Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: flores

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: flores

    Hallo,
    wij (vader,moeder, 2 dochters van 10 en 14) vertrekken eerste kerstdag voor 17 dagen naar florida. het wordt onze eerste amerika reis en we kijken er heeel erg naar uit. Sinds febr. Lees ik regelmatig op dit forum. De voorpret is sindsdien in volle gang. We hebben een route uitgestippeld met voor ieder wat wils.
    miami (3 nachten), key-largo (1 nacht), key-west (2 nachten), naples (3 nachten), orlando (6 nachten).
    Plan: snorkelen in john pennekamp. Kanotochtje en aninga trail in everglades. Evt.nog fietsen en Crowscrew swamp sanctuari vanuit naples. In orlando: epcot (31 dec), m.k.,seaworld en discovery cove. En natuurlijk willen de meiden uggs scooren,all stars, nikes enz.
    Kortom, we komen tijd te kort en moeten zorgen dat we onszelf niet gek maken. Voor keywest en miami dan ook geen vaste plannen. We zien wel waar we zin in hebben. Vandaag een eerste vraag gesteld op het forum. Nog 2,5 maand om af te tellen...
    groetjes! Flores.

    I

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker avhkj's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    57

    Standaard Re: even voorstellen: flores

    Welkom op dit forum. Wat een leuke reis die jullie gaan maken, houdt er wel rekening mee dat het tijdens de kerstperiode erg druk kan zijn overal. Er staat zo te zien genoeg leuks op het programma, gaan jullie ook nog naar Magic Kingdom?

  3. Top | #3

    Standaard Re: even voorstellen: flores

    Leuk zo'n snelle reactie! Ja, magic kingdom staat op het programma! En de drukte,tja.... helaas gebonden aan de schoolvakantie..en de zomer lijkt ons erg warm. Vandaar ...
    Zijn er tips om de drukte wat te omzeilen ? Groet!

  4. Top | #4
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Even voorstellen: flores

    Welkom op dit gezellige forum!!
    Jullie gaan een heerlijke reis maken, ziet er allemaal prima uit. En ach ja, die drukte moet je gewoon op de kop toe nemen, in schoolvakanties is het gewoon drukker. Just go with the flow!!

    Geniet van het geweldige vooruitzicht!! Have Fun!

    groetjes van Aggie

  5. Top | #5
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: flores

    Hoi Flores,

    Welkom op het forum, leuke plannen hebben jullie.
    Alle plaatsen die jullie op het lijstje hebben staan hebben wij meerdere keren bezocht.
    Ik adviseer jullie op tijd naar Corkscrew te gaan, des te meer wildlife kan je zien.
    De Babcock ranch is ook erg leuk om vanuit Naples te bezoeken.
    Als je in Orlando bent en nog tijd hebt is het misschien ook leuk om naar Kelly park te gaan. Onze kinderen(10 en 14), en wij ook , vonden dat een bijzondere belevenis.
    Kijk eventueel op blogs 2010-2011, al jullie genoemde plaatsen komen daarin voor.

    Veel plezier met de voorpret.
    Groet Christa

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: flores

    Christa, Bedankt voor je tips. Deze parken ken ik niet dus ik ga de blogs zeker lezen.
    Groetjes.

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Even voorstellen: flores

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flores Bekijk Berichten
    In orlando: epcot (31 dec), m.k.,seaworld en discovery cove.
    Je schema is wél wat vol...
    Als ik de dagen tel die je hebt... EN het aantal dingen zie waar je wat in wilt doen kom je (zoals iedereen in dit stadium) tijd te kort...
    Ik zie ook dat je Discovery Cove wilt bezoeken...
    Heb je deze al geeserveerd??? Want er worden maar 1000 bezoekers per dag toegelaten... Dus als je wilt gaan dan mag je wel snel gaan reserveren...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #8

    Standaard Re: Even voorstellen: flores

    Yep. Discovery Cove hebben we vorige week gereserveerd!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •