Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 123

Onderwerp: Autohuur: eautohuur.nl

  1. Top | #101
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Van Modellbeispiel


    ab 1.506,82 € ALAMO Einweggebühr: US-$ 500,00
    ab 1.172,88 € DOLLAR Einweggebühr: US-$ 500,00
    ab 1.506,82 € NATIONAL Einweggebühr: US-$ 250,00
    ab 1.416,45 € AVIS Einweggebühr: US-$ 300,00
    ab 1.452,00 € HERTZ Einweggebühr: US-$ 300,00

    Ja incl. drop off kosten komen wij bij Dollar het goedkoopste uit.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-03-11 om 00:03. Reden: ingekort

  2. Top | #102
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Heb je al een poging gedaan om te kijken of de auto onderweg om te wisselen uit maakt in de totaalprijs. Als ik bij dollar kijk zie ik nml. dat je binnen 500 miles afstand slechts USD 100,- betaald. Je totale afstand is bijna 1300 miles dus je zou door 2x de auto in te wisselen USD 300,- kunnen besparen op deze kosten.

    Echter zou je moeten kijken of dit in je reisschema past en of je hierdoor niet meer voor de totale huur gaat betalen. Het meest gunstige is altijd een week huur.

    Neem ook even mee dat je de auto leeg kan inleveren als je een tankvulling erbij hebt, die heb je dan ook verdiend.

    Niet geschoten is altijd mis.
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 22-03-11 om 19:56.


  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Ja daar had ik nog niet aangedacht,alleen staat bij ons de route nooit vast alleen het begin en vertrekpunt.
    We vertrekken uit New York en kijken wel welke route we gaan nemen naar Florida.
    Kan langs de kust zijn of eerst naar de Niagara watervallen,en dan via de blue ridge mountains moet nog even kijken of die de moeite waard zijn om er voor om te rijden.
    Ga maar gewoon reserveren denk ik want ze hebben tot eind Maart extra korting.
    Maar de vraag is natuurlijk welke korting hebben ze weer in April en zullen de prijzen nog zakken ?
    Laatst gewijzigd door Jen876; 22-03-11 om 22:01.

  4. Top | #104
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Zojuist geboekt bij eautohuur. Van 1 juli tot en met 25 juli een dodge caravan met extra bestuurders en tank benzine voor 875 euro. Mooie prijs dachten wij. [op de site van dollar.de kon ik geen dodge caravan meer vinden]
    Bij USAreisen.de kwamen we boven de 1000 euro voor een minivan met het duurste tarief.

  5. Top | #105
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Hoi allemaal,

    Vorig jaar hebben we bij e-autohuur een midsize suv gehuurd en betaald van 01-07-2011 t/m 20-07-2011.

    Totale Kosten: €749.68 incl. extra tank benzine, extra bestuurder, kilometer vrij en alle toeslagen en verzekeringen.

    Een aantal dagen geleden zag ik op hun site dat dezelfde auto € 95,34 goedkoper was gezet. Ik heb een mailtje naar hun gestuurd met daarin de vraag of we hiermee wat konden?

    En wat denk je? ik krijg netjes het verschil retour en een nieuwe bevestiging.

    Goede service van e-autohuur.

    Groetjes Roza

  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Hoi, ik ben nu mij aan het orienteren voor een auto. Maar ik vraag me af, bij E autohuur kan ik een Jeep Cherokee voor 688 euro huren 3 weken in juli voor 688 euro incl. premiumpakket. Hier zit geen inzittenden en bagage verzekering bij. Die zou kunnen vallen onder onze reisverzekering, moet ik nog even checken.

    Bij USA reisen-de staat daarnaast "wichtige Zusatz-Haftpflichtversicherung
    SLI / EP über 1 Mio. US-$ direkt vom Vermieter!
    (...Erleichtert die Abwicklung im Schadensfall)"Is dit de voor E autohuur SLI verzekering???

    De kosten van USA REISEN DE zijn dan beduidend hoger nl.841 euro, maar het lijkt erop dat wagen kleiner is. Standaard is hier Chev Equinox... 4 personen en minder kofferruimte.

    Omdat wij 2 opvouwbare scootmobieltjes mee moeten nemen, moeten wij wel voldoende ruimte achterin hebben. Wat denken jullie? Moeten we toch voor een Full gaan of is Standard SUV voldoende. (Grand Cherokee is nl gesproken voldoende) En wat te denken over die verzekeringen?

    Gr
    Cloudje

  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Of u zou voor een dodge caravan kunnen gaan, die is bij eautohuur ook niet zo duur. Wij zelf nemen altijd een inklapbare rolstoel mee en met bagage samen neemt het toch aardig wat ruimte in. Met hoeveel personen reist u?

  8. Top | #108
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Gisteren zag ik op de site dat de prijzen verlaagd waren, verschil met ons bedrag ong 50 euro. [in maart ergens geboekt] Gebeld naar e-autohuur en zij hebben de prijs gelijk naar beneden aangepast. Erg netjes.
    Groetjes

  9. Top | #109
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Voor ons zou dit 100 euro goedkoper zijn dan het duurste pakket bij usa-reizen.
    Kijk ik echter bij dollar.de/co-uk dan liggen de prijzen daar voor ons 300 euro duurder :shock: (vorige week was dit nog gelijk met usa-reisen..)

    Ik vraag me alleen af of het verzekeringspakket ook gelijk is (premium eautohuur ) tov de haftplichtigkeidsversicherung bij usa-reizen...

  10. Top | #110
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

    Moet nog een auto huren van 22 juli t/m 19 augustus 2011 vanaf Sanford. Het laatste wat ik nog moet doen, maar een beetje laat... Maar goed.... auto's genoeg.

    Goedkoopste nu gevonden bij eautohuur, schijnt dan bij Dollar te zijn 742 euro (Jeep Liberty of sim.) inclusief extra bestuurder en tank benzine bij Dollar. Zo'n Jeep Liberty is volgens mij klasse Midsize SUV maar in hun overzicht staat midsize.

    Waarom al die klassen op veel sites toch verschillend zijn blijf ik me afvragen.... Verzekeringspakket lijkt me hetzelfde als overige aanbieders maar misschien zie ik nog iets over het hoofd.Ervaringen heb ik gelezen bij eautohuur en kan ik niets aan ontdekken. Mijn voorkeur gaat echter uit naar Alamo i.v.m. ,,eigen keuze'' en ervaringen uit het verleden. Kortom... als er nog mensen zijn die aantrekkelijke aanbiedingen zijn tegengekomen.... ik houd me aanbevolen net als overige ervaringen met eautohuur....
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 14-06-11 om 12:52.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •