Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 28 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

  1. Top | #131
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    19

    Standaard Re: vliegreis

    Hallo TeRa,

    Wij zijn in 2005 (Orlando) en 2007 (Rotonda) in Florida geweest.
    Eerste keer met United via Washington en tweede keer met Delta via Atlanta. Beide keren met overstap en zonder problemen heen en terug.
    Geen duidelijke verschillen tussen United en Delta. Zijn beide wel één
    van de voordeligste om mee te vliegen en gaf voor ons de doorslag.

    Succes met het plannen van jullie reis!

    Jelle van der Meulen
    Heerenveen
    Florida Orlando (2005 en 2009), Rotonda (2007) en
    Rotonda (again!) in mei 2012.

  2. Top | #132
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: vliegreis

    Heb op 18 september geboekt bij D- Reizen via Holland international....en wij hadden de laatste 3 plaatsen....konden niet eens meer in optie....wij dachten dat we ook ruim op tijd waren.....not....dus ik zou niet te lang wachten...have fun.......

  3. Top | #133
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: vliegreis

    Voor welke periode heb je dan geboekt SaskiaC ?

  4. Top | #134
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: vliegreis

    Ik heb geboekt 28 april 2008 t/m 5-5-2008, ik heb niet eens een pakketreis maar alles is los bij elkaar gezocht.....was allemaal vol, ik weet niet of het vol was bij de touroperator, of bij Martinair zelf.....maar zo zie je ik dacht dat ik ruim op tijd was....not......



  5. Top | #135
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: vliegreis

    Heb je geboekt in Katwijk bij D-reizen. Die zeggen altijd dat het bijna vol is of dat de goedkoopste plaatsen weg zijn. Verleden jaar even langs geweest voor een cruise en auto en vliegreis. Begonnen ze met de tip neem een auto met airco :-?, wat een verstand zeg. Ik heb net nog even gekeken bij e-bookers was nog keus genoeg alleen niet rechtstreeks. Wij willen niet eens meer mee met martinair maar dat is een andere discusie. Leuk nog een katwijker op het forum.

  6. Top | #136
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: vliegreis

    Ja ik ken het concept D-Reizen een beetje, maar aangezien ze het niet meer kon vinden in de computer heeft ze met Holland International gebeld, de telefoon stond op speaker.........kon het hele gesprek meeluisteren...en dit kwam echt van Holland International af, allicht dat het aantal plaatsen bij deze touroperator vol waren....ja ik dacht slim te zijn, lekker met Martinair....nou ik heb nu ff zo mijn twijfels, maar mijn vader....werkzaam op Schiphol vertelde mij dat Martinair daadwerkelijk een groot deel van de Europese vluchten gaat schrappen (per januari 2008 ), ik hoop dat daardoor alle intercontinentale vluchten wel op tijd gaan........enneh inderdaad wel gezellig die Kattukkers...ha ha ha ha ha

  7. Top | #137
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: vliegreis

    Eh, die intercontinentale vluchten hebben niet veel met Europese vluchten te maken, ze worden namelijk met verschillende toestellen gemaakt.
    Een toestel wat in Europa heeft gevlogen kan niet naar Amerika (Of ze moeten halverwege ergens tanken...)
    Eric

  8. Top | #138
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: vliegreis

    Maar gezien de piloten en stewardessen die ze over houden en de vliegtuigen hebben ze nu meer tijd over om de lange vluchten eens goed uit te blijven voeren.
    Het komt allemaal wel weer goed, maar het gaat ze wel klanten kosten ipv klanten trekken.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  9. Top | #139
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: vliegreis

    Ja gezien er toch 5 vliegtuigen van het type boeing 767 zijn en 7 van het type MD 11(zijn die ook geschikt voor lange vluchten?) zou je zeggen dat het dan toch wel moet gaan lukken......maar erg netjes is het niet.....de mensen die dit hebben meegemaakt, gaan nooit meer met Martinair.....

  10. Top | #140
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: vliegreis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskiac1977 Bekijk Berichten
    Ja gezien er toch 5 vliegtuigen van het type boeing 767 zijn en 7 van het type MD 11(zijn die ook geschikt voor lange vluchten?) zou je zeggen dat het dan toch wel moet gaan lukken
    De MD11 is zeker geschikt voor lange vluchten, ben in het verleden met een MD11 van Martinair naar Orlando gevlogen. Volgens het cabinepersoneel is het echter een heel onhandig vliegtuig omdat de pantry op een onhandige plek zit....

    John
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •