Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: 1271959 (Bea)

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: 1271959 (Bea)

    Hallo allemaal, ik ben Bea en wij ( mijn man en 2 dochters 17 & 15 jaar oud) willen volgend jaar zomer een reis maken naar the USA.
    We willen eerst naar New York, daarna een familie bezoek in North Carolina en daarna door vliegen naar Miami.
    We willen graag tips en graag horen hoe je het best kan reizen, met camper of per auto met hotels.
    Ik ga jullie reisverhalen zeker lezen, en dan zal ik zeker in de sferen van de vakantie komen!
    Groeten Bea!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Even voorstellen: 1271959 (Bea)

    Hallo Bea,
    Leuk, een reis naar de USA volgend jaar! Wij gaan in februari voor de zoveelste keer. Onze dochters zijn dan 17½ en bijna 15. Hoe kun je het beste reizen? Ja, dat ligt aan jullie. Een camper is best prijzig en ook de campings is niet echt goedkoop. Willen jullie met z'n vieren in één ruimte slapen of slapen je meiden liever apart (die van mij liever wel). Dan is een camper misschien niet handig.
    Zo zul je ook met hotels moeten nadenken, de kamers hebben meestal 2 dubbele bedden, maar nogmaals, je slaapt allemaal bij elkaar. Wij zijn met vijven (mijn zus, mijn man, 2 meiden en ik) en huren daarom een villa in Orlando. Als we eens iets verder weg willen dan huren we 2 hotelkamers voor een overnachting óf je kunt ook een suitehotel boeken, daar kun je vaak met 1 of 2 slaapkamers vinden PLUS een bedbank. Voor minder geld dan 2 hotelkamers heb je dan meer ruimte en meer privacy.
    Wij huren een 7 seater minivan omdat dat luxe is en veel ruimte voor ons en onze bagage biedt. En de prijs is goed.

    Ook wij gaan naar NYC en hebben daar een geweldig appartementen-hotel gevonden, goede ligging, geweldige reviews en mooie prijs.
    Veel plezier met alle voorpret!!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •