Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 141

Onderwerp: [Condo] Cane Island

  1. Top | #41
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Eigenlijk is het hier prima, we hebben een mooie 3 bed en 2 bath condo. De inrichting is wat gedateerd maar een kniesoor die daarop let. We hebben wel zeer luidruchtige bovenburen (zie ook mijn verslag). In de condo is voldoende servies e.d aanwezig en van goede kwaliteit, ook badhanddoeken zijn er genoeg en de condo is heel schoon.
    Voor de prijs heb je een prima deal daar kan wat mij betreft geen hotelkamer tegenop. We kwamen uit een villa waar we 5 weken hadden gezeten en dan is de overgang wel groot. Als ik eerlijk ben denk ik niet dat we hier terugkomen, een villa geeft meer vrijheid en privacy, daar gaat toch onze voorkeur naar uit, maar goed daar hangt een prijskaartje aan.

    Edit: de pool heeft stoelen, tafels, ligbedden en een paar parasols, je kunt hier heerlijk een paar uurtjes doorbrengen.
    Laatst gewijzigd door sonja; 25-01-12 om 03:04. Reden: aanvulling

  2. Top | #42
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Ik snap het niet helemaal, op de blog van Sonja staat dat ze gebruik kunnen maken van 1 draadloos (onbeveiligd signaal) en dat er een kabeltje ligt ? Zit dat kabeltje dan gewoon aan een modem ?
    ?
    Ik zie nu pas je post, het antwoord is al gegeven,er staat een modem en met de kabel kun je je laptop aansluiten. Waarom wij Wifi hebben, geen idee, we zitten vrij dicht bij het clubhuis en daar is gratis wifi.
    We maken met de laptop, smartphone, e-reader en tablet vrolijk gebruik van dit onverwachte extraatje.
    Overigens kun je bij het welcom centre, Hotelbeds, een dongle huren voor 10 dollar per dag.:-o

  3. Top | #43
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Eigenlijk is het hier prima.
    .....that's my girl......! That's my Cane Island!



  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    40

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Hallo

    Kan je boeken bij USA vacations (of andere organisatie) met de zekerheid dat je op Cane Island terecht komt of hoor je pas in Orlando in welk park je verblijft.
    We gaan in maart voor een weekje voor de cruise daarna.

    Gr Dirk

  5. Top | #45
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk Bekijk Berichten
    Kan je boeken bij USA vacations (of andere organisatie) met de zekerheid dat je op Cane Island terecht komt
    Yip! Je meldt je bij Hotelbeds (info via je reisorganisatie) en daar krijg je de gegevens over het nummer van je condo op Cane Island.



  6. Top | #46
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Wij hebben het ook via USAFun geboekt. Staat ook gewoon als dusdanig op hun site vermeld (net als de andere condo's).

    http://www.usafunvacations.nl/index.cfm?sub=60
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #47
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Je krijgt de condo zeker als je deze als zodanig boekt bij USAfunvacations.nl , waar het wel eens afwachten is is bij de villa's. Als je bij de Villa's een bepaalde categorie huurt dan krijg je pas later te horen waar je villa staat.


  8. Top | #48
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Een bepaalde categorie idd, want je kan ook kiezen voor specifieke communities.
    Ik wilde op een bepaalde plek zitten en op dat park kreeg ik een villa, uiteraard weet je pas het exacte adres als je je gegevens hebt opgehaald bij Hotelbeds.


    Voor wat betreft de geluidsoverlast; zo lang dat niet 's nachts is, is er niets aan de hand toch? Je moet het net treffen. Toen ik de eerste keer een huis had bij Club Cortile bijv, was het muisstil. De 2e keer, anderhalf jaar later, hadden we buren waarbij we de TV gewoon goed konden verstaan, maar na 22u ofzo nooit meer herrie. Dan heb ik er echt geen moeite mee.

    Ik ben erg benieuwd naar wat wij aantreffen bij Cane Island.

  9. Top | #49
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Zitten er trouwens liften in de complexen ?
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Zowel Cane Island als Terrace Ridge hebben liften, van de andere complexen weet ik het niet.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •