Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 15 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 141

Onderwerp: [Condo] Cane Island

  1. Top | #111
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [verwijderd] Bekijk Berichten
    Ik ben er afgelopen kerstvakantie ook even wezen kijken en ook even op bezoek geweest bij andere forummers die er zaten op dat moment en moet zeggen dat het er erg goed uitzag en stiller was dan ik had verwacht.

    Al moet je natuurlijk wel altijd in je achterhoofd houden dat de inrichting per condo verschilt omdat het toch aan de eigenaar ligt hoe het is ingericht.


    Maar wij zullen waarschijnlijk ook volgende keer dat we naar Florida gaan via USAfunvacations.nl op Cane Island een condo boeken.
    .. Inderdaad, de 1e condo die wij hadden had een 'luxury' inrichting, de 2e die wij hadden was echt een 'vacationhome'..

    .. Ook bij de andere USA-aanbieders zijn de condo's gewoon te boeken en ook op de 'direct from owners-sites' kun je voor Cane Island terecht ..
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #112
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Ook bij de andere USA-aanbieders zijn de condo's gewoon te boeken en ook op de 'direct from owners-sites' kun je voor Cane Island terecht ..
    Naar mijn mening voegd deze opmerking niks toe hoor.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #113
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marijke8 Bekijk Berichten
    Wij nog 10 dagen en dan gaan we ook naar Cane Island alleen in een 3 bed room condo. Ben benieuwd.
    Wij verbleven afgelopen januari 2 weken in een 3 bed room condo, dat was prima, veel ruimte, goede slaap- en badkamers. De ligging t.o.v. parken en restaurants vind ik prima.
    Wij hebben overigens gebruik gemaakt van een uitstekende open wifi verbinding, kennelijk komt die van een daarnaast gelegen kampeerterrein.

    Veel plezier in Florida en Cane Island!

  4. Top | #114
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Condo in Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Naar mijn mening voegd deze opmerking niks toe hoor.
    Toch wel, op die manier geef ik aan dat deze condo's via diverse kanalen zijn te boeken
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #115
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Dank je Sonja, gaat zeker lukken. Als ik naar buiten kijken dan wil ik nu wel weg.

  6. Top | #116
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Zitten nu in een 3 bedroom condo van Cane Island, bldg 5259 4th floor nr. 404. Bank is wat doorgezakt, maar we slapen en ontbijten er al alleen maar en af een toe een update van de Olympische spelen te kijken. Voor de rest is het schoon. Hebben met ons balkon uitzicht op de vijver en zwembad. Als ik thuis ben zal ik nog wat foto's plaatsen van onze condo. Alleen jammer dat er niet zoveel bedjes en stoelen bij het zwembad staan, elke dag wel druk bij het zwembad zeker in de middag. Nu hebben ook nog een aantal dronken mexicanen de rest van de stoelen en bedjes kapot gemaakt en er zijn nog geen nieuwe geplaatst. Ik weet niet of deze nog komen. We hebben al stoeltjes bij de Wal-Mart gekocht die we voor het strand gebruiken, dus als we bij het zwembad willen zitten nemen we deze wel mee.

  7. Top | #117
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Dank je wel voor het berichtje, nog veel plezier daar, en ik wacht met spanning af op je foto's.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #118
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Ik heb de Cisco Linksys E4200 voor nop kunnen lenen:


    Hopelijk kan ik hier iets mee.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  9. Top | #119
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marijke8 Bekijk Berichten
    Zitten nu in een 3 bedroom condo van Cane Island, bldg 5259 4th floor nr. 404. B
    We hebben paar jaar geleden in de daaronderliggende condo, 5259 3th floor nr 304, verbleven en op 5259 heb je inderdaad een mooi uitzicht over de vijver.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marijke8 Bekijk Berichten
    ..Nu hebben ook nog een aantal dronken mexicanen de rest van de stoelen en bedjes kapot gemaakt en er zijn nog geen nieuwe geplaatst..
    En er waren normaal al niet veel stoelen en bedjes. Wat een stelletje aso's zeg, ze zullen dan in hun condo ook wel flink huisgehouden hebben, heb er geen woorden voor....
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #120
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Bedjes zijn inmiddels vervangen en gemaakt. Hebben het nog steeds goed naar ons zin. Nog 1 dag en dan gaan we weer naar huis. Vind ik niet leuk



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •