Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 28 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

  1. Top | #31
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iron_eagle
    Niet dat ik je in twijfel trek, maar ik lees toch echt dit op de site van delta:

    ---
    What is Online Check-in and can I use it?
    Online Check-in allows you to bypass lines at the airport by printing your boarding passes online. You can use this service as long as you have an e>ticket for a domestic flight departing and arriving in the 50 United States (including Puerto Rico and the U.S. Virgin Islands) on Delta, Delta Connection®, Delta Shuttle®, Song®, and when connecting on Delta's Through Check-in partners. Log on to delta.com from 24 hours to 30 minutes before a scheduled flight, go to Online Check-in, and follow the simple instructions.
    ---

    bron: https://www.delta.com/help/faqs/checkin/index.jsp#can_i
    Je hebt gelijk ik klets uit mijn nek.
    Inchecken kan ik niet.
    Ik kan alleen de zitplaats bepalen.
    In theorie zou ik wel in kunnen checken op de binnenlandse vlucht van en naar Phoenix.
    Harm

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    11

    Standaard Delta of United

    Afgelopen zomer zijn wij met Delta naar Tampa gevlogen. Tussenlanding in Atlanta. Beenruimte in het vliegtuig vonden wij bij Delta beter dan bij United. Er is een groot scherm waar je de films op kunt volgen. Bij United had iedereen een eigen schermpje. Wij hebben de ervaring dat we niet in staat zijn om de films te volgen omdat onze concentratie in het vliegtuig er laag is. Het kost mij al moeite om een Story of Privé te lezen, terwijl ik normaal dikke 'pillen' verslind. Daarom hadden wij bij Delta ook geen moeite met 1 groot scherm, we kijken toch niet.
    Verder was de service aan boord en ook het eten uitstekend (dat was ook bij United zo, 3 jaar geleden). Overstap ging prima, bij aankomst hadden we ook al onze bagage. Hetzelfde op de terugweg, waarbij we een overstap in Cincinnatti hadden. Delta...volgende keer weer!!!

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard Ervaring gevraagd: vliegmaatschappijen

    Hallo allemaal

    Ik heb 2 keer gevlogen naar florida 1x met united airlines en 1x met klm/north west airlines.
    United is goed bevallen, maar klm/north west airlines helemaal NIET.
    Ik heb ff prijzen vergeleken en 3 maatschappijen bleven er zo'n beetje over voor ons: united, delta en u.s. De 2 laatste hebben ook nog eens lage luchthavenbelastingtarieven(woord voor galgje!!)

    Zijn er mensen die met delta of met u.s airways ervaring hebben?
    En eventueel met vliegtickets boeken via internet?

    Er komt zoveel info op je af en soms is een beetje hulp of advies meer dan welkom!!

    Groetjes Lies

  4. Top | #34
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Wij hebben ruime ervaring met Delta, en niets dan lof, afgezien dat hun JFK terminal wel aan een opknapbeurtje toe is. Maar wat vliegen betreft zijn ze OK.

    We hebben ze voor volgend jaar alweer geboekt, zei het dan via Expedia, maar dat is voor hetzelfde tarief als bij Delta zelf op de site. We hebben ook veel goede ervaringen met Expedia, dus vandaar.

    Van US weet ik niks, maar vogens mij doen de US maatschappijen niet veel voor elkaar onder. Zelfs KLM-Northwest heeft het bij ons altijd goed gedaan, alleen ze zijn wel iets prijziger dan bovengenoemde en dat maakt de keuze wat makkelijker. Succes met je zoektocht
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #35
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Delta!
    Mijn ervaringen zijn erg positief. Nou ben ik gelukkig geen mopperaar, want als je dat wel bent is er best veel op Delta aan te merken. Zoals:
    • Wat Ta2Gerrit al aangeeft is de terminal van Delta op JFK wel aan een opknapbeurt toe. Maar wat er staat voldoet. Beter=moderner=duurder. En duurder hoeft wat mij betreft niet. Wat er is voldoet.
    • De toestellen idem dito. Redelijk op leeftijd. Oo hier geldt wat mij betreft: het voldoet. Het is toch alleen maar voor de reis?! Televisieschermen zijn slecht, ach ... dan neem je toch zelf een DVDspelertje en/of laptop mee voor bewegend vertier?!
    • Het personeel: idem dito. Op leeftijd, en mijn ervaringen zijn neutraal-positief. Nooit wat teveel gevraagd, alles wordt keurig gedaan als je het vraagt. Geen problemen gehad, ook geen problemen opgezocht.
    • De afhandeling: twee keer is niet al m'n bagage met dezelfde vliegruigen meegegaan als waarin ik zat, en dat is perfect opgelost toen ik op de bestemming aangekomen was. Het personeel op dhet vliegveld van Orlando heeft me goed te woord gestaan en goed geholpen, en beide keren is het achtergebleven spul de volgende ochtend prima afgeleverd bij het hotel. Kost wel wat tijd, en daar is het vakantie voor: niets te klagen!

    Dus als je het beste van het beste zoekt, met het leukste/mooiste personeel en de meest perfecte be- en afhandeling, neem dan geen Delta. Als je gewoon goed vervoer zoekt - zonder fratsen - tegen een gewoon goede prijs, dan is Delta één van de mogelijkheden.

    O ja, nog wat ervaringen: de beenruimte op de vlucht van Amsterdam naar JFK is voor lange mensen een stuk "comfortabeler" dan bij Martinair. En het stuk van JFK naar Orlando (Song, operated by Delta) is helemaal goed.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard delta of united

    hoi hoi

    ik denk haast dat het united of delta word nog niet veel gehoord over us.
    Bedankt allemaal voor jullie info, echt blij met het forum.
    Heeft al veel info opgeleverd en ik dacht dat ik al zoveel hed uitgezocht via internet!!

    Groetjes Lies

  7. Top | #37
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: delta of united

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lies-hattink
    ik denk haast dat het united of delta word nog niet veel gehoord over us.
    Bedankt allemaal voor jullie info, echt blij met het forum.
    Heeft al veel info opgeleverd en ik dacht dat ik al zoveel hed uitgezocht via internet!!
    Service with a smile!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #38
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: delta of united

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lies-hattink
    hoi hoi

    ik denk haast dat het united of delta word nog niet veel gehoord over us.
    Bedankt allemaal voor jullie info, echt blij met het forum.
    Heeft al veel info opgeleverd en ik dacht dat ik al zoveel hed uitgezocht via internet!!

    Groetjes Lies
    Een paar keer met US Airways gevlogen... nou... beslidt niet slecht... tja het is geen Singapour Airlines...
    Maar wij werden prima behandeld, vriendelijk, snel... wij hadden niets te klagen... wij waren dus zeer tevreden...
    Alleen de toestellen zouden wat nieuwer kunnen maar dat is bij Delta, NW en martinair ook...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegtuigmaatschappijen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edwin Langeberg
    (...)
    British Airways biedt een zeer goede verbinding via Londen (Gatwick voor Tampa en Orlando) en Heathrow voor Miami -B747 of B777-.
    Lufthansa via Frankfurt of München.
    Alitalia via Milaan.
    SAS via Stockhom of Copenhagen.
    Voor mijn volgende vakantie ga ik in ieder geval niet meer met Alitalia. Slechte service, verkeerde informatie klantenservice, onaardige flight-attendants, ronduit slecht eten, 2 uur vertraging bij vertrek van Milaan - Miami... Enige positieve waren de schermpjes in de stoel voor je (B 777).

    Heb al heel veel gevlogen, maar zo'n transatlantische vlucht met Alitalia hoeft voor mij niet meer. (Zelfs) Continental was hierbij vergeleken stukken beter...

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard

    Trainspotters,

    Jij had het over British Airways dat die zo goed is.
    Wat is er zo goed aan? Wat zijn de voordelen?
    Vlieg je daar dan ook mee vanuit England?
    Hoe is de beenruimte? Heb je genoeg tijd voor de overstap te halen?
    Ben je dan niet veeeeel langer onderweg als 9/10 uur?
    Hoe is het met de prijsverschil? Goedkoper of duurder?

    Groetjes,
    AstridV



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •