Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 28 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

  1. Top | #121
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: vliegreis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Martinair, de enige die rechtstreeks vliegt, maar met een aantal nare ervaringen (gebruik de zoekfunctie van het forum maar eens)
    Er zijn negatieve en positieve verhalen over Martinair te vinden.

    martinair?
    Positief over martinair

    Over elke maatschappij (ook Amerikaanse) zijn wel negatieve verhalen te vinden. Alleen is het erg nederlands om over van alles en nog wat te klagen. We weten dan ook gelijk weer dat we thuis zijn als we de mensen om ons heen horen klagen

    Wel is het zo dat de Amerikaanse maatschappijen in het algemeen iets ruimte stoelen hebben.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #122
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: vliegreis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TeRa Bekijk Berichten
    Volgens mij begin ik tijdig met de voorbereidingen.
    Het begint voor de voorjaarsvakanties al aardig vol te lopen bij de vliegmaatschappijen. De goedkoopste boekingsklassen zijn overal al zo'n beetje volgeboekt. Dus het kan verstandig zijn om toch redelijk snel te beslissen en minstens de vlucht alvast vast te leggen.

    succes!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #123
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Re: vliegreis

    Sinds deze week zijn de vliegtarieven bij LTU vrijgegeven en online te bekijken-boeken. Het zal wel aan mij liggen maar dat scheelt werkelijk drastisch in vergelijk met de Nederlandse tarieven. Daar kun je wel voor naar Duitsland rijden hoor, waar je ook in Nederland woont!
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008



  4. Top | #124
    Newbie Dafmaf's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5

    Standaard Re: vliegreis

    Allereerst van harte welkom op dit fantasische forum.
    Wij zijn in totaal 4 keer naar orlando gevlogen, waarvan 3 keer met Martinair.
    Hebben eigelijk alle 3 de keren wel wat gehad, van te laat vertrekken tot en met, dat het vliegtuig nog ergens onderweg kapot stond.
    Afgelopen zomer voor het eerst met Delta gevlogen, echter niet rechtstreeks maar overstappen in Atlanta.
    Wij hadden een compleet verzorgde reis geboekt bij Holland International en deze reis was met Delta zo'n 400 euro goedkoper als met Martinair.
    Probeer meerdere opties, dit kan aanzienelijk in schelen in euro,s.
    Groetjes; Johan.

  5. Top | #125
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: vliegreis

    TeRa, mijn favoriet is Continental gevolgd door United Airlines, maar ik blijf toch altijd wel letten op de prijzen van anderen. Verder is British Airways ook prima waar ik liever niet mee vlieg is KLM en zijn partner Northwest, voornamelijk vanwege de stoelen met erg lage rugleuning.

    Maar ja ik ga nu ook al weer voor de 2e keer met US airways is ok maar zeker niet mijn droommaatschappij. Alleen de prijs gaf voor mij de doorslag.

  6. Top | #126
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: vliegreis

    mag ik weten waar je geboekt hebt?
    ik boek zelf altijd via e-flights.de maar deze hebben geen tickets van us-airways.

  7. Top | #127
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: vliegreis

    Ja dat mag ik heb geboekt via http://www.ebookers.nl/ deze prijs gold alleen bij vertrek op dinsdag 4 december en terugkomst op donderdag 14 december. Ik heb niet geprobeerd om te kijken naar langere periodes.

    Vandaag krijg je overigens ook 5% extra korting op tickets ed bij E-bookers.

    Ik zelf heb in het verleden het meest via Aireka en Airfair geboekt maar ben er ondertussen wel achter dat het echt de moeite loont om een rondje langs de aanbieders te gaan elke vakantie.

  8. Top | #128

    Standaard Re: vliegreis

    Ik ga 19oktober naar orlando. wat is de vliegduur?

  9. Top | #129
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: vliegreis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verschooreline Bekijk Berichten
    Ik ga 19oktober naar orlando. wat is de vliegduur?
    Als je rechtstreeks vliegt zo'n 9 1/2 uur. Inderdaad wel handig om te weten als je over 2 weken vertrekt
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  10. Top | #130

    Standaard Re: vliegreis

    ja inderdaad. dat wordt slaappillen kopen haha. het valt opzich nog mee ben tijd geleden naar thailand geweest en dat was 15 uur :S



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •