Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Kelly janssens

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Kelly janssens

    WE gaan de hele kerstperiode naar Florida,we vertrekken in Miami (aankomst 25 december) en gaan dan met de auto richting orlando.
    Van 31 december tot en met 6 januari (vertrek 7 januari), verblijven we daar in een villa.
    We plannen tijdens die 7 dagen zeker naar seaworld te gaan, Kennedy space center en Disney.Universal gaan we niet doen, we zijn enige jaren geleden in Californië naar Universal geweest, en we kunnen niet alles doen,vandaar;
    Ik ben van plan om 4-dagen tickets te bestellen voor disney (we zijn met 2 volw en 2 kinderen)
    Vermists we 31ste dus naar de villa gaan, hadden we gedacht, rustig uit te pakken, en in de namiddag naar disney te gaan.Nu lees ik hier overal dat het zo druk is die dag....geraken we er dan nog wel binnen? Helpt het om eventueel al dinnerreservaties te maken( zo ja, waar?)? Of misschien ons te richten op animal kingdom?
    Heeft er iemand enig advies? Of zeg je uit ervaring, "die dag blijf je beter weg uit disney?" enig ander advies?


    groeten Kelly

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Even voorstellen: Kelly janssens

    Hallo Kelly,
    welkom op het forum.
    Een schitterende tijd om naar Florida te gaan maar inderdaad wel een hele drukke periode.
    Op een ander forum zag ik deze informatie over de drukte in de parken, misschien heb je daar iets aan http://www.thedibb.co.uk/forums/busy-day-guide.php

    Voor tickets etc. zou je kunnen kijken op http://www.attractionticketsdirect.de/orlando
    Hier vind je ook diverse combinatietickets

    Heel veel plezier met de voorpret en als je meer wilt weten, gewoon vragen, er is hier op het forum altijd wel iemand die wil helpen
    Groetjes
    Anita

  3. Top | #3
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: Kelly janssens

    Welkom op dit forum.

    De 31-ste is het erg erg druk in de aprken en sommige zullen wrs ook gesloten worden en kom je in de middag na-middag niet meer in.
    Een goede kans dat Magic Kingdom gesloten wordt maar dat Epcot en Studios gewoon open blijven.

    Een reservering amken om te eten helpt je niet om het park in te komen, als jij buiten staat en het park is gesloten dan zal je reservering je niet naar binnen krijgen (had je er maar vroeger moeten zijn).
    Daarnaast het probleem is wrs ook om reserveringen te krijgen. Deze zijn al een paar maanden open om te kunnen boeken en er zal wrs nog vrij weinig beschikbaar zijn.
    De keuze die er nog zal zijn zijn ook in de mindere restaurants maar als je die dag graag in een sit down restaurant wilt eten dan zou ik haast maken om een reservering te gaan maken.
    Als je gewoon genoegen neemt met counter service dan is er natuurlijk van alles mogelijk. Tip: zeker op dit soort drukke dagen eet buiten de normale tijden om, bv al om 4 uur en dan alter een snack of juist heel laat na 8 uur.

    Suc6

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •