Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 123

Onderwerp: Autohuur: eautohuur.nl

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard



    (in IE6 en FF 1.5)

    Ik zie alleen zwarte blokjes voor de prijzen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Als je de algemene voorwaarden leest kun je dit allemaal gewoon lezen hoor. Wat me niet helemaal duidelijk is,is of extra bestuurders nou wel of niet mogen. je kunt het aangeven, maar vind er daarna niet zoveel van terug. maar ben ook net wakker [/quote]

    Je geeft zelf de eerste onduidelijkheid al aan.
    Als je posting van Eautohuur hier leest, kan je dit dan ermee rijmen?

    ........ U moet een borgsom ter waarde van het eigen risico betalen wanneer u de auto ophaalt.
    en
    .......Het autoverhuurbedrijf kan aan het begin van de huur een waarborgsom eisen om het eigen risico en de benzine te dekken, hiervoor wordt een bedrag vastgezet opde credit card in naam van de hoofdbestuurder. Deze waarborgsom wordt terugbetaald wanneer de auto aan het eind van de huurperiode zonder schade wordt ingeleverd......

    Staat toch echt in de algemene voorwaarden.

    Wat hier van te denken:

    Leeftijd Bestuurder
    Als u jonger bent dan 25 jaar of ouder dan 65 jaar lees dan de sectie over Leeftijd Bestuurder op uw coupon hier wordt aangegeven of er extra toeslagen van toepassing zijn.

    Dit zie je dus pas als je de reservering gemaakt hebt en de coupon in huis.
    Je mag natuurlijk altijd gratis annuleren, maar toch..

    Het is voor ieder persoonlijk, maar als ik de voorwaarden lees vol type en taalfouten en onduidelijkheden ( quote:.....Let er acht op dat net als met de meeste verzekeringen zijn er uitzonderingen op wat de verzekering dekt) lees zou ik er niet blindelings boeken.

    Ik neem aan dat Jim en collega's de beste bedoelingen hebben en hoop dat zij goede zaken doen en blijven doen, maar aan de opzet en inhoud van hun site mogen ze van mij nog wel wat sleutelen. De eerste indruk kan je maar 1 keer maken.

    Succes
    Knaapje

    P.S. Het is perse niet mijn bedoeling iemand neer te sabelen, maar hier alleen weer te geven wat mijn persoonlijke eerste indrukken van een site zijn en hoe ik daar voor mijzelf mee omga bij een beslissing om al of niet zaken met het betrokken bedrijf te doen.

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    12

    Standaard

    eautohuur is nog steeds erg goedkoop. Iemand al ervaring met boeken via deze maatschappij?

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Het vreemde is dat er niemand hier reageert.
    Via Google vind je ook geen recente reacties. Ik heb 1 oudere negatieve gevonden.
    Eerst werd er hier door Eautohuur zelf gereageerd, maar toen het wat serieuzer en inhoudelijker werd haakten ze af.
    Zeer onduidelijk. Kan goed gaan, maar risico op problemen schat ik zelf hoog in.
    Ik vind het vreemd dat een makelaar voortdurend vele tientallen procenten goedkoper zou zijn dan wanneer je rechtstreeks bij een verhuurmij boekt. Zoveel marge zit er in deze handel toch ook weer niet.
    Ieder moet het zelf inschatten of het prijsverschil, als dat er is, het risico waard is.
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:33. Reden: full quote eruit

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    12

    Standaard

    Inderdaad jammer dat er blijkbaar geen mensen op het forum ervaring hebben met eautohuur. Vooral vanwege de scherpe prijs die deze makelaar rekent. Gaat het boeken in Nederland trouwens niet altijd via een makelaar? Of die nou D-reizen heet of vliegwinkel.nl of Holidaycars enz.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ja en nee.
    Je kunt hier in Nederland gewoon ook een auto huren bij de grote Amerikaanse verhuurders, of hun vertegenvoordiger.
    Avis en Hertz zijn hier Franchise bedrijven (Avis is hier van de ARM) en bv. Alamo wordt vertegenwoordigd door Target uit Zeist.
    Eric

  7. Top | #17
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Ik heb het niet zo op dit soort bedrijfjes van jongens die ook wat
    graantjes in de autoverhuurmarkt willen mee pikken
    In een ander forum heb ik het volgende aangegeven.
    Geen CC kosten
    Geen Annuleringskosten
    Geen rectificatie kosten
    Niet aangesloten bij de ANVR
    Alleen maar telefonisch bereikbaar dus voor mij geen optie.
    Als ik mijn auto daar zou huren was ik ook nog euro 0,33 duurder uit dan nu.
    Harm

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Als je op deze site kijkt zie je dat wij niet alleen in Nederland naar meer gegevens over deze verhuurder zoeken:

    http://www.amerika-forum.de/cgi-bin/...num=1127478352

    Ook staat daar iemand die in april geboekt heeft en na terugkomst de ervaringen zal plaatsen. Even wachten dus.

    Knaapje

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard Auto huren via: eautohuur ervaring??

    Hallo

    Ik heb een site gevonden om een auto te huren, die soms tot wel €200,- verschild met andere verhuurders.
    Kent iemand www.eautohuur.com en wat zijn de ervaringen??
    of heb ik misschien niet goed gekeken en heeft iemand een betere site/verhuurder??
    We willen een 7/8 pers. minivan huren.

    Groetjes Lies

  10. Top | #20
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hoi Lies,

    Wij hadden deze aanbieder ook gezien. Voor ons was het te onbekend om met ze in zee te gaan. Ik weet niet of iemand anders op het forum hier ervaring mee heeft.
    Wij hebben ook een minivan gehuurd. Drie weken in juli. Wij hebben het nu rechtstreeks bij alamo gedaan. Op de site van eautohuur.com zou dit €799,50 hebben gekost. Wij hebben nu bij Alamo €873,45 betaald. Dit is inderdaad €74,- duurder voor 3 weken (dus per week €25,-) dan rechtstreeks bij Alamo. Wij voelden ons beter om rechtstreeks bij Alamo te boeken. Dan maar iets meer betalen. :shock:
    Bij Alamo kun je een members only pasje bestellen voor €17.50 per jaar. Hiervoor krijg je 5% korting op autohuur en een jaarabonnement op Meridian (reisblad) Wij hebben dit pasje 2 weken geleden besteld. Het was toen in de aanbieding voor €7,50. Ik weet niet of dit nu ook zo is. Dit zou je even op hun site na kunnen kijken. Ook kregen we nog internetkorting. (Volgens mij €20,-)
    Je moet zelf even afwegen of je wel wet eautohuur.com in zee durft te gaan.

    Groetjes Nicole :lol:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •