Hallo, dit is Henky (mijn bijnaam) en RuudB, eigenlijk heet ik Henriette , Ruud en ik zijn 31 jaar getrouwd, wij hebben geen kinderen, wij wonen ook onder de rook van R'dam. Wij zijn vanaf 1975 Joegoslavieverslaafd geweest, hebben heeeel veeeel van dat prachtige land gezien, maar de laatste keer dat we daar waren was 1989 toen het al flink 'rommelde'daar! In 1983 zijn we (nav 10-jarig huwelijk) naar Canada geweest, het jaar daarop weer naar Canada gecombineerd met Amerika, en ja... daar begon de USA-verslaving! In 1985 rondreis gedaan aan de Westkust nav 12 1/2-jarig huwelijk! In 1991 voor de 1e maal naar FLA en vanaf dat moment tot nu toe 15x in FLA vakantie gevierd. HEERLIJK!! Vanuit FLA ook veel autorondreizen gedaan, daardoor hebben we al 28 staten en veel grote steden en highlights van de USA gezien. Maar FLA blijft numero 1 voor ons, en we weten allemaal waarom, toch? Op de '2e plaats' staat voor mij Californie!
Wellicht doen we dat ook nog een keer vanuit FLA met de auto. Lijkt ons te gek! Nou, dit was het zo'n beetje, want ik kan nog wel uren doorgaan over FLA en de USA in z'n geheel. Hartelijke groetjes van ons voor alle forummers.
RuudB en Henky 8) :lol: