Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 28 EersteEerste ... 18262728
Resultaten 271 tot 275 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

  1. Top | #271
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    57

    Standaard Re: Kiezen van airline, route etc.

    Nou, na dit hele (oude) topic doorgelezen te hebben, concludeer ik dat Delta 'vroeger' geen schermpjes had (stond dus al op mijn lijstje van niet doen), maar inmiddels toch wel.
    En dat over alle maatschappijen slechte verhalen te vinden zijn. Maar over Martinair net wat meer.
    En dat een overstap eigenlijk geen ramp is (ik was nogal gebrand op rechtstreeks, maar dan zijn de mogelijkheden beperkt).

    Wij kunnen nu nog geen tickets boeken (oktober 2014 willen we gaan), maar dit lijkt me wel een van de spannendste en lastigste onderdelen om vast te leggen van de reis. Zoooveel mogelijkheden. Om nog maar niet van de prijs te spreken.

    Gaan jullie dan echt op de verschillende zoekmachines dagelijks je gewenste vluchten intypen en kijken welke prijzen je krijgt?

  2. Top | #272
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kiezen van airline, route etc.

    De vliegtickets komen ca 330 dagen van te voren vrij. Je kan op Kayak.com een alert laten zetten op bepaalde vliegroutes. Dan kun je zien of er een gunstige prijs beschikbaar is. En dan nog blijft het mazzel hebben. Het belangrijkste is dat je direct kunt toeslaan als je een leuke prijs ziet en niet eerst toestemming hoeft te vragen op het werk oid. Want die leuke prijs kan er 's morgens nog op staan en 's avonds niet meer.

    En het belangrijkste: als je eenmaal geboekt hebt niet meer verder kijken of het wellicht tóch goedkoper had gekund...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #273
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Kiezen van airline, route etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SJSL Bekijk Berichten
    Maar over Martinair net wat meer.
    Eerst was er de trekschuit, toen Martinair....


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SJSL Bekijk Berichten
    Gaan jullie dan echt op de verschillende zoekmachines dagelijks je gewenste vluchten intypen en kijken welke prijzen je krijgt?
    Dagelijks...? Je moet er natuurlijk wel een beetje tijd insteken. Gelukkig zijn er ook sites waar je een alert in kunt stellen zodat je dagelijks automatisch een update krijgt. En vergeet ook ticketspy.nl niet..

    Maar dan nog...zoeken, zoeken, zoeken en op het juiste moment toeslaan!



  4. Top | #274
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kiezen van airline, route etc.

    Martinair is per november 2011 gestopt met haar passagiersvervoer. Ik denk dat je Arkefly bedoelt
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #275
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    57

    Standaard Re: Kiezen van airline, route etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Martinair is per november 2011 gestopt met haar passagiersvervoer. Ik denk dat je Arkefly bedoelt
    Ik heb het HELE topic doorgespit ... lol ... in den beginne was er Martinair Richting het eind van het topic was ik het een beetje zat ... Arkefly niet veel over gelezen geloof ik.

    Bedankt voor de tips! Dat van die Alerts wist ik niet. En er tijd in steken ... no problemo ... part of the fun



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •