Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 28 EersteEerste ... 162425262728 LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

  1. Top | #251
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    7

    Standaard Re: Via Detroit of Atlanta?

    Wij zijn pas terug uit Orlando; heen van Amsterdam naar Detroit; erg strenge douane. Terug van Atlanta naar Amsterdam: dit is een MEGAvliegveld waar je met treinen naar de juiste gate moet. Maar we werden netjes geholpen, omdat ik in een rolstoel zit werd gevraagd of we hulp nodig hadden, dit was prima geregeld. Maar 2x een tussenstop is ons niet bevallen.

    Groetjes Florida fans

  2. Top | #252
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Via Detroit of Atlanta?

    Wat betreft de douane op Detroit.
    Ik heb juist een andere beleving, ik was zo door immigration en de douane.

    Het blijven net mensen.

  3. Top | #253
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Via Detroit of Atlanta?

    Ik ben in de jaren 80 een aantal keren via Atlanta geweest. Ik vond het prettig en is ook korter om naar Orlando te vliegen. Ik ben er nog in de jaren 90 geweest met de Olympische spelen. Daarvoor hebben ze het vliegveld gigantisch vergroot. Ik vind het een fijne airport (Atlanta)
    Ik hoop rond thanksgiving weer naar Orlando te gaan
    19 november t/m 30 november.:grin:

  4. Top | #254

    Standaard Zal Airberlin in november op Fort Myers vliegen of nu aanbieding Arkefly pakken?

    Arkefly heeft nu aanbieding op Miami en Orlando, die kan je pakken tot eind oktober. Weet iemand of Airberlin in november op fort myers vliegt of zullen we deze arkefly aanbieding pakken voor de zekerheid? Ongeveer 580 euro pp. bij arkefly eind oktober heen, november terug. Kan dit nog goedkoper non stop?

  5. Top | #255
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Zal Airberlin in november op Fort Myers vliegen of nu aanbieding Arkefly pakken?

    Wij hebben deze aanbieding geboekt, 579 euro p.p. in Comfort Class. De overige tarieven met tussenstop zijn (en zijn al een hele tijd) fors duurder, dus ik denk ook niet dat rechtstreeks nog veel goedkoper gaat worden. Maar dat is de gok die je neemt, natuurlijk. Misschien betaal je volgende week wel 400 euro voor een rechtstreeks ticket.
    Eet nooit gele sneeuw.

  6. Top | #256
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Zal Airberlin in november op Fort Myers vliegen of nu aanbieding Arkefly pakken?

    In mijn persoonlijke dienstregeling staat dat ze op dinsdag donderdag en zaterdag naar RSW vliegen

  7. Top | #257
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Zal Airberlin in november op Fort Myers vliegen of nu aanbieding Arkefly pakken?

    AB vliegt in november op RSW, maar dan zit je op een prijs net onder de 700 euro...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  8. Top | #258
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Zal Airberlin in november op Fort Myers vliegen of nu aanbieding Arkefly pakken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moedervan3 Bekijk Berichten
    .Kan dit nog goedkoper non stop?
    Zeker wel, volg de aanbiedingen bij arkefly maar. Geluksvogels boeken voor 399 euro een retourtje. Maar pechvogels zitten er naast.......#-o.



  9. Top | #259
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    13

    Standaard Re: Zal Airberlin in november op Fort Myers vliegen of nu aanbieding Arkefly pakken?

    Het kan zeker goedkoper, ik ben 1 van die geluksvogels die voor €399 een ticket heeft weten te bemachtigen. Maar dit is wel voor vertrek in juni, voor de vakantie in oktober ben ik nog op zoek. Gewoon goed de site in de gaten blijven houden! Het kan gebeuren dat er volgende week weer een betere aanbieding is, maar het kan ook makkelijk dat je net naast deze aanbieding grijpt en duurder uit bent. Dat is een gok die je neemt...
    Als je tevreden bent met deze prijs, dan zou ik gewoon boeken en verder niet meer kijken of er nog iets beters te vinden is.
    Persoonlijk vind ik de tickets erg duur dit jaar, dus €579 vind ik niet eens zo'n gekke prijs!
    Al mijn avonturen in the Sunshine State: http://floridianadventures.blogspot.com

  10. Top | #260
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Zal Airberlin in november op Fort Myers vliegen of nu aanbieding Arkefly pakken?

    Ik vind dit jaar de tickets inderdaad erg prijzig, vandaar dat we ineens besloten deze aanbieding te pakken. En ach, als er inderdaad volgende week of wanneer dan ook betere prijzen voorbij komen, jammer dan. Als die prijzen niet komen, hebben we toch een heel mooie deal te pakken. Daarnaast ben ik al zo lang allerlei sites in de gaten aan het houden voor goedkope vliegtickets dat ik ook gewoon geen zin meer heb om te zoeken.
    Eet nooit gele sneeuw.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •