Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 123

Onderwerp: Autohuur: eautohuur.nl

  1. Top | #21
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Ervaring met e-autohuur?

    Enige tijd geleden dook op dit forum ineens e-autohuur op.
    Niemand had er ervaring mee, maar velen hadden hun twijfels over deze broker.

    Heeft iemand inmiddels ervaring met hun?

    Groeten
    Knaapje.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur

    Ik ben ook druk bezig met het boeken van een auto en kwam uit bij e-autohuur (www.eautohuur.nl) en dat scheelt nog zo'n €40,-- met Alamo (periode 15 februari - 28 februari)
    Ook met voucher idee, maar wel verplicht om het hele bedrag betaald te hebben vooraf. Echter geen annuleringskosten.
    Iemand ervaringen met deze organisatie?

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Huren auto

    kijk eens via de zoekfuntie, als je huren auto invult krijg je diverse topics met het huren van een auto, zou je aanraden deze eens door te lezen.
    dit is een goed start http://www.floridaforum.nl/showthrea...ght=auto+huren

    Zeker hier huren omdat je dat veel geld scheelt!!!

    Ik heb zelf een leuke aanbieding via USAreisen.de genomen en daar een Cheverolet Equinoxe (is nog steeds te krijgen voor een leuke prijs) tegen een schappelijke prijs gekregen via Alamo.

    De beste maatschappij is moeilijk te zeggen maar de betere zijn toch Alamo, Hertz, Avis.

  4. Top | #24
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Goedkoop!! carhire3000 & eautohuur

    Heb wat tarieven online gechecked en wat blijkt... beide bovengenoemden zijn way cheaper dan usareisen.de.
    Ook is de keus uit typen en modellen vele malen groter. Verzekeringen ed zijn inclusief, al lijkt de Engelstalige site (www.carhire3000.com) wat uitgebreider beschreven dan www.eautohuur.nl.
    De prijzen in Florida zijn echt goed. Een 8p Van voor 5 dagen al voor 242 euro (incl. gold pakket!) en een week voor €245! Let wel op bij de Engelse site: daar zijn de tarieven in ponden (1 pond = ca. € 1,50)
    Succes!
    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  5. Top | #25
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Goedkoop!! carhire3000 & eautohuur

    Ik heb even gezocht en kan ook niet zo snel slechte reviews vinden van Carhire3000. Zeker iets om in gedachten te houden dus voor mijn volgende reis, bedankt voor de tip.

  6. Top | #26
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Goedkoop!! carhire3000 & eautohuur

    Over Eautohuur is op het Orlando forum een discussie geweest.
    Allerlei reacties waren spam. Toen er echter een reactie opdook uit Venlo leek het echt, de betrokkene beloofde na terugkomst ervaringen te melden doch heeft dat nooit gedaan. Ook zijn zoon zou goede ervaringen hebben en zou ze posten, nooit gezien.
    KAN dus goed zijn.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:34. Reden: full quote eruit

  7. Top | #27
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Goedkoop!! carhire3000 & eautohuur

    Tja beloften van forummers zijn niet altijd even veel waard maar dat zegt nog niet veel over Carhire. Ik neem aan dat als er klachten waren geweest ze die wel hadden gepost, mensen willen voor klachten meestal wel een platform hebben

  8. Top | #28
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Goedkoop!! carhire3000 & eautohuur

    Ik heb geen ervaringen met CarHire en zal die ook nooit krijgen, omdat wij altijd bij Hertz of Avis boeken. Als je google gebruikt zijn er wel degelijk reviews te vinden. Zie hieronder de link:

    http://www.reviewcentre.com/reviews-all-89413.html

    Er zijn 24 negatieve reviews tegen 15 positieve reviews over CarHire.
    Denk er aan...."goedkoop is soms duurkoop". Ik kan alleen maar zeggen; laat je goed informeren en probeer zoveel mogelijk informatie te krijgen over dit soort verhuurbedrijven!

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Re: Goedkoop!! carhire3000 & eautohuur

    Bij Eautohuur hebben wij vorig jaar een auto gehuurd (vanaf luchthaven Barcelona en elders ingeleverd).
    Alles is prima verlopen en was een gunstige prijs. De auto konden we ophalen en inleveren bij een Avis kantoor. Volgens mij zijn zij een soort intermediar.

    Na deze ervaring hebben wij besloten om dit jaar via Eautohuur een auto te huren voor Florida, in Miami ophalen en inleveren.
    Voor 16 dagen (juli/augustus) betalen wij nu € 545,- voor een Dodge Grand Caravan (cat. Jeep Grand Cherokee/ SFAR).
    We hebben alle verzekeringen, 1 extra bestuurder en volle tank benzine erbij.

    Vorig jaar Florida hadden we via Alamo een Dodge Grand Caravan geboekt. Maar door het prijsverschil vinden wij het wel de moeite waard om het via Eautohuur te boeken.

  10. Top | #30

    Standaard E Autoverhuur

    http://www.eautohuur.nl/

    Deze site bied heel aantrekkelijke prijzen maar ik heb weer schrik dat er ergens een addertje onder het gras zit.

    Heeft er iemand ervaring met deze maatschappij? Is er iets waar ik rekening mee moet houden indien ik een auto huur bij deze maatschappij?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •