Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 28 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

  1. Top | #171
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    nou, dat viel dus wel mee. delta is nu 485 voor die periode en swiss 506

  2. Top | #172
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Ik heb goede ervaringen met Delta hoor...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  3. Top | #173
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Ja hoor, ik heb ook geen slechte ervaringen met Delta!
    Maar inderdaad geen entertainment systeem, waar ik zo veel over hoor. KLM had dit ook niet in 2005 naar chicago.
    Martinair kun je dat huren (of in Comfort class krijg je het gratis) maar dit is een wat beperkter systeem. By andere maatschappijen zoals Swiss zit het in elke stoel ingebouwd met veel films, tv, muziek en spelletjes. Op zich wel leuk, zeker met kinderen.

    maar goed, volgens jullie is de breedte van de stoel overal hetzelfde. dan zijn de vele negatieve martinair verhalen dus vooral vanwege de beenruimte waarschijnlijk

  4. Top | #174
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Ik heb vorig jaar ook hele goede ervaringen gehad met Delta en zou eigenlijk dit jaar weer boeken bij Delta, echter BA had een beter aanbod en ik begreep van verschillende mensen dat dat ook een goede maatschappij is. Ook vond ik de stoelen bij Delta super in vergelijking met bv. Martinair en een aantal andere europese maatschappijen.

    Martinair zou ik persoonlijk mijden dit vanwege eerdere ervaringen met hun en vele soortgelijke verhalen hier op het forum.


  5. Top | #175
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Martinair heeft gewoon oude kisten, veel vertragingen... that's it.

    Beenruimte zal zoals ik al aanhaalde ook bij Delta, KLM of BA niet beter zijn in de economyclass.

  6. Top | #176
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    We gaan zelf met Air Berlin deze zomer. Hoewel Air Berlin natuurlijk een prijsvechter is worden de intercontinentale vluchten uitgevoerd door LTU, en daar hebben we zeer goede ervaringen mee. Zoals alle duitse organisatie (de meeste dan toch) is stiptheid en correctheid een eerste vereiste aan service. Verder is het zeer prettig dat je tegen minimalemeerprijsje steolen vooraf kunt reserveren, dus geen zenuwtoestanden als de wachtrij lang is of je wel of niet bij elkaar zit in een vol toestel maar gewoon thuis reserveren en op je gemak nar Dusseldorf gaan. We gaan waarschijnlijk een dagboek bijhouden en online zetten.

  7. Top | #177
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Delta geen entertainmentsysteem in de stoel?
    Echt wel! Met de nieuwste films, die hier nog niet eens in de bios waren, en leuke spelletjes, zoals tegen elkaar pokeren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-09 om 23:11. Reden: full quote eruit
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  8. Top | #178
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    Nog niet alle toestellen van Delta zijn daar mee uitgerust, het overstappen van overhead tvs naar personal is wel bijna afgerond...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 08:22. Reden: full quote eruit

  9. Top | #179
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bambino Bekijk Berichten
    Nog niet alle toestellen van Delta zijn daar mee uitgerust, het overstappen van overhead tvs naar personal is wel bijna afgerond...
    oke! Ik dacht dat ze het nu allemaal al hadden...

    Als je het aandurft:-kzou ik, als ik jou was, nog even wachten. Begin januari hebben een paar reisbureau´s in Belgie hele leuke aanbiedingen.

    ops:ops: Oeps vergeten!, je vliegt dan met United. In ons geval waren we afgelopen februari 1100 euro kwijt. Wij zijn ook met zijn viertjes.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 08:26. Reden: samengevoegd
    Florida februari/ meivakantie 2009 http://desmallebeekjesopreis.blogspot.com/

  10. Top | #180
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Welke maatschappij is in ons geval aan te raden?

    heyhey

    wij hadden eind 2006 in elk geval geen personal system in Delta, maar goed, dat is 3 jaar geleden. Goede zaak dat ze overstappen, want verder beviel ons Delta prima.
    Ik vroeg me alleen af hoe het zal gaan met kinderen en overstappen. Maar daar zit ook weer een pluszijde aan, ze kunnen na 8 uurtjes vliegen even rondrennen en dan vliegen we door. En voordeel is dat ik dan kan gaan naar kleinere luchthavens zoals west palm beach. Daar woont een vriendin in de buurt (Delray) waar we een deel van de tijd verblijven./
    de tarieven van delta zijn nog niet bekend, maar het is dus zeker iets wat ik in de gaten ga houden.

    Wat die beenruimte betreft: ik las in het martinair topic dat de beenruimte in COMFORT CLASS bij hen even veel is als economy bij de amerikanen, dus dan zit er toch wel verschil tussen?
    Alle nare ervaringen die ik lees over vertragingen etc zorgt dat ik huiverig ben voor Martinair. Dan vlieg je wel rechtstreeks, maar op uren vertraging zit je ook niet te wachten met kids.

    bedankt voor alle input tot zover!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •