Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 141

Onderwerp: [Condo] Cane Island

  1. Top | #21
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    De router had maar 1 aansluiting. Dus of zelf een switch meenemen of werken zoals ik dat deed.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Is dat niet wat achterhaald ? :cry:
    Met een switch bedoel je router ?
    Hopelijk kan mijn reisorganisatie een mooie appartement uitzoeken.
    Laatst gewijzigd door Ritchie; 06-11-11 om 11:58.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #23
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Nee ik bedoel een Switch

    Een router koppelt twee netwerken aan elkaar. Ook het internet kan je zien als een netwerk (zij het een heel groot), en aan de andere kant van jouw router zit je eigen netwerk, je zogenaamde LAN (local area network). Een router heeft dan ook altijd twee aansluitingen, een WAN kant (wide area network) en een LAN kant. Een router die jouw netwerk aan het internet koppelt noemt men ook wel een broadband router.

    Een switch koppelt computers aan elkaar in hetzelfde netwerk. Daarvoor zitten er verschillende aansluitingen op de switch.

    Een router kan ook een ingebouwde switch hebben, zodat je verschillende pc's zonder een extra switch kunt aansluiten.

    Er bestaan ook nog eens routers waar een modem is ingebouwd, en waarmee je draadloos kunt netwerken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Ik heb hier nu zelf ook geboekt via eigenaar zelf dus ik ben zeer benieuwd. Normaal boek ik altijd hotel maar dit scheelt toch echt wel in prijs. Hoop wel dat de reviews op zijn site echt zijn maar als ik het hier zo lees blijkt het wel ok te zijn. Ik had alleen een vraagje ivm het zwembad. Klopt het dat er zo weinig ligbedjes zijn of is dat enkel in hoogseizoen een probleem? Groetjes
    Shoppen in Orlando is super!

  5. Top | #25
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Ik weet niet hoe het bij Cane Island is met de bedjes. Maar bij andere Condo's (Terrace Ridge en Bella Piazza) waren er ook niet zoveel ligbedjes. Maar als je bij het zwembad lag was het op een hand te tellen dat alle ligbedjes bezet waren. Heb dagen meegemaakt dat we met z'n 2 of 4 bij het zwembad lagen. In dit was in het hoogseizoen. Het is natuurlijk loei heet, dat je meer in het zwembad ligt dan op je ligbedje ligt.

  6. Top | #26
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jill Bekijk Berichten
    Hoop wel dat de reviews op zijn site echt zijn maar als ik het hier zo lees blijkt het wel ok te zijn.
    De condo's op Cane Island zijn in particulier eigendom. Daarom is het lastig om de reviews met elkaar te vergelijken. De inrichting en de staat van onderhoud verschilt nu eenmaal per condo.

    Voor wat betreft het zwembad, wij zijn er nog nooit geweest als er geen plek was, ook niet in de meivakantie bijvoorbeeld. Zijn er geen ligbedden, dan is er altijd wel een stoel vrij. Maar ja, het is een community-pool met een beperkte capaciteit, dus je weet het nooit. Zelf vergelijk ik de pool daar met de wipkippen hier: het is er en er wordt maar beperkt gebruik van gemaakt. De wipkip hier wordt vervolgens gemolesteerd en gesloopt, in de community pool daar wordt niets gesloopt.....Locals houden zich aan de regels, toeristen doen daar tegenwoordig ook aan handdoekje leggen. Met dat systeem zijn er natuurlijk altijd te weinig ligbedden.

    Van het najaar in 2011 lag de laatst beschikbare parasol bij het zwembad op apegapen. Hopelijk worden er dit voorjaar nieuwe neergezet. Het terrasmeubilair dat er staat, doet al sinds 2008 dienst, vervanging van de parasols is niet voor z'n tijd.



  7. Top | #27
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Aanstaande vakantie ook maar eens Cane Island proberen.
    Heb het via USAFV geboekt, dus ik zie wel waar ik terecht kom.
    Voorheen elke keer een townhome of villa genomen, dit keer eens zien hoe een appartementje is.

    Mijn ervaring met community pools, is dat er maar weinig mensen zijn die tegelijkertijd gebruik maken van het zwembad.


    Ook maar eens een paar verse glazed donuts halen bij Krispy Kreme, op loopafstand, is dat even mooi!

  8. Top | #28
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Ik ben er afgelopen kerstvakantie ook even wezen kijken en ook even op bezoek geweest bij andere forummers die er zaten op dat moment en moet zeggen dat het er erg goed uitzag en stiller was dan ik had verwacht.

    Al moet je natuurlijk wel altijd in je achterhoofd houden dat de inrichting per condo verschilt omdat het toch aan de eigenaar ligt hoe het is ingericht.

    Maar wij zullen waarschijnlijk ook volgende keer dat we naar Florida gaan via USAfunvacations.nl op Cane Island een condo boeken.


  9. Top | #29
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    We gaan zaterdag voor de laatste 2 weken van onze vakantie naar Cane island. Vandaag zijn we even over het complex gereden, het was erg rustig en bij de pool zat... niemand. Zaterdag laat ik het weten, wij zijn ook benieuwd.

  10. Top | #30
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    En Sonja, hoe is het daar?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •