Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: sybe1999

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Even voorstellen: sybe1999

    Hallo iedereen,

    Zopas heb ik me aangemeld op het forum, na toch al een poosje meelezen.
    Ik ben Elke en woon samen met mijn wederhelft ten noorden van Antwerpen, op zo'n kleine 10min van "d'ollanse grens";
    Beiden zijn we helemaal gek van de VS en we proberen zo'n 2 keer per jaar er naartoe te gaan. We zouden wel vaker willen, maar manlief heeft nu eenmaal niet zoveel vakantiedagen.
    We hebben intussen alweer een tiental staten bezochten en zijn van plan dit de komende jaren samen nog uit te breiden.
    Binnenkort gaan we weer de States aandoen en dit keer hebben we gekozen om Florida weer eens te gaan bezoeken. Voor mij alweer de derde keer.
    Momenteel zitten we vollop in de voorbereidingen: de villa en huurauto zijn een feit, rest ons alleen nog onze 21 dagen te vullen met een heleboel leuks. Vooral de verschillende blogs zijn voor ons een bron van inspiratie. Dankzij de blogs van oa Penpe,Mattrob, Teleton en Sunshine State Rick krijgen we, nee sorry, jatten we :wink: , voldoende tips voor uitstapjes en dagtrips.

    Zo, dat is het zo'n beetje. Wie meer wil weten, shoot!

    groetjes

  2. Top | #2
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: sybe1999

    Hoi Elke,

    Welkom op het forum, je bent goed bezig zo te lezen.

    Wat zijn jullie plannen, blijven jullie op een plaats of ga je rondreizen? Er is in ieder geval genoeg leuks te doen in Florida om je goed te vermaken.
    Veel plezier met de voorbereidingen.

    Groet Christa

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Even voorstellen: sybe1999

    Hoi Christa,

    Dit keer gaan we op één plek blijven, qua logies dan, maar we willen toch proberen om weer wat meer te zien van Florida. Mijn familie heeft lang in Miami gewoond, dus daar heb ik het wel gezien. Miami is niet echt mijn stad om eerlijk te zijn.
    Graag wil ik de gulf coast wat meer gaan verkennen, denk dan oa aan clearwater en st petersburg. Wederhelft is gek van rollercoasters, dus de pretparken gaan we zeker bezoeken, maar gebalanceerd met wat natuurgeweld. Een Manatee swim staat op het verlanglijstje en dolfijnen spotten moet, denk ik, ook het einde zijn.
    Zucht, tijd te kort gaan we hebben, maar mensen wat kijk ik er naar uit, nog 27 dagen....

  4. Top | #4
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: sybe1999

    Hoi Elke,

    Wat betreft de Gulf Coast kan ik je Ft myers Beach ook van harte aanbevelen. Wij hebben daar 2x een beachhouse op het strand gehuurd, dat was echt top. De dolfijnen zagen we dagelijks langs zwemmen vanaf het deck.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Even voorstellen: sybe1999

    Klinkt super,een tip die ik zeker ga gebruiken, dankjewel!!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •