Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Reisschema christophe: 2006

  1. Top | #11
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg
    Uit je hotel rechts af circa 2 minuten rijden en welkom op Smathers Beach. Dit strand is behoorlijk aangepakt en erg opgeknapt.

    Het strand ligt net voorbij het vliegveld aan je linker hand er staan allemaal vendors waar je wat te eten en drinken kunt kopen, stoelen verhuur enz.

    Bahia Honda was zeker een mooi strand, helaas was het behoorlijk getroffen door Wilma ik weet niet of het inmiddels weer opgeknapt is.
    Het is ook zo'n 45 min rijden van af KW.

    Het mooiste strand van Key West vind ik Fort Zachary Taylor, het is een natuurpark, dus je zult er een paar dollar entree moeten betalen of je moet in het bezit zijn van een National parc pass.
    die 45 min zijn niet zo erg, hebben toch een huurwagen. En we vertrekken 11 mei, tegen dan zullen ze wel wat opknapwerk verricht hebben zeker.
    We hebben geen pass, is wat duur voor enkel de everglades. Zullen de tips onthouden. Alvast bedankt! 8)

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Per kamer, of per persoon.
    Amerikaanse hotels rekenen altijd per kamer, waar dan vaak zelfs vier personen kunnen slapen (althans in theorie dan, met 4 volwassenen heb je dan niet veel comfort).
    Zodra diezelfde kamers via de reisbureau's op de Nederlandse markt komen, worden de prijzen ineens per persoon berekend !!!
    Denk ook aan de 11,5 % tax die er altijd bijkomt.
    Eric

  3. Top | #13
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Per kamer, of per persoon.
    Amerikaanse hotels rekenen altijd per kamer, waar dan vaak zelfs vier personen kunnen slapen (althans in theorie dan, met 4 volwassenen heb je dan niet veel comfort).
    Zodra diezelfde kamers via de reisbureau's op de Nederlandse markt komen, worden de prijzen ineens per persoon berekend !!!
    Denk ook aan de 11,5 % tax die er altijd bijkomt.
    Eric
    wij hebben geboekt via jetair, dus inclusief taksen was het 35 euro per persoon per nacht.

  4. Top | #14
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Hoi Hoi, Wij hebben ooit eens gezeten in Quality inn plaza aan de I-drive . Het hotel was goed. Er bestaan wel meerdere van deze in orlando aan de I-drive . Heb je ook een adres ? Die van ons lag vlakbij restaurant Race rock. Er zat ook een convention center bij. En 3 zwembaden , Als het deze is zit je goed hoor. Groetjes marisca. :wink:

  5. Top | #15
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Hoi Hoi, Wij hebben ooit eens gezeten in Quality inn plaza aan de I-drive . Het hotel was goed. Er bestaan wel meerdere van deze in orlando aan de I-drive . Heb je ook een adres ? Die van ons lag vlakbij restaurant Race rock. Er zat ook een convention center bij. En 3 zwembaden , Als het deze is zit je goed hoor. Groetjes marisca. :wink:
    het hotel heet qualty inn international, niet plaza, misschien toch een ander hotel dan.

  6. Top | #16
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ja dat geloof ik ook. De meeste hotels zijn wel goed op de I-drive. En je bent er toch alleen om te slapen, Je zult in orlando geen tijd hebben om in je hotel te relaxen denk ik ?

  7. Top | #17
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Ja dat geloof ik ook. De meeste hotels zijn wel goed op de I-drive. En je bent er toch alleen om te slapen, Je zult in orlando geen tijd hebben om in je hotel te relaxen denk ik ?
    de eerste week al zeker niet, dan een weekje rondreis en dan nog een weekje om te ralaxen in orlando, maar daar heb ik een villaatje voor gehuurd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •