Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 15 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 141

Onderwerp: [Condo] Cane Island

  1. Top | #91
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Bij deze een stukje van het filmpje. Ik heb blijkbaar nooit gefilmd met de krekels erbij, alleen met verbazing op het balkon gestaan wat een herrie het bij elkaar was.

    Laatst gewijzigd door Njit; 27-04-12 om 22:48. Reden: filmpje direct zichtbaar gemaakt

  2. Top | #92
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Oh...dit is nog niks. Je hebt nog geluk gehad, wacht maar tot ze er echt zin in krijgen......en dan komt het krekelkoor er nog bij. De natuur is prachtig.......:-\"



  3. Top | #93
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Staat ook bij de beschrijving bij het filmpje, de krekels waren er toen niet.
    Het stukje met de krekels meende ik te hebben opgenomen, maar blijkbaar is dat niet goed gegaan. Ik heb een HD pocketcam en ik neem vaak 10 a 20 sec. van iets op in een bepaalde shot en dan weer een andere shot (van hetzelfde, maar ander camerastandpunt) van een paar seconden, om er vervolgens natuurlijk één mooie montage van te maken. Doordat er dan 200 tot 300+ bestanden halverwege de vakantie bestaan op de SDkaart komen, raakt die camera blijkbaar in de war en duurt het soms even voor hij gaat filmen. Misschien dacht ik te filmen en deed hij dat niet en op het moment dat ik op 'stop' zou drukken, zou dit dus weer 'record' zijn. Irritante eigenschap van dat apparaat, maar als je het weet, geen probleem.
    Alleen jammer dat ik bij het er uit zwemmen bij de Three Sister Springs in Crystal River dit dus niet goed door had en dat dus niet gefilmd heb..

    De krekels kunnen nog veel harder geluid maken. En samen maakt dat echt één grote bende.

  4. Top | #94
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Ach, kan ook best mooi wezen

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #95
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Prachtig stukje tekst. Ik lees niet alle blogs, vandaar dat ik wel eens wat mis. Handig van je vrouw, gewoon gehoorappaartje uitzetten. Maar dat het airco en tv overstemt, dan moet het wel ernstiger zijn geweest dan bij ons. Goed, het was luid en duidelijk hoorbaar, maar het overstemde gelukkig niet.
    Is de airco dan hoorbaar ?? deze hebben toch een buiten unit ? of zaten jullie op de begane grond ?
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-06-12 om 10:53.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  6. Top | #96
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten

    Als ik deze foto zo zie, dan moet je toch wel 2 kabeltjes aan het modem kunnen aansluiten, dus voor 2 pc's (laptops)
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  7. Top | #97
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Voor zover ik me kan herinneren zat er maar één netwerk-poort op dat modem. Anders had ik beide laptops ook wel met een kabeltje verbonden
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #98
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Voor zover ik me kan herinneren zat er maar één netwerk-poort op dat modem. Anders had ik beide laptops ook wel met een kabeltje verbonden
    Klopt inderdaad, de modem heeft maar 1 netwerkpoort, maar da's verder geen probleem als je het free-wifi van de erachter gelegen rv-camping kunt oppikken ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  9. Top | #99
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    En de andere oplossing heb ik Ritchie al maanden geleden aangedragen:

    http://www.connectify.me/

    Connectify is an easy to use software router for Windows computers that utilizes your PC’s built in Wi-Fi card to wirelessly share any available Internet connection with friends, co-workers, and mobile devices.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #100
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: [Condo] Cane Island

    Of gewoon een goedkope switch kopen en die als eerste aansluiten vanaf de modem.
    De modem is een Motorola Surfboard en heeft idd maar 1 LAN-poort. RV-WiFi moet je dan wel kunnen vangen.. ik ving bot.

    Airco's buiten... ach je zal vast wel iets horen, maar niet storend. Die kikkers zijn 'erger'. :mrgreen:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •