Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 28 EersteEerste ... 91718192021 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

  1. Top | #181

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Klopt helemaal wij hadden ook een entertainmentsysteem in de stoelen en de nieuwste films!
    De stoelen van Delta vind ik ook veel prettige dan bijv van United.
    Wij gaan in september weer met Delta!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 08:23. Reden: full quote eruit

  2. Top | #182
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Ook hier een Delta fan (hoewel we ook regelmatig met United vliegen), en het grote voordeel van Delta entertainment is dat je zelf bepaald wanneer de film begint.

    Wat gemist (door inslapen bijv........), kun je zo weer overnieuw beginnen.
    Film niks aan, start je gewoon een andere op. Bij United beginnen de films op één tijdstip en ben je dan te laat, pech gehad.

    Hoewel ik erbij moet zeggen dat ik eigenlijk altijd alles mis. Meestal kijk ik de films aan de binnenkant van mijn ogen :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #183

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Maart, Juli en september 2008 Ams/Mco met Delta gevlogen en elke keer het entertainment systeem gehad.
    Dit maakt de reis echt wel prettiger.

    En ja hoor! ook hier nooit meer Martinair, Koffers total loss in Schiphol aangekomen en wacht nog steeds op vergoeding...](*,)

  4. Top | #184
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard

    Bedankt allemaal

    Ik heb bedacht dat we dan toch maar voor een amerikaanse gaan, bij voorkeur Delta. Ik vond het vliegveld van new york niet zo, maar misschien is Atlanta wat leuker. De kids kunnen tussendoor rondrennen en eenmaal in florida kunnen we meteen door naar de huurauto. En het grote voordeel is dan dat ik heen kan vliegen op bijv fort myers en terug vanaf west palm beach. Dan kan ik de grote luchthavens vermijden.
    (ons plan is 1 week een villa aan de gulf coast, dan 8-10 dagen orlando villa en dan nog 7-10 dagen bij onze vrienden in Delray beach)

    En wie weet, misschien krijgen wij wel een aanbod als het vliegtuig overboekt is, dat zou ik graag aannemen (voor een vergoeding of business class)

    Hmm ik kijk op de website van Delta en voor onze periode krijg ik wel leuke tarieven eruit (486 voor de volwassenen) maar alle vluchten zijn van northwest of uitgevoerd door northwest. Dan weet je nog niet of je een goed entertainment systeem aan boord hebt. Vreemd/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-04-09 om 17:35. Reden: samengevoegd

  5. Top | #185

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Grappig dat je dat vermeld ik zit met het zelf de probleem.
    De vluchten tot 1 juni zijn met Boeings en daarna met Airbus, en dan nog uitgevoerd door North West.
    Ik weet ook niet wat ik er van moet denken.
    Temeer dat Delta voonamelijk over Atlanta naar MCO vliegt en na 1 juni over Washington...
    Als het je wat gerust stelt, Atlanta is vele malen aangenamer dan JFK...:grin:

  6. Top | #186
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Wij zijn 4 x met Martinair naar Florida gevlogen. Nog nooit vertraging gehad.
    De laatste keer waren we een van de weinigen die Comfort Class hadden geboekt en de beenruimte die we hadden was niet normaal meer. Mijn man is 1.80 m. en die kon zijn benen strekken zonder de mensen voor ons te raken. Alleen het tafeltje zat in de leuning van onze eigen stoel en die was een beetje gammel.

  7. Top | #187
    Regelmatige Bezoeker kaboens's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Wij vorig jaar ook totaal geen problemen met martinair. Vliegtuig voor 25% gevuld waardoor bijna iedereen 4 stoelen in het middenpad tot zijn beschikking had. Heerlijk slapen hoor. Dan heb je echt geen scherm in je hoofdsteun nodig hoor!

  8. Top | #188
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    We vliegen de 26 deze maand met Air Berlin naar Miami.
    Je kunt Xl seats boeken. Dat betekend dat er niemand voor je zit.
    Ik zal je laten weten hoe het gegaan is.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #189
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Jullie moeten me toch eens vertellen hoe je een entertainment system krijgt.

    Ik vlieg nu al 10 jaar gemiddeld 4 keer per jaar op en neer en slechts op een handjevol vluchten was er een personal entertainment system (op british airways als ik het me goed herinner) maar net als gerrit, ik slaap tegenwoordig meer dan dat ik wakker ben
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  10. Top | #190
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Vliegt BA niet standaard met een Airbus? Wij hadden vanaf Japan ook een Entertainment System. Meer dan genoeg films beschikbaar..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •