Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 123

Onderwerp: Autohuur: eautohuur.nl

  1. Top | #31
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren via: www.eautohuur.com ervaring??

    De gestelde vraag is inmiddels bijna 2 jaar oud, beetje late reactie.

    Maar we zijn nooit te oud om te leren, dus leg maar eens uit waarom we bij jullie (zonder al te veel reclame te maken) moeten huren en niet bij usareisen.de bijvoorbeeld.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #32
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Auto huren via: eautohuur ervaring??

    Het is een oud topic, maar dan ook maar even van mij een reactie;

    Yep ervaring met Eautohuur, via USA Funvacations hadden we de laatste keer ook Eautohuur en die huurt idd gewoon bij de normale bekende bedrijven. Wij zaten deze keer dan bij Dollar. Niets mis mee, maar er zijn ook geen rare dingen gebeurd.... scheelt best wat geld volgens mij.

    Voor mij dus een positieve ervaring.

  3. Top | #33
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren via: eautohuur ervaring??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Yep ervaring met Eautohuur, via USA Funvacations hadden we de laatste keer ook Eautohuur en die huurt idd gewoon bij de normale bekende bedrijven.
    USAFunvacations heeft eAutohuur in zijn eigen site geïntegreerd. Zelf verhuren ze dus geen auto's maar ze treden puur op als Affiliate (als ik het goed heb).

    Zie hier: http://www.eautohuur.nl/affxml/Home....ateCode=usafun
    Laatst gewijzigd door Njit; 24-04-08 om 23:19.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #34
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Auto huren via: eautohuur ervaring??

    Oh ok Nou dan hebben we het de komende keer ook via eAutohuur.. ben benieuwd of het dan weer Dollar wordt of wat anders, maar met Dollar waren we ook tevreden.

  5. Top | #35
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren via: eautohuur ervaring??

    Maakt volgens mij weinig uit, zeker niet op Orlando. Daar zitten alle balies naast elkaar.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #36
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Auto huren via: eautohuur ervaring??

    Dat is zo.. alleen die wachtrij bij Dollar was dus gewoon een uur. Hopen dat het de komende keer wat minder druk is, bij Hertz & Alamo liep iedereen meteen door. Net even de pech dat meerdere vluchten direct waren geland.... net zoals anderhalf uur bij immigration wachten. Ik had het echt gehad dat hele uur wachten bij Dollar. Heb heerlijk geslapen die nacht

  7. Top | #37
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Ben zeer benieuwd naar je ervaringen met EAutohuur.
    Ik heb nu een paar keer via eautohuur geboekt. Terwijl voor een Equinox usareisen altijd het goedkoopste is, heb ik voor een paar dagen al eens bij eautohuur geboekt (2 keer in Las Vegas, ook recent weer, en in Denver). Was elke keer gewoon prima eigenlijk. Eautohuur is natuurlijk net als usareisen een broker. De service wel of niet goed ligt uiteindelijk natuurlijk aan de verhuurmaatschappij.

    Er zijn wel een paar voordelen bij eautohuur. Je kunt kosteloos annuleren en wijzigen. Dat is natuurlijk wel lekker. En ze zijn zeker ook best goedkoop. Nog leuker, ze zakken ook heel makkelijk in prijs als je ergens anders een betere aanbieder hebt. Ik wilde vorige keer annuleren, omdat usareisen een betere prijs had. Ze vroegen waarom ik wilde annuleren, ik gaf aan dat ik ergens anders goedkoper uit was, daar gingen ze toen gelijk 5 euro onder zitten ! Toch netjes. Zit ook een groot UK bedrijf achter overigens.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:09. Reden: quote ingekort
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #38
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren

    Het enige nadeel van Eautohuur vind ik dat je niet weet bij welke firma je je auto krijgt.
    En ik heb hem het liefst van Alamo omdat je hem daar zelf mag uitzoeken.
    Maar ik heb in Portugal en Spanje een keer een auto via Eautohuur gehad en dat dat was goed geregeld.

    Theo

  9. Top | #39
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Auto huren

    Ja ik wel... Ik kreeh meteen te horen dat ik mijn auto bij Dollar krijg. Maar ze hebben zoiezo allemaal grotere bedrijven waarmee ze samenwerken en het maakte voor mij weinig uit welke firma het dan zou worden....
    Ik denk dat als je belt, je wel kan aangeven dat je Alamo wilt!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    27

    Standaard Re: Auto huren

    Wij zijn net terug van 3 fantastische weken in Florida. We zitten al weer te denken aan volgend jaar!
    Wij hadden voor die drie weken een auto gehuurd bij eAutohuur. Zij waren verreweg de goedkoopste en alles was perfekt geregeld. Wij gingen met 2 volwassenen en 3 kids en hadden het volgende gehuurd:

    een Pontiac G6 of soortgelijk auto

    Ophaal Gegevens
    Land: VS - Florida
    Stad: Tampa
    Locatie: Tampa Luchthaven
    Datum: 25 jun 2008 18:30

    Aflever Gegevens
    Locatie: Tampa Luchthaven
    Datum: 16 jul 2008 12:00
    Totale Kosten: € 393.54
    Vluchtnummer: delta109

    Binnen 72 uur kregen we een bevestigingscoupon van eAutohuur waarop stond dat wij onze auto bij Thrifty op konden halen.

    Het ophalen van de auto in Tampa verliep snel en efficient.
    Wij kregen een Dodge Avenger...mooie auto.
    Wij hadden 2 grote koffers en 2 kleine koffers mee en deze pasten prima in de auto. Als je veel rond gaat reizen dan zou ik een grotere type auto aanbevelen. Wij habben 3 weken lang een huis gehuurd en hebben alleen wat in de omgeving rondgereden.

    Onze jongste is 2 jaar en we hebben de volgende dag bij Walmart een prima autostoeltje gekocht voor 50 dollar! Veeeel goedkoper dan huren!

    Alleen maar positieve ervaringen met eAutohuur dus.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •