vertrek je echter vanuit het buiteland (of is dat je eind bestemming) dan kan het "nog" niet.

  7. Top | #27
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iron_eagle

    Ik zie het al, jij hebt een binnenlandese vlucht (binnen de U.S.), en dan kan je inderdaad gewoon online inchecken.
    Vertrek je echter vanuit het buiteland (of is dat je eind bestemming) dan kan het "nog" niet.
    Voor de duidelijkheid, wij vertrekken gewoon vanuit Amsterdam. Vandaar vliegen wij naar NY daar stappen we over naar Cincinnati en vandaar naar Phoenix. Terug vertrekken we uit Phoenix naar Cincinnati en van daaruit naar Amsterdam. Op alle lijnen heb ik de zitplaatsen aan kunnen passen. Inchekken kan ik 24 uur van te voren via het internet.
    Harm

  8. Top | #28
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Erg handig zeg, weet iemand of United ook deze service heeft ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Sinds wanneer weet ik niet. Ik heb mijn E ticket al een tijdje geleden gekocht. In mei vliegen we via NY naar Phoenix. Ze hadden ons de meest ongunstige plaatsen gegeven. Zolang er plaats is kan ik nog steeds wisselen, maar dat hoeft dus nu niet meer.
    Ik doe dit via
    http://www.delta.com/home/index.jsp
    je gaat dan naar
    Travel & chekin
    Daar kies je
    Intinaries & chekin
    Dan kies je
    Intinaries
    Hier vul je je voornaam. achternaam en het bevestigings nummer in en oeps je krijgt de hele vlucht te zien. Je scrold naar beneden en via “Choos your saets” kun je gaan zitten waar je wil.
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  9. Top | #29
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Aangezien je dus al ingechecked bent 24 uur van te voren, hoe lang van te voren moet je dan zorgen dat je bagage ingenomen wordt ?
    Ook nog 2 uur van te voren ?

    Jeroen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iron_eagle

    Ik zie het al, jij hebt een binnenlandese vlucht (binnen de U.S.), en dan kan je inderdaad gewoon online inchecken.
    Vertrek je echter vanuit het buiteland (of is dat je eind bestemming) dan kan het "nog" niet.
    Voor de duidelijkheid, wij vertrekken gewoon vanuit Amsterdam. Vandaar vliegen wij naar NY daar stappen we over naar Cincinnati en vandaar naar Phoenix. Terug vertrekken we uit Phoenix naar Cincinnati en van daaruit naar Amsterdam. Op alle lijnen heb ik de zitplaatsen aan kunnen passen. Inchekken kan ik 24 uur van te voren via het internet.
    Harm
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iron_eagle

    Ik zie het al, jij hebt een binnenlandese vlucht (binnen de U.S.), en dan kan je inderdaad gewoon online inchecken.
    Vertrek je echter vanuit het buiteland (of is dat je eind bestemming) dan kan het "nog" niet.
    Voor de duidelijkheid, wij vertrekken gewoon vanuit Amsterdam. Vandaar vliegen wij naar NY daar stappen we over naar Cincinnati en vandaar naar Phoenix. Terug vertrekken we uit Phoenix naar Cincinnati en van daaruit naar Amsterdam. Op alle lijnen heb ik de zitplaatsen aan kunnen passen. Inchekken kan ik 24 uur van te voren via het internet.
    Harm
    Niet dat ik je in twijfel trek, maar ik lees toch echt dit op de site van delta:

    ---
    What is Online Check-in and can I use it?
    Online Check-in allows you to bypass lines at the airport by printing your boarding passes online. You can use this service as long as you have an e>ticket for a domestic flight departing and arriving in the 50 United States (including Puerto Rico and the U.S. Virgin Islands) on Delta, Delta Connection®, Delta Shuttle®, Song®, and when connecting on Delta's Through Check-in partners. Log on to delta.com from 24 hours to 30 minutes before a scheduled flight, go to Online Check-in, and follow the simple instructions.
    ---

    bron: https://www.delta.com/help/faqs/checkin/index.jsp#can_i



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •