Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

    Wij zaten (tweemaal) in Best Western Oceanfront in Bal Harbour / Surfside.
    Voor die plek waarschijnlijk de beste deal, en gratis parkeren / gratis ontbijt (zoals alle BW's).

    http://book.bestwestern.com/bestwest...ertyCode=10299

    Ook hier een supermarkt tegenover.

  2. Top | #12

    Standaard Re: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

    Wat leuk om te lezen, wij zitten ook in het vliegtuig van 5 mei naar Miami, wij zitten in Days Inn, oceanside. Dit kende ik van 2004 en dat is goed bevallen, de achterkant pal aan zee .

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Berichten
    35

    Standaard Re: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

    Hey Sougie, wat leuk! Met welke maatschappij vliegen jullie? Wij vliegen met Continental.
    Days Inn en BW Oceanfront ga ik bekijken!

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

    Wij zitten (blijkt nu) volgend jaar precies in het memorial day weekend in Miami (laatste weekend van mei), er is dan blijkbaar een groot urban festival.. Ik begin me een beetje zorgen te maken of we dat weekend wel alles kunnen zien wat we willen zien, vraag me af of het 1 grote chaos is! En weet iemand waar ik dan het beste een hotel kan boeken (of het in south beach niet 1 grote puinhoop is met jongeren voor dat festival)

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

    Ik heb een leuk hotel gevonden aan het strand in Hollywood.. is het een idee om daar te overnachten die 3 nachten dat we in 'miami' zijn? Het lijkt me dat we op die manier in een rustig gebied zitten, maar toch naar Miami kunnen om alle highlights te zien?

    Het liefst ga ik gewoon naar Miami, maar ik weet dus niet hoe een gekkenhuis het daar is dat weekend!

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e-line Bekijk Berichten
    I. is het een idee om daar te overnachten die 3 nachten dat we in 'miami' zijn? Het lijkt me dat we op die manier in een rustig gebied zitten, maar toch naar Miami kunnen om alle highlights te zien?
    Je redenering gaat een beetje mank; je neemt toch ook geen rustig hotelletje in Roelofsarendveen om vandaar op Koninginnedag naar Amsterdam te gaan in de veronderstelling dat je dan van de drukte geen last zult hebben?

    Ken je het gedicht van de tuinman en de Dood? Daarin vertelt een Perzisch edelman een verhaal over zijn tuinman die probeert de dood te ontlopen....en wat denk je? Mislukt.....!

    Met Memorial Day is het druk. Overal! Het heeft dus weinig zin om daarvoor te vluchten, zeker niet wanneer je toch pesiespesas naar Miami wil in die periode. Je zit in het schuitje. Waar je ook naar toe gaat, reken er maar op dat wanneer je niet hebt gereserveerd er geen plek in de herberg is om de highlights te zien. Ik weet niet precies welke je op het oog hebt, maar je zult er waarschijnlijk niet eens een parkeerplaats kunnen vinden.

    Bekijk het nou eens anders: het is een gezellige drukte met Memorial Day. Nou en? Plan je dag zo in dat je de auto zo min mogelijk nodig hebt, neem een hotel precies daar waar alle actie is en geniet van de dag.....!



  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e-line Bekijk Berichten
    Ik heb een leuk hotel gevonden aan het strand in Hollywood.
    Doen! Hollywood Beach is een leuke plek om te verblijven, lekker uitwaaien op het strand dat makkelijk en snel te bereiken is. Mooie boulevard van meerdere kilometers direct aan het strand (Broadwalk).

    In Hollywood zal het waarschijnlijk niet druk zijn. En als je wilt kun je binnen een half uurtje de drukte op gaan zoeken in Miami. En als die drukte in Miami je teveel wordt, dan ben je snel weer in Hollywood.

    Ik ben jaloers .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

    het gaat me niet om de drukte teleton, maar meer om dat black beach festival wat er dan is.. het schijnt 1 grote chaos te zijn van urban liefhebbers.. (helaas niet mijn muzieksmaak) dus ik vraag me af of ik er wat te zoeken heb..

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Miami in het weekend in mei, druk of valt het mee?

    We zijn eruit.. we slapen donderdag op vrijdag in Miami, en dan van zaterdag tot maandag in Hollywood. Dan mijden we het drukke weekend, en kunnen we wel gewoon iets van Miami zien, en van Fort Lauderdale (wat eerst niet het plan was). Alleen jammer dan we vanuit Miami International terug gaan en niet vanuit Fort Lauderdale!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •